Кстати о долге США.

Недавно глава ФРС Джером Пауэлл признал проблему и то, что она сама "не рассосется".

Но госдолг США еще и мифологизирован.

Можно увидеть совершенно разные его оценки.

Давайте попробум разобраться объективно.

Его сумма 34 трлн дол при годовом ВВП в 27 трлн дол.

Это 125% ВВП. Почти такая же цифра и на сайте американского Минфина - 123%.

Средняя ставка обслуживания долга - до 2,5%.

То есть Минфин США тратит на обслуживания долга до 700 млрд дол в год.

Это уже сопоставимо с затратами на оборону.

Но не все так трагично.

США занимают в долларе, который и печатают (и который обесценивают вследствие глобальной инфляции).

Инструменты долга - трежерис, являются и одним из ведущих резервных активов в мире.

И если Китай сокращает инвестиции в трежерис, то Люксембург, Британия и Канада наращивают.

Почти 7 трлн дол госдолга принадлежит ФРС и прочим госструктурам. В данном случае, государство должно само себе.

То есть, публичный госдолг - чуть более 27 трлн дол или 100% ВВП.

Не так критично.

Но есть и критические показатели:

1. Стоимость обслуживания. Госдолг США долгсрочен, основные трежерис - сроки обращения 10 и 30 лет.

Импорт базовых ставок в структуру госдолга происходит медленно, но если высокие ставки ФРС сохранятся надолго, то рост первичной доходности (к погашению) может дойти до 3%, а стоимость обслуживания для государства превысит 1 трлн дол, то есть бюджет на оборону.

2. Размер дефицита бюджета - это уже 6% ВВП, дальше увеличивать некуда.

Нужно сокращать расходы, но для погашения старого долга нужен новый долг и высокие ставки, а это рост расходов.

Можно сказать, Уроборос, змея, кусающая себя за хвост, бюджетно-долговой политики.

3. Динамика роста госдолга.

Со времени пандемии он увеличился на 10 трлн дол. Планка в 31 трлн была достаточно быстро пробита.

Денег на новую Холодную войну или Гарячий мир нет.

4. Структура ВВП США.

Из 27 трлн дол валового продукта, 17 трлн дол - это потребительские расходы, из которых 11 трлн - расходы на услуги и 6 трлн дол - расходы на товары.

Для поддержания такой модели потребления, необходимо платить социалку и дотации, а для этого нужны новые долги.

Экономику предложения в США уже не построишь.

5. Проблема ставок.

Не проблема в госдолге, когда он под 0% или даже отрицательную доходность, как недавно в Японии.

Но если на вторичке трежерис под 4%, это значит, что через несколько лет средняя доходность трежерис в пассиве Минфина достигнет 3%.

Долговые инструменты уже не могут заменить фискальные.

Больше нельзя закрывать широкий дефицит дешевыми долгами.

Нужно увеличивать налоги.

Таким образом, США придется решить ряд ключевых проблем:

1. Сокращать дефицит бюджета.

2. Замедлить динамику наращивания госдолга.

3. Сократить стоимость обслуживания госдолга.

Но пока все упирается в политику ФРС - для всего указанного нужно победить инфляцию и снизить базовую ставку.

Ну или признать, что инфляция - уже не самое страшное.

Кущ
 

Так я ж за об'єктивність. Він не русня

Він хуйня.
 
+8

Cy x
Міноборони РФ підготувало документ, за яким Росія має намір оголосити своїми внутрішніми морськими водами частину акваторії на сході Фінської затоки, а також поблизу міст Балтійськ і Зеленоградськ у Калінінградській області.

Для цього буде змінено географічні координати точок, що визначають положення вихідних ліній, від яких відміряють ширину територіального моря РФ, а також прилеглої зони біля узбережжя та островів.

На кордоні з Фінляндією уряд РФ має намір скоригувати координати в зоні островів Йяхі, Соммерс, Голланд, Родшер, Малий Тютерс, Вігрунд, а також поблизу північного вхідного мису річки Нарва, випливає з додатка до постанови кабміну.

На кордоні з Литвою під перегляд потрапила зона Куршської коси в Гданській затоці, райони мису Таран, мису на південь від мису Таран, а також Балтійської коси.

Чинні географічні координати, встановлені постановою Радміну СРСР від 1985 року, "не повною мірою відповідають сучасній географічній обстановці", стверджують автори проєкту.
 



БРЕХНЯ ВІД ВЕРХОВНОГО. ГАРЯЧА П'ЯТІРКА. 

 Останнім часом мені важко слухати тези які озвучує наш Президент. Все як у"Осінньому марафоні" - "Я кожну хвилину чекаю - ну ось він знову збреше. Так збожеволіти можна"! "Від імені та по дорученню" повинен дещо "уточнити" для закарбування у мізках пересічних. 
 Президент бреше коли каже про провину Західних Держав у вигляді затримки з постачанням Україні   F -16х. Коли тодішній очільник МОУ Резніков "збирав" "Літакову коаліцію" йому були одразу поставлені умови передачі літаків: підготовка аеродромної та іншої інфраструктури (підземні сховища, резервні злітні смуги...), підготовка по повній, не скороченій, навчальній програмі пілотів, інженерів, аеродромної та літакової.обслуги. І жодної провини Західних Держав у зволіканні з передачею літаків немає і бути не може - вони у робочому стані чекають пори, коли Україна виконає вимоги про які домовився ще Резніков. Для перших 16ти літаків "апартаменти" та пілоти будуть готові до 17го червня. 
 Президент бреше коли каже, що "Ми боїмося ризикувати та бити західною зброєю по території росії, бо ризикуємо не отримати нові партії такої зброї тому, що обійдемо заборону щодо її використання по території росії". В січні подібна заборона, окрім як для систем HIMARS та для ракет ATACMS, була скасована і це опосередковано підтвердили представники уряду США - "Ми не заохочуємо, але не забороняємо". Зараз у АП США "обурені та роздратовані" тим, що наш Президент "відверто бреше і намагається перекласти провину на США у поганій підготовці до вторгнення рф у Харківський області".
 Президент, на думку британських та американських військових, бреше коли каже, що лінії оборони на Харківщині були збудовані саме на відстані 10 км від кордону з-за обстрілів рф. Аргумент - окупанти збудували "Лінію Суровікіна" на відстані від 2 км від лінії зіткнення.  Передова лінія оборони, якщо її так можна було назвати, "на папері" починалася на відстані двох км від кордону і виглядала на тому ж папері солідно. По факту її або взагалі не було, або вона була "легкого профілю". Згадка Президента про "Лінії за10 км від кордону" є лише "спробою зафіксувати захоплення рф  "буферної зони" на нашій території". На думку західних військових біля того ж Вовчанська взагалі не було жодних захисних споруд і, зважаючи на нинішні тенденці, місто "перейде під контроль військ рф найближчими тижнями хоча ландшафт та міська забудова дозволяли побудувати біля міста потужні захисні споруди". Це Браун з КНОШ. 
 Президент брехав коли казав - "Нам не потрібно мобілізувати півмільйона воїнів - обійдемося меншою кількістю". Станом на зараз для успішного Контрнаступу потрібна мобілізація 610 тисяч. Залужний у вересні 23го просив підготувати півмільйони для звільнення Півдня, США тієї ж пори оцінювали ціну звільнення у 380 тисяч. Ціна зростає постійно. Якщо б мобілізація була організована своєчасно, то зараз вже навчені воїни отримували би американську та загалом західну зброю та "могли не тільки стримувати російський наступ, а й вдало контратакувати".. це той же КНОШ. 
 Президент бреше коли каже що "Держави Заходу хочуть перемоги України але так, щоби росія, не програла". Питання , на думку союзників, лише в тому, на що саме спроможна Україна та зокрема ЗСУ. На переконання майже усіх наших союзників максимум на що спроможні ЗСУ - забезпечити сильну позицію України на переговорах з росією. Звільнити території окуповані після 24.02.22 військовим шляхом буде складно, але частково можливо, всі території практично неможливо зважаючи на реальний стан справ у економіці та демографічній ситуації". Це КНОШ. І "Подібні заяви Президента Зеленського не лише поглиблюють існуючі наші розбіжності, але, з-за своєї неправдивості та упередженості, працюють лише на інтереси рф".  Це з вчорашнього листа Голови Держдепу Президенту України після виходу його відверто брехливого у деяких тезах інтерв'ю агентству REUTERS.

"Уряд США вважає останні заяви Президента України скоординованими спробами перекласти провину за свої невдалі та несвоєчасні дії на США та інших союзників і буде вимушений вжити певних заходів для протидії таким нечесним намаганням". 
 
+1


Бля)

З пояснень ДТЕК, чому два дні були масові видключення, я зрозумів, що були хмари над чотирма АЕС, але потім розвиднілося))
 

Австрійці неочікувано програли Великій Британії і втратили історичний шанс вийти в плей-оф, вибивши фінів.
 

2Green (21.05 в 16:13) № 2606304
-----------------------------------------
Аж цікаво, в якій царині Чаплигін може бути інсайдером? Прям інтрига...
 

2Fil (21.05 в 16:16) № 2606305
-----------------------------------------
Справа, думаю, в тім, що колєга Грін не знайомий з аксіомою про качку.
 

Валентин Чернявский
9 год ·
Давно хотів зняти цей ролик. Інколи замислюєшся, що в Україні одночасно існує два світи. В одному світі повним ходом йде страшна війна, а в іншому - спокій і небажання бачити цю гидку реальність. Нажаль, від цієї реальності не втечеш. Вона може дуже швидко прийти у твій дім. Вона вже у нашому домі
https://www.facebook.com/hitzay/videos/822309323104838/
 
+2

Неактульна аналітіка. Де ермак??? В цих формулах нема головної константи.
 

2Green (21.05 в 18:27) № 2606321
-----------------------------------------
Тому я не вживаю слово "нелегітимний", а вживаю новотвір власного виробництва "пересидент".
Хуїв новатор, це слово вже мільйон разів вжиловалося у мережі як стосовно Хуйла, так і стосовно картопляного фюрера.
 
+1

🌀 Давайте поговоримо про ето.... Спочатку мій невеличкий коментар, потім текст Олега Шарпа (нашого екс-дипломата, який зараз в США і працює з демократами), потім ще один мій коментар.

1️⃣ Те, що говорить Шарп правда по факту... Мені багато що з цього відомо і я намагався вам донести не так прямо і цинічно... Бо хоч воно і правда, але я не з усім згоден і впевнений, що це не можна реалізувати повною мірою...

2️⃣ Знаю, що напередодні 20 травня посол Бріджіт Брінк радилась з основними політичними гравцями України стосовно розвитку подій після цієї дати. Всі політичні партії (включаючи ЄС) висловились за пріоритет варіанту, який передбачає виконання Зеленським своїх повноважень до наступних виборів президента. Окрім цього, Стефанчук (той ще боягуз) категорично відмовився перебирати на себе фактичне управління державою.

Між тим, і Брінк і Блінкен у ході останнього відвідування Києва, дали зрозуміти, що певним чином наполягатимуть на президентських виборах наступного року. Якщо ситуація на ЛБЗ не буде заморожена, США та ЄС готові стовідсотково профінансувати організацію мобільних виборчих дільниць для тих мільйонів українців, які перебувають за кордоном, а також налагодити такий технічний процес в Україні, який би передбачав голосування без скупчення людей біля виборчих дільниць, а також серед військових на передовій. Поки цей план дуже сирий, але він "на столі".

Повернемось до Зеленського. Виходячи з вищевикладеного, зовнішнє управління вирішило, як мінімум, упродовж наступного року вважати Зеленського легітимним президентом. Про це зробили заяви основні представники наших донорів: ЄС, США та МВФ. До них ще затесалась ООН, але то організація, яка нічого не вирішує.

Тобто, що ми маємо на виході: українські політичні партії та представники зовнішнього управління підтвердили легітимність Зеленського ще, як мінімум, на рік. Між тим, залишається досить великий прошарок громадян України, який з цим не згоден.

3️⃣ Це називається політичний компроміс і політико-правове рішення. Воно найкраще з того, що є... Я нічого не знаю про зустріч посла з лідерами політ сил, але багато що говорить про те, що вона була...Тому я не вживаю слово "нелегітимний", а вживаю новотвір власного виробництва "пересидент".
Які Зеленській дав обіцянки і на які компроміси погодився піти --- не знаю. Але точно знаю, що він збрехав.
Я опонент Зеленського по життю - від розумінь культури до розумінь перемоги... Передавати владу парламенту, не переформатувавши його, --- безглуздо. Усі атаки на парламент з лютого від Єрмака і УП, які доводили, що там за розвал і що за негідники --- це було для того, щоб деморалізувати сам парламент і показати США, що він просто ні на що не спроможний...
Але тепер про те, про що не сказав Шарп: отримавши згоду на плюс рік, Зеленській почав свою гру з антизахідною риторикою, розуміючи, що його ніхто на Заході підтримувати не буде на новий термін... Він створює свою нішу --- ті, хто незадоволений Заходом і військом, ті хто прагнуть перемир'я, щоб не йти служити самому чи не відправляти близьких... Тому він і не закликає йти служити... Це така нова вата, яку вони прагнуть збити у валянок за цей рік... Саме тому і створюється картинка, що все це Єрмак... Можливо, в якийсь момент його публічно спалять за згодою обох сторін (як з Коломойським) до нової перемоги... Мені важко передбачити усі варіанти... Але ключове: згода Заходу і опозиції на умовну пролонгацію правління Зеленського не пов'язана з толерантним ставленням до нього. Це лише усвідомлення найменших ризиків....
В чому бачу свою задачу: готувати людей до того, що час експериментів закінчився, а Армія, Мова, Віра --- це єдиний стратегічний вихід для держави.
Слава Україні!

Бригинець
 

Букорєз

⚡ССО РОЗБИЛИ пів дивізіону «Бук»

⚫ Оператори 3-го окремого полку ССО за три тижні розбили пів дивізіону зенітно-ракетних комплексів «Бук» росіян на одному з операційних напрямків. Три ЗРК було уражено наприкінці квітня – початку травня. Четвертий «Бук» воїни ССО знищили днями.

⚫ Під час розвідувальних дій оператори виявили місце розташування «Бук». По ворожій цілі оперативно нанесено вогневе ураження ударним дроном. Зазначимо, що це – одна з останніх новітніх розробок, яка поступила на озброєння Сил спеціальних операцій. Результат влучної роботи ССО – палаючі залишки російського заліза.

Йдемо далі!
 
+8

🍁 Щодо легітимності Зеленського. Максимально цинічний пост.

Хочу тимчасово відкинути юридичну складову цього питання і на пальцях показати, що відбувається у реалі.

Юридичну складову зараз тимчасово відкладаю в сторону тому, що, як юрист, вивчив цілі простирадла аргументів таких же юристів з тієї та іншої сторін, які з піною у рота доводили, що тільки їх висновки правильні. Хоча відповідний висновок повинен був зробити Конституційний суд - він і тільки він.

Як би там як, а всі висновки зводились лише до двох варіантів -

▪️Зеленський легітимний до виборів президента, які відбудуться після скасування воєнного стану;

▪️Зеленський нелегітимний з 20 травня ц.р. і повинен передати повноваження Стефанчуку.

А тепер про те, що відбувається у реалі. А у реалі відбувається процесс, який називається зовінішнім управлінням країною.

Ми можемо заперечувати це, бити себе у груди, наскільки ми стали суб`єктивними, але ті, хто уважно аналізує процеси, давно вже зробив висновок, що на цьому етапі Україна на 80% управляється ззовні.

Погано, це чи добре, але іншого варіанту ми наразі не маємо. Бюджет наповнюється грошима ЄС та МВФ, левова частка зброї надходить з країн НАТО, американські та європейські комісари періодично приїжджають в Україну, щоб корегувати процес управління державою. Бо як мені розповідав деск-офісер Держдепу, іноді Володимир Олександрович видавав такі ідеї та пропозиції, що у зовнішньополітичному відомстві та Пентагоні люди хапались за голову. Не те, щоб тут вважали його проросійським зрадником (принаймні, я про це не чув), але дуже дивувались його імпульсивності та (до певного часу) некомпетентності.

Знаю, що напередодні 20 травня посол Бріджіт Брінк радилась з основними політичними гравцями України стосовно розвитку подій після цієї дати. Всі політичні партії (включаючи ЄС) висловились за пріоритет варіанту, який передбачає виконання Зеленським своїх повноважень до наступних виборів президента. Окрім цього, Стефанчук (той ще боягуз) категорично відмовився перебирати на себе фактичне управління державою.

Між тим, і Брінк і Блінкен у ході останнього відвідування Києва, дали зрозуміти, що певним чином наполягатимуть на президентських виборах наступного року. Якщо ситуація на ЛБЗ не буде заморожена, США та ЄС готові стовідсотково профінансувати організацію мобільних виборчих дільниць для тих мільйонів українців, які перебувають за кордоном, а також налагодити такий технічний процес в Україні, який би передбачав голосування без скупчення людей біля виборчих дільниць, а також серед військових на передовій. Поки цей план дуже сирий, але він "на столі".

Повернемось до Зеленського. Виходячи з вищевикладеного, зовнішнє управління вирішило, як мінімум, упродовж наступного року вважати Зеленського легітимним президентом. Про це зробили заяви основні представники наших донорів: ЄС, США та МВФ. До них ще затесалась ООН, але то організація, яка нічого не вирішує.

Тобто, що ми маємо на виході: українські політичні партії та представники зовнішнього управління підтвердили легітимність Зеленського ще, як мінімум, на рік. Між тим, залишається досить великий прошарок громадян України, який з цим не згоден.

Що планує робити цей прошарок українців? Обмежиться гнівними постами у фейсбуці, криками про своє трактування верховенства права чи все ж таки підкріпить свій гнів організацією ініціативної групи і поведе людей на Майдан відстоювати свою правду?

Щось я не бачу бажаючих це робити. Особливо, якщо мета такого "майдану" - зміна шила на мило (Зеленського на Стефанчука).

А тому, виходячи з реалій, які нам запропонували не тільки західні донори, але й одноголосно схвали всі політичні партії України, пропоную зосередитись на максимальній допомозі ЗСУ. Це головне, що ми маємо робити на цей час. Все інше - пустопорожні емоції.
 
+3

2AG (21.05 в 16:32) № 2606312
-----------------------------------------
А це цікаво. Рік тому Юве цікавився ним
 

2Fil (21.05 в 16:24) № 2606309
-----------------------------------------
Ага. Поржав
 

2FtAll (21.05 в 17:47) № 2606315
-----------------------------------------
https://i.ebayimg.com/images/g/62gAAOSwHUthfwY1/s-l500.jpg
 
+1

Чиста Windows XP протрималася в інтернеті 10 хвилин до зараження — її уразило зловмисне ПЗ з росії

Може Дудар покаже своє ХР, яке нічого не бере
 

https://youtu.be/sAVdl4agGZA?si=cR4wXkcWgaAyvp8b
Трохи і Стерненко тут накидує на Содоля, щоб потім тут не розказували, що замовчує
 

Просто скажу... Ибо кто-то должен открыть глаза...

"Бимба" расклада от сегодня в том, что Пете достаточно сказать "Он не легитимен" и все... Петя на коне... за ним даже брезгующие пойдут...

Он не пойдет... Есть За и Клички... и в этом сила переворота доски... Блинкен знает... не так ли?

Петя шатнет регионы... не центр... ибо главы ОГА и РДА уже (по моему мнению) 101% НЕ легальны...

Я написал "Он хочет третий акт капитуляции" и... народ аплодировал... не мне...
 

AG x
2Green (21.05 в 16:20) № 2606307
-----------------------------------------
Мотта ж ніби в Юве зібрався
 

2FtAll (21.05 в 15:56) № 2606296
-----------------------------------------
Ага, так и вижу как Батькивщина и регионы голосуют за запрет РПЦ до вторжения.
А без них голосов не хватило бы. Сейчас вон голосов хватит на любую хуйню - только платить успевай конверты, да рейтинг ссатся уронить еще больше.

А тогда и хотел бы - да хрен соберешь голоса на что-то, хоть рейтинг и убивали под соусом бездействия.
 
+7

«Я, як Верховний Головнокомандувач...» — Порошенко сьогодні в Верховній Раді заявив !.


Ось чому медведчуковський чаплига сьогодні поливає пороха ! :)
 
+1

Fil x
2Green (21.05 в 16:20) № 2606307
-----------------------------------------
Італія було б добре для нього, але 5 млн. - це смішно.
 

2Fil (21.05 в 16:16) № 2606305
-----------------------------------------
Так я ж за об'єктивність. Він не русня.
 

аразі у послугах Шапаренка зацікавлені "Рома" та "Болонья", яка вперше за довгий час виборола право виступити в єврокубках. Головний тренер цієї команди Тьяго Мотта вважає, що український футболіст зможе підсилити "Болонью". Проте італійці не готові платити за Шапаренка понад 5 млн євро. Остаточне рішення щодо цього питання залишається за керівництвом "Динамо".
 

2Fil (21.05 в 16:16) № 2606305
-----------------------------------------
чисто попиздіти......іншого сенсу не бачу)
 

Fil x
2Green (21.05 в 16:13) № 2606304
-----------------------------------------
що сприймаю Чаплигу лише як інсайдера

Ну, й ти активно захищав його, що він, ніби, не русня...
Схуялі?(с)
))
 

2Fil (21.05 в 16:10) № 2606302
-----------------------------------------
Якийсь дивний феномен)
Коли я намагався пояснити, що сприймаю Чаплигу лише як інсайдера, ніхто ж не слухав)
А тепер виставляєш мені претензію,иначе я маю нести відповідальність за все, що він пише? Схуялі?)
 

Fil x
2Green (21.05 в 15:29) № 2606290
-----------------------------------------
Чудово. Чаплига ж за Мар`яну)
 

Fil x
2Green (21.05 в 15:34) № 2606291
-----------------------------------------
Ти неуважно читаєш (с)
Я про інше, а саме:
ЦИРК ЙОБАНЫХ КОНЧЕНЫХ ПОРОШЕНКОВСКИХ УРОДОВ... БЛЯДЕЙ БЕЗ МОРАЛИ... НА КОСТЯХ И КРОВИ УКРАИНЫ...

Як ти з цим вживаєшся?)) Чи трішки в ногу, трішки в м`яч?)
 
+2

2deeppurple78 (21.05 в 16:08) № 2606300
-----------------------------------------
І не кажи, куме)
 

2Green (21.05 в 16:04) № 2606299
-----------------------------------------
те що в нас парлментсько президенська країна і в нього не було більшості в раді взагалі всім похуй. ми в душі хочемо гарного царя.
 

2FtAll (21.05 в 15:56) № 2606296
-----------------------------------------
Не було Томосу. Але кого це хвилює) Він встиг внести постанову про перейменування. Наскільки пам'ятаю, а потім вибори і довбойоби.
 
+4

2FtAll (21.05 в 15:56) № 2606296
-----------------------------------------
Дивне питання. Обставини тоді були геть інші. І реакція (підтримка) суспільства щодо таких законопроектів теж була б геть іншою.
 
+2

2FtAll (21.05 в 15:56) № 2606296
-----------------------------------------
нарвус на диспут, але в нього не було 75% в раді. а була суча коаліція.
 
+2

Порох заблокував трибуну і вимагає поставити на голосування законопроєкт про заборону московської церкви

Під час свого президентства він не міг цього зробити? Чи було неначасі?
 

2Green (21.05 в 15:49) № 2606294
-----------------------------------------
головне щоб не забули сказати що тауриси недамо
 
+1

Візит міністра закордонних справ Германії Анналени  Бербок проходить в держдепартаменті США під цікавим грифом "Promotion of accountability of officials of Ukraine"

Хроніка
 

AG x
2Green (21.05 в 15:29) № 2606290
-----------------------------------------
так, тепер ми прохачі першого сорту
 

AG x
🇮🇷Іран просив про допомогу у США після авіакатастрофи, але Вашингтон "не зміг"

Речник Державного департаменту Сполучених Штатів Метью Міллер заявив, що іранський уряд звертався про допомогу до Сполучених Штатів Америки (США) після авіакатастрофи з президентом Ібрагімом Раїсі, втім Вашингтон "не зміг".

"Іранський уряд звернувся до нас із проханням про допомогу. Ми чітко дали їм зрозуміти, що запропонуємо допомогу, як ми робимо у відповідь на будь-яке прохання іноземного уряду в подібних ситуаціях", - заявив Міллер.
 

2Fil (21.05 в 14:02) № 2606281
-----------------------------------------
Порох заблокував трибуну і вимагає поставити на голосування законопроєкт про заборону московської церкви. Чаплига за УПЦ КП)
 

Мар'яна. Явка з повинною)

5 років. Мої роздуми, особиста думка.
Президент не з системи, зруйнував систему. Це, мабуть, найбільше досягнення Зеленського.
Чи призвело це до війни? - Так. Домовленості з росією, прикриті вишитими рушниками і зірваними складами боєприпасів, були порушені.
Чи зруйнувало це устої та роль українського парламенту? - Так. Олігархів стали слухати так само, як і всіх інших, часто ніяк. За ширмою парламентаризму виявилася пустота суб'єктності.
Чи змінило це сприйняття України у світі? - Так. Ми перестали бути прохачами третього сорту, з розпилом залишкових подачок через грантові проєкти, місії ОБСЄ та іншу бутафорію.
Ще багато прикладів.
Чи побудувало це нову систему взаємовідносин? - Ні. Ми опинилися на нестабільному ґрунті, і все суспільство, яке втратило олігархічну передбачуваність державного управління, хибний мир і війну не для всіх, а також ілюзії, зараз намагається вижити в нових реаліях.
Яких? Що це за реальність постала?
Безодня. Нестабільний ґрунт. Туман.
Безодня боротьби за країну по-справжньому. Виживання не для галочки. Нація не аби як.
Пошук, що і хто ми насправді. Всі.
До того ж, наша турбулентність і боротьба каталізували світові процеси, і навіть найдосвідченіші експерти не беруться прогнозувати конфігурацію світу найближчим часом.
Чи все у нас вийде? Ми можемо програти повністю. Не всі побачать, не всі залишаться, не всі долучаться і не всі стануть.

Але нарешті за три десятиліття боротьба за незалежність справжня. А росіянам - смерть.

P.S. Деякий час не буде коментарів. Готую важливу інформацію. Маю широку протидію від deep state генералітету, які жаліються всюди, де можуть.
 

2Jo Ker (21.05 в 14:20) № 2606284
-----------------------------------------
А нахуя цій гній на стіну нести?)))
 
+1

2Split (21.05 в 14:59) № 2606286
-----------------------------------------
Неправда)
 

Мустафа Хаділ (перс. مصطفی حدیل) і Реза Хабібі (перс. رضا حبیبی) пілоти гелікоптера Тегеран-IRNA-Bel 212 оголошені в розшук Міністерством внутрішніх справ Ірану

Група зовнішнього моніторингу tZE inform
 
+1

Евросоюз не имеет никаких сомнений в легитимности Владимира Зеленского на посту президента Украины, заявил на пресс-конференции представитель внешнеполитической службы ЕС Петер Стано


Тільки один чаплига має сумніви на пару з орками
 
+4


2Andron (21.05 в 14:02) № 2606280
-----------------------------------------
єблан якійсь
 
+4

Последние новости
Рубен Аморим: «Нам нужно улучшить понимание игры» Матч «Динамо» — «Виктория» обслужит бригада арбитров из Португалии. Рефери в поле в сентябре судил сборную Украины Новости соперника. Российский легионер «Реала Сосьедад» может пропустить матч с «Динамо» Главный тренер «Виктории» перед матчем с «Динамо» пожаловался на сложный график "Треба чекати на появу нових Шевченка та Реброва": Скрипник – про збірну та найкращих гравців і тренерів України Проблеми з візою. Суперник "Динамо" не зможе розраховувати на колишнього гравця УПЛ в матчі ЛЄ Журналіст: "Ярмоленко зараз перебуває за кордоном, де відновлюється від травми" Журналіст: "Себальйоса вже не підпускають до першої команди "Динамо", він зібрав валізи й чекає..." Джерело: "Динамо" перебуває у контакті з "Ворсклою" щодо Крупського. У підписанні зацікавлений Шовковський Себальос с «Динамо» больше не тренируется, его отпускают уже сейчас, — источник
Ключи у LongPlay
Опрос
Скільки триватиме війна?
Менше місяця
13%
13%
Менше трьох місяців
26%
26%
До півроку
23%
23%
До року
15%
15%
Більше року
23%
23%
"У нас тут не армія", або Як виховують майбутніх зірок київського "Динамо"
Что привлекает юных футболистов в "Динамо"? Как с детства готовят к битвам с "Шахтером"? На каких звезд равняется молодежь, и от чего отказывается ради достижения цели? "Украинская правда" показывает закулисье легендарной динамовской школы, воспитавшей таких звезд, как Олег Блохин и Андрей Шевченко.
Читать
Вход на сайт
Введите ваш логин и пароль в эту форму. Регистрация на сайте доступна только по приглашениям, подробнее здесь.
Забыли пароль?