2scorpions-7800 (02.06 в 08:49) № 2399635
-----------------------------------------
Як там поживає у Львові паб "Кантона" ?Ех,були часи :)
#вболівальники #Черкаси #ностальжі #історія #АПЛ #історіясвітовогофутбоду #Динамо #Легендисвітовогофутболу
 

Fil x
Представители Дениса Бойко провели предварительные переговоры с президентом "Полесья" Буткевичем. Житомиряне рассчитывают на него, как основного голкипера в следующем дебютном в УПЛ сезоне. Свободный агент.

Мегаспорт вєщає...
 


Ерік Кантона
https://www.theguardian.com/music/2023/jun/02/i-can-do-everything-but-be-humble-eric-cantona-on-his-surprise-new-music-career

#історія #ностальжі #світовіЗМІ #Черкаси
#історіясвітовогофутболу
Ерік Кантона
«Я можу все, але бути скромним»: Ерік Кантона про свою несподівану нову музичну кар’єру

#Легендисвітовогофутбрлу
Пт, 2 червня 2023 р. 06:00 BST
17
Тяк Нік Кейв, додайте сплеск Леонарда Коена, посипте Сержа Генсбура, і ви можете отримати щось схоже на перший сингл Еріка Кантони. Так, ви правильно прочитали: «Друзі, яких ми втратили», дуже хороша. Футболіст, який став актором, а потім співаком, шепотом наспівує своїм шляхом через чудову медитацію про життя з кількома гномічними кантона-ізмами, доданими для гарної міри («Як червона змія у воді / У пам’яті виграшний номер / Послухай тишу над страхом / Глибокий океан, якого ми не чуємо”). Сингл – це лише початок. На черзі тур, концертний і студійний альбом.

Кантона розповідає мені, що з дитинства він завжди сподівався грати власну музику на сцені, але він не думав, що вона в ньому є. Він не писав жодної музики і не думав, що зможе співати. Але під час карантину він вирішив навчитися грати на гітарі, щоб допомогти йому писати пісні для живих виступів. Альбоми — головна принада — концерти. «Я все ще поганий гітарист, але достатньо хороший, щоб писати пісні, і я написав їх, можливо, 30. Я зробив це лише для того, щоб вийти на сцену, тому що я люблю зв’язок із аудиторією – футбол, театр, музика. А музика для мене була мрією».

Сумнозвісний удар Еріка Кантони в стилі кунг-фу проти вболівальника "Кристал Пелас" Меттью Сіммонса
Сумнозвісний удар… Кантона дає вболівальнику «Кристал Пелас» Меттью Сіммонсу. Фото: Action Images/Reuters

Можливо, найбільшим сюрпризом є те, що Кантоні знадобилося 57 років, щоб записати свій перший сингл. Він, звичайно, був найкращим рок-н-рольним футболістом. Ніхто не мав такого стилю на полі, граючи з піднятим коміром, як павич, що чепуриться, надуваючи груди, щоб відсвяткувати черговий дивовижний гол, чи стрибаючи в натовп, щоб у стилі кунг-фу бити образливого глядача . Напад приніс йому вісім місяців дискваліфікації та два тижні тюремного ув'язнення, яке після апеляції було скорочено до громадських робіт. Кантона пішов з футболу в 30 років, нудьгуючи та розчарувавшись після того, як за шість років в Англії виграв п'ять чемпіонських титулів (перший з Лідсом, решта з Манчестер Юнайтед).


Доречно, Кантона, виконавець sans pareil , став актором наприкінці 90-х. Тепер, маючи за плечима понад 30 фільмів (можливо, найвідоміший з них — « У пошуках Еріка» Кена Лоуча ), він береться за нову справу.

Ми зустрічаємося в Лондоні в європейській штаб-квартирі Universal, звукозаписної компанії, яка випускає його музику. Кантона — висока імпозантна фігура. З рябою бородою, гусеничними бровами та окулярами він міг видати за дона – університет чи мафію. Ми зустрічалися раніше, у 2009 році, коли він рекламував Looking for Eric. Незважаючи на його добре зароблену репутацію поганого хлопця, мене тоді вразило його тепло та дивовижна сором’язливість.

Ерік Кантона грає за «Ман Юнайтед» проти «Ман Сіті» в 1993 році
Ерік Кантона святкує забитий гол, піднімаючи палець угору
Ерік Кантона тримає трофей Прем'єр-ліги
Король Ерік... у період розквіту Манчестер Юнайтед. Фотографії: Getty Images; Colorsport/Shutterstock; Зображення дій

Через чотирнадцять років він не втратив цього тепла. Перше, що він робить, це згадує Лоуча та час нашої зустрічі. Ви відчуваєте, що він був би радий цілий день говорити про великого британського кінорежисера.

Кантона народилася в Марселі в сім'ї іспанської матері (кравчиня) і батька-француза (психіатрична сестра і художник). Його батько познайомив його з італійською оперою, і він ріс, слухаючи Пуччіні та Верді. До підліткового віку його смак змінився: «Я слухав багато Sex Pistols, Clash, AC/DC і Led Zeppelin». У 17 років, тепер він професійно грає за Осер, його життя змінилося, коли він відкрив для себе Джима Моррісона та Doors. «Для мене це був шок. Лірика, енергія, живі виступи. Коли я зустрів їх, моє життя повністю змінилося».

Я дивлюся на нього. Ви зустрічали Doors? «Ні, я мав на увазі духовне. Так я надихнувся. Break on Through (To the Other Side) і The End дуже кінематографічні. Ми відчуваємо свободу Джима Моррісона в його піснях». Я запитую його, чи знає він відповідь на мій незрозумілий ласий шматочок Джима Моррісона. Хто останній бачив Моррісона живим? «Аньєс Варда», — каже він, миттєво згадуючи французького режисера. Кантона знає багато про багато. Коли я багато років тому говорив з ним про Лоуча, він міг накрутити сюжети своїх найневідоміших фільмів.

Ерік Кантона на зйомках «У пошуках Еріка» з Кеном Лоучем
«Ти відчуваєш, що він був би радий говорити про нього цілий день»… на зйомках «У пошуках Еріка» з Кеном Лоучем. Фото: Everett Collection/Rex Features

Кантона не закінчив перераховувати своїх музичних героїв: «Останніми, хто дійсно надихнув мене, були Нік Кейв, Леонард Коен і Деніел Джонстон». Я кажу йому, що чую в його музиці вплив Кейва та Коена. Він виглядає засмученим. "Дякую тобі." Як би він охарактеризував свій стиль співу? «Я ненавиджу, коли люди намагаються бути схожими на когось. У кожного з нас свої індивідуальності, і я не хочу бути схожим на когось іншого. Я намагався знайти свій голос. Тому я ніколи не брав уроків. І я його знайшов. Я відчуваю повний зв’язок зі своїм голосом».

Universal дав мені чотири пісні для прослуховування, дві англійською, дві французькою. Голос Кантони насичений, спокусливий, дуже французький. Я припускаю, що Кантона написав слова, а професійний музикант написав музику, але Кантона каже, що він відповідає за все це. «Це повністю я. Ніхто не заважає моїй роботі. Люди мені дуже допомагають, я їх слухаю, але врешті-решт я все вирішую. Це мої пісні, і я люблю їх».

Я дбаю про світ. Раніше я говорив про це, але це підірвало моє здоров'я, тому що я відчуваю це занадто сильно
У «Друзях, яких ми втратили» йдеться про втрату через наслідки чи смерть? «Смерть», — каже він. «І це про час, який ми втрачаємо. Як з родиною, іноді. У мене завжди є відчуття, що я міг би проводити з ними більше часу. Кожного разу, коли я щось роблю, я роблю це на 100%, але у мене завжди є відчуття, що я міг зробити більше». Отже, пісня про жаль? «Ні, я не знаю, чи можна назвати це жалем». Кантона, який живе в Лісабоні зі своєю родиною, згадує португальське слово – saudade . Він не знає англійського чи французького еквівалента. «Це просто відчуття. Це коли ти згадуєш щось, наприклад, свою бабусю, і у тебе виникає чудове відчуття, що ти бачиш її у своєму сувенірі , а через секунду ти розумієш, що більше не побачиш її, тому що вона померла. Це саудаде.” Саме такі емоції викликає у нього «Друзі, яких ми втратили». «Так, я люблю це слово. Це більше, ніж жаль. Це маленький момент».

Пісня I'll Make My Own Heaven містить слова: «Я був героєм, я був злочинцем / Я був ангелом, я був пеклом / Ти ненавидиш мене, ти любиш мене». Випадково це не автобіографічне, чи не так? «Повністю». Він сміється. Пісня викликає виклик. «Замість жалю це: я зробив кілька хороших вчинків і я зробив кілька поганих вчинків. Зрештою, незалежно від того, ненавидиш ти мене чи любиш, я єдиний, хто може судити, тому що те, що ти вважаєш поганим, можливо, я не вважаю поганим». Кантона не шкодує, за винятком удару кунг-фу. У 2021 році він заявив: «Я шкодую про одне. Я б із задоволенням штовхнув його ще сильніше».

Задумливий Ерік Кантона з гітарою через плече
Ерік Кантона хмуриться і притискає до грудей класичну гітару
Ерік Кантона посміхається і показує на камеру класичну гітару
‘Everything is Cantona-esque. Even the music.’ Photographs: Pål Hansen/The Guardian

During a press conference in 1995, after the successful appeal against his prison sentence at Croydon magistrates court, he said: “When the seagulls follow the trawler, it’s because they think sardines will be thrown into the sea.” Many people thought he had lost the plot. His words may have been cryptic, but they made sense. He was the trawler, the press were the seagulls and the sardines were the morsels for which they scavenged. Some of your lyrics, I say, are as Cantona-esque as the sardine speech. “Everything is Cantona-esque,’” he replies, with a smile. “Even the music.”

He has also shot the video for the single, which stars his 13-year-old son, Emir, the elder of his two children with his second wife, the actor Rachida Brakni (he has two adult children with his first wife). “I did the lyrics, I wrote the music, I wrote the video and directed the video. I can do everything but be humble.” Is he serious about his lack of humility? He bursts out laughing. “It’s all about derision. Derision?” He questions his use of the word. Laughing at yourself? “Yeah. Laughing at myself – or life. It’s a circus, just a big circus.”

Cantona has never lacked confidence, so it’s interesting that he doubted whether he could write music. Well, he says, self-belief and doubt are not mutually exclusive. In fact, the two have happily coexisted throughout his life. “The only thing I’m sure about are my doubts,” he says. “Doubt gives you the ability to try things. As I’ve got older, I’ve only become more sure that I’m only sure about my doubts, even more than before.”

Mortality is a spur, he says. “If we were eternal, I wouldn’t do so many things. Now, I’m 57 years old; I don’t want to spend time with people I don’t like.” He pauses. “Actually, I never did it. I don’t want to waste time. I try to use every second, with people who inspire me.” Does he think about death much? “In a good way, because it encourages me to do things today rather than tomorrow or the next week.”

It’s 26 years since he retired from football. I ask him if he sees anybody in today’s game with a similar character to his own. He cites Pep Guardiola, the Manchester City manager. “I like Guardiola. He’s an artist, a creator. Everything he does, nobody has done it before. He is the spiritual son of [the legendary Dutch forward] Johan Cruyff.” And players? He shakes his head. “What I love in football today is only the work of Guardiola.”

Does he worry about football’s soul when top clubs become the playthings of the obscenely wealthy? “I think I’d support a team from the third or fourth division or non-league. Like Ken Loach with Bath City. With the soul.”

When I ask about the prospective sale of Manchester United, he quietly, but emphatically, tells me he won’t be going there. “Don’t speak about that,” he says. No? “No. I prefer to speak to you about Guardiola, the positive things in football, than to speak about this kind of thing. It’s not a day for it today.”

Cantona has rarely shied away from controversy or difficult subjects. In 2010, he called for a social revolution against banks, encouraging people to withdraw their money in protest at the global financial crisis. In 2012, he announced he was collecting the 500 signatures from elected officials necessary to stand for president, only to reveal the next day that it was a stunt to highlight the French housing crisis. In 2015, he condemned western governments for their failure to support refugees fleeing wars started or inflamed by the west.

Ерік Кантона розбиває класичну гітару об табурет
Ерік Кантона розмахує розбитою класичною гітарою
‘If I don’t have the opportunity to express myself, I prefer to die.’ Photographs: Pål Hansen/The Guardian

Would he ever go into politics? No, he says; conventional politics is not the solution, as far as he is concerned. He would rather say his piece through his art – whether it be music, photography, poetry, painting or acting. “I do care about the world, and I used to talk about it, but it destroyed my health, because I feel it too strongly. Now, I prefer to play in a movie like Inhuman Resources [the 2020 Netflix series in which he starred]. I prefer artists like Banksy and Ai Weiwei. There is one song that talks about the state of the world. Now, I prefer to express myself in song. I think it’s stronger and more useful than talking.”

I tell him I interviewed Bansky. “You met him? No! He was hidden?” No, I say – face to face. He sounds so excited. “He’s the Massive Attack singer?” No, I say. Now, he is disappointed. “But how do you know this is Banksy? Yes, exactly. You know why I say that? Because I am Banksy,” he deadpans. Cantona is obsessed with the anonymous graffiti artist. I notice his arm is tattooed with Banksy’s Girl With Balloon. He had the tattoo done about 10 years ago. I tell him that would be worth a fortune – a Banksy tattoo on Cantona’s arm. Typically, it reminds him of a movie. “Have you seen the French movie with Jean Gabin, Le Tatoué? He has a Modigliani tattoo on his back, so an art dealer tries to scrape it off.”

Thinking about death encourages me to do things today rather than tomorrow or the next week
So he has ruled out a career in politics, but he picks out one thing he could change in the world. “Artificial intelligence. The people we call geniuses, for me, are the most stupid people in the world to create these things. They will destroy humanity and the planet.” He is fearful for his children’s generation – their jobs, their sanity, their climate. “At the same time, I’m very optimistic. Because this generation can do something. We have to be optimists. We have to believe in them. They are our saviours.”

Is he surprised by how things have turned out for him post-football? “Yes. I think about my life – the life of a lucky man who has had the opportunity to express himself in different ways. It was in sport; now, it’s in any kind of art. If I don’t have the opportunity to express myself, I prefer to die. I just need challenge. To feel alive, I need to feel fire inside me.”

Тепер він не може дочекатися, щоб проявити себе на дорозі зі своєю музикою. Так багато непередбачувано, так багато може піти не так, каже він, і саме тоді він стає найближчим до магії спорту. «Що мені подобається в житті, так це всі недосконалості. Як ви використовуєте недосконалість. Як стає гірше, або енергія дає вам щось позитивне, чого ви ніколи не отримаєте, якщо у вас буде другий шанс. На сцені все так само, як і в житті. У вас є момент, і це те, як ви на нього відповідаєте, як ви реагуєте. Чудово мати таку недосконалість». Він насолоджується перспективою бути на сцені, розкошувати в суперечливій енергії публіки. «Як я кажу в пісні, люди або люблять мене, або ненавидять».

Настав час для Кантони сфотографуватися. Останнє запитання, – каже публіцист. Я запитую Кантону про те, що він запитав би себе. Він думає про це. «Я сам? Останнє запитання? Я б запитав: скільки у вас граней? Тому що в своєму житті я багато чого зробив». А ваша відповідь буде? «Я відповім, що у мене стільки граней, скільки пікселів на фотографії мого психіатра». І з цим він посміхається, хихикає і йде.

Як там поживає у Львові паб "Кснтона" Ех,були часи :)
#вболівальники
 

https://www.france24.com/en/live-news/20230601-swiss-mps-reject-allowing-arms-transfers-to-ukraine

Switzerland's lower house of parliament on Thursday voted against a proposal that would have specifically authorised the transfer of Swiss-made arms to Ukraine.
Jean-Luc Addor, of the populist, right-wing Swiss People's Party -- the largest in the National Council -- said in the Council that "accepting this initiative means committing to one of the protagonists, which is also in its very title ("Lex Ukraine"). Therefore violating neutrality."

Швейцарський парламент проголосував проти дозволу надавати Україні зброю, вироблену в Швейцарії.
 

 

2Silph79 (01.06 в 23:39) № 2399608
-----------------------------------------
А, це ти ж повчав, як мені треба з сусідами по під'їзду розмовляти. Почати з себе та з маленьких діл, аби мене по-великому різноманітно послали нахуй.
 

Ukraine’s Survival Is Vital to Japan, South Korea and Taiwan
While concerns of war weariness grow in the US and Europe, there is no letup of support for Kyiv from key parts of East Asia.

https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2023-06-01/ukraine-victory-will-help-japan-south-korea-taiwan-against-china?srnd=premium-europe
Виживання України є життєво важливим для Японії, Південної Кореї та Тайваню
У той час як у США та Європі зростає занепокоєння щодо втоми від війни, підтримка Києва з ключових частин Східної Азії не припиняється.

Оскільки війна в Україні триває довше, заклики до США вийти з цього конфлікту та переорієнтуватися на Азію стають гучнішими. Цікаво, однак, що в самій Азії чути менше такої критики. Передові союзники Америки в регіоні розуміють, що те, що відбувається в Україні, не залишиться там — це або зміцнить, або послабить більший глобальний порядок, від якого вони залежать.

Це стало зрозуміло минулого місяця, коли я їздив до Сеула на Азійську конференцію лідерів . На заході, номінально зосередженому на Азії, Україна була в центрі.

Президент Південної Кореї Юн Сук Йоль відкрив конференцію, заявивши, що світ «ніколи не повинен допустити, щоб незаконне вторгнення в Україну... стало успішним прецедентом». Іншим хедлайнером була перша леді України Олена Зеленська, вибір, який красномовно говорить про значущість війни в дебатах про безпеку в Азії.

Коли я відвідав Токіо кілька місяців тому, чиновники Міністерства закордонних справ і Ради національної безпеки дали зрозуміти, що японський уряд дуже стурбований війною президента Росії Володимира Путіна. Японія навіть відмовилася від того, що колись було керівним принципом її зовнішньої політики — не плутатися з Китаєм і Росією одночасно — щоб приєднатися до коаліції, яка запровадила санкції проти режиму Путіна.

Навіть на Тайвані, який стикається з загрозою існуванню з боку Китаю, мало хто з офіційних осіб закликає Вашингтон звільнити Україну. «Виживання України — це виживання Тайваню», — стверджує найвищий дипломатичний чиновник Тайваню у Вашингтоні Сяо Біхім . «Успіх України – це успіх Тайваню».

Циніки можуть подумати, що це випадок, коли союзники США говорять своїм захисникам наддержави те, що вони хочуть, а не те, що їм потрібно почути. Але демократії Східної Азії не є геополітичними простаками. Причина, чому вторгнення Путіна їх так підбадьорило, полягає в тому, що воно нагадало їм про деякі елементарні стратегічні істини.

По-перше, війна в Україні є перевіркою того, чи можна використовувати ядерну зброю для звичайних агресій. Росія використовує ядерні загрози , щоб утримати Захід від прямого втручання, поки вона спустошує Україну та намагається вкрасти її територію. Якщо це вдасться, прецедент буде жахливим для Південної Кореї, Японії та Тайваню, всі з яких стикаються з ядерними супротивниками з ревізіоністськими намірами.

По-друге, історія свідчить про певну неподільність глобальної безпеки. Навряд чи мир збережеться в одному ключовому регіоні Євразії, якщо він зазнає краху в інших.

Виживання України є життєво важливим для Японії, Південної Кореї та Тайваню
У той час як у США та Європі зростає занепокоєння щодо втоми від війни, підтримка Києва з ключових частин Східної Азії не припиняється.
Оскільки війна в Україні триває довше, заклики до США вийти з цього конфлікту та переорієнтуватися на Азію стають гучнішими. Цікаво, однак, що в самій Азії чути менше такої критики. Передові союзники Америки в регіоні розуміють, що те, що відбувається в Україні, не залишиться там — це або зміцнить, або послабить більший глобальний порядок, від якого вони залежать.

Це стало зрозуміло минулого місяця, коли я їздив до Сеула на Азійську конференцію лідерів . На заході, номінально зосередженому на Азії, Україна була в центрі.


Президент Південної Кореї Юн Сук Йоль відкрив конференцію, заявивши, що світ «ніколи не повинен допустити, щоб незаконне вторгнення в Україну... стало успішним прецедентом». Іншим хедлайнером була перша леді України Олена Зеленська, вибір, який красномовно говорить про значущість війни в дебатах про безпеку в Азії.

Коли я відвідав Токіо кілька місяців тому, чиновники Міністерства закордонних справ і Ради національної безпеки дали зрозуміти, що японський уряд дуже стурбований війною президента Росії Володимира Путіна. Японія навіть відмовилася від того, що колись було керівним принципом її зовнішньої політики — не плутатися з Китаєм і Росією одночасно — щоб приєднатися до коаліції, яка запровадила санкції проти режиму Путіна.

Навіть на Тайвані, який стикається з загрозою існуванню з боку Китаю, мало хто з офіційних осіб закликає Вашингтон звільнити Україну. «Виживання України — це виживання Тайваню», — стверджує найвищий дипломатичний чиновник Тайваню у Вашингтоні Сяо Біхім . «Успіх України – це успіх Тайваню».

Циніки можуть подумати, що це випадок, коли союзники США говорять своїм захисникам наддержави те, що вони хочуть, а не те, що їм потрібно почути. Але демократії Східної Азії не є геополітичними простаками. Причина, чому вторгнення Путіна їх так підбадьорило, полягає в тому, що воно нагадало їм про деякі елементарні стратегічні істини.

По-перше, війна в Україні є перевіркою того, чи можна використовувати ядерну зброю для звичайних агресій. Росія використовує ядерні загрози , щоб утримати Захід від прямого втручання, поки вона спустошує Україну та намагається вкрасти її територію. Якщо це вдасться, прецедент буде жахливим для Південної Кореї, Японії та Тайваню, всі з яких стикаються з ядерними супротивниками з ревізіоністськими намірами.

По-друге, історія свідчить про певну неподільність глобальної безпеки. Навряд чи мир збережеться в одному ключовому регіоні Євразії, якщо він зазнає краху в інших.

Спонсорований вміст
Чому ESG проривається крізь критику
Бейкер Тіллі
Протягом 1930-х років подвиги Гітлера в Європі прискорили японську агресію в Азії: « світ розбитих вікон » заохочував хижаків усіх типів. У 1950 році США втрутилися в Південну Корею, щоб перешкодити Радянському Союзу випробувати крихке співтовариство вільного світу в Західній Європі.

Сьогодні тріумф Росії в Україні мав би глобальні наслідки . Це сигналізує про те, що автократична Антанта на чолі з Пекіном і Москвою зростає, тоді як західна коаліція на чолі з Вашингтоном хитається. Це створило б атмосферу небезпеки в Європі, поглинаючи увагу та ресурси США на багато років, можливо, десятиліть. Жоден із цих подій не покращить перспективи миру та стабільності в Азії, і лідери регіону це знають. «Сьогоднішня Україна завтра може стати Східною Азією», – заявив минулого року прем’єр-міністр Японії Фуміо Кісіда .

По-третє, стримування — це щось більше, ніж баланс військової сили. Так, чи буде Китай застосовувати силу в західній частині Тихого океану, значною мірою залежатиме від оцінок можливостей його ворогів. Тут критики політики США мають рацію в тому, що ні Вашингтон, ні його союзники не готуються достатньо швидко — хоча війна в Україні може насправді їм допомогти, зосередивши увагу на недоліках ланцюга поставок, неадекватних запасах боєприпасів та інших військових недоліках.

Але стримування також залежить від того, як нападник оцінює наміри своїх суперників і чи вважає він, що міжнародне співтовариство має бажання покарати найжорстокіші форми агресії. Країни мають небагато кращих способів зробити ці судження, ніж шляхом екстраполяції нещодавнього досвіду. Тож Японія, Тайвань і Південна Корея уважно стежать за тим, хто кого переживе в Україні, бо розуміють, що Китай і Північна Корея теж спостерігають

Ці питання стосуються останнього: війна в Україні є реєстром стійкості світу, в якому процвітали східноазійські демократії. Так звані реалісти на Заході можуть насміхатися над самою ідеєю міжнародного порядку. Проте офіційні особи Тайваню, Південної Кореї та Японії розуміють, наскільки їхні країни залежать від світу, де територіальне захоплення не заохочується, груба сила не єдине, що має значення, а вразливі демократії не покинуті на поталу тиранам по сусідству. Вони розуміють, що світ, у якому ці правила послаблені, є світом, у якому їх власна безпека — можливо, їх власне виживання — буде піддаватися більшому ризику.

Можливо, демократичний світ міг би не згадати шкоду від української поразки. Але друзі Америки у Східній Азії, у яких все поставлено на карту, на це не розраховують.

#істооія #світовіЗМІ #Черкаси #VIVAVIVAУКРАЇНА #Міжнароднеправопринципитазастосування
 
+2


2AG (02.06 в 07:09) № 2399626
-----------------------------------------
А ну, не трож Свєту! )
 

Найщиріші Вітання!
https://tsn.ua/ukrayina/valeriy-zaluzhniy-podilivsya-ridkisnim-foto-zi-svoyeyu-druzhinoyu-z-yakoyu-duzhe-shozhiy-2341063.html
ВАЛЕРІЙ ЗАЛУЖНИЙ ПОДІЛИВСЯ РІДКІСНИМ ФОТО ЗІ СВОЄЮ ДРУЖИНОЮ, З ЯКОЮ ДУЖЕ СХОЖИЙ

#історія #VIVAVIVAУКРАЇНА #ностальєі #Черкаси
Очільник ЗСУ одружений та має двох доньок.
Головнокомандувач Збройних сил України, генерал Валерій Залужний поділився рідкісним фото зі своєю дружиною Оленою.

Очільник ЗСУ вкрай рідко говорить про своє особисте життя. Відомо, що він уже протягом багатьох років одружений та має двох доньок. 24 липня 2022 року Залужний на сторінці в Facebook опублікував допис, який присвятив обраниці. В ньому він привітав дружину з днем народження і зізнався їй у коханні.

Не так давно в інтерв'ю Дмитру Комарову для його проєкту про війну "Рік. За кадром" Залужний розповідав, що від 2014 року дуже рідко бачить своїх рідних.

"Родина мене від 2014 року майже не бачила. Я розповідав, не пам'ятаю кому. А, скажу, головнокомандувачу Збройних сил Америки. Говорю, я влітку, в липні 2014 року поїхав. Повернувся за три місяці на два тижні. Знову поїхав. Повернувся за дев'ять місяців. Вони мене не бачили", - розповідав очільник ЗСУ.

Залужний додав, що його рідні вже звикли до такого графіку і з розумінням ставляться до його роботи.

Зазначимо, що старша донька головнокомандувача Збройних сил України військова та служить у Київському гарнізоні, а молодша в Одесі навчається на медичному і буде лікаркою за професією.
 

AG x
Антоха, Свєтка вдома?
 

Давайте про контрнаступ і про те що відбувається одним постом, щоб зразу відповісти на всі питання.

1) Контрнаступ вже почався.

2) Більшість заяв про контрнаступ від політиків - це данина піплу який чекає контрнаступ як чемпіонат світу по футболу. І в США, і в РФ розуміють що процес вже почався.

3) Контрнаступ- це не означає що в один день на штурм виїдуть всі Абрамси та Лєопарди, на вогневі виїде вся арта та хімарси, і з гаслом "Слава Україні" ЗСУ кинеться на штурм фортифікацій. Ну тобто РФ по суті так і зробила, але вони грубою силою і воюють.
Українській контрнаступ- це складний комплекс заходів, диверсійний, інформаційних, та включаючій в себе багато різних військових операцій. До кожної з них готувались багато місяців. І вони тільки почались. По інформаційній доречі ми взагалі виграли нокаутом, бо ще нічого не почалось- а ВС РФ вже обісрались с переляку. Нічого, у них буде можливість півторити цей процес неодноразово.

4) Контрнаступ буде йти декілька місяців, і як я розумію, F-16, абрамси та багато неанонсованих плюшек ми отримаєм якраз під саме активну фазу. Все розраховано та розплановано наперед, це велика шахматна партія.

5) На зараз план "розхитати оборону та не дати розвити атаки противника на інших напрямках" як я розумію. Саме тому зараз йде операція по зупиненню противника на Бахмуті. Сам Бахмут був потрібен противнику щоб пройшовши через нього зробити з міста плацдарм для подальшого наступу на Краматорск-Славʼянськ, йому потрібен вихід на оперативний простір за Бахмутом. Але вийшло так що буквально за тиждень ВСУ вибило ВС РФ з флангів, зайнявши висоти за Бахмутом, і все, в тактичному плані місце стало марним. Логістика у ЗСУ захищена, висоти зараз за ними, саме місто непридатне для розміщення там великих сил та засобів противника. Вся ця мʼясорубка в якій у ВС РФ були величезні втрати, втратила сенс за тиждень. Саме тому Пригожин, який не зміг взяти останній район Бахмуту сказав "юрідічєскі ми єго взялі" та почав звалювати. Все, ця партія в пройобі, він це розуміє. Щоб змінити ситуацію на полі бою, ВС РФ потрібні резерви, якіх вона не має, та якби і мала- то перед контрнаступом противника ніхто їх Пригожину не дасть. Тому залишається тільки інформаційне побєдобєсіє, іншого сенсу немає.
Коли всі напрямки на яких противник може пійти в атаку закриють, почнуть вже серьозно їх рубати. Багато де.

6) Чому ми граємо у багатокроківочкі, а ВС РФ- ніт?
Тому що в нас краща розвідка, координація та звʼязок, ми краще технічно завдяки партнерам, але в нас меньше особового складу. У ВС РФ більше застарілої техніки та особового складу. Кожен реалізує свої сильні сторони.

7) На яких напрямках будуть штурмувати? Я думаю що на всіх, і десь через місяць- два ми можемо зрозуміти що ціль може бути взагалі іншою. ВС РФ чекає наш прорив до Азовського моря, до Маріуполя та Мелітополя. Ми теж знаємо що вони цього чекають. Маю думку, що біля цієї константи і буде розвиватися все. ВС РФ вимушені там тримати основні резерви. Це дає і нам деякі можливості. Думаю Залужний іх реалізує.

Ще раз повторю. Зараз починається багатомісячна шахова партія до якої ми багато готувались. Війна- то путь обману. Так що не чекайте швидких дій та швидких результатів. Все розвивається як треба.

Мені подобаються такі аналізи ) Марко.
На відміну від усіх інших.
 
+6

2Green (01.06 в 23:46) № 2399612
-----------------------------------------
В " твоїй країні" 73 "тупих інфузорій". Це вже не просто нарід, це населення. З мого припущення ти зробив трагедію, як завжди.
Ну, я вже звик, це повсякденно.
Просто запам'ятай, якщо ти мене вже цітував -
Вони усі підараси.
))
Не псіхуй, усе помиємо, приберемо. Оберемо нових підарасів ))
 

Ох в києві було весело. Ще не лягав. Почали жінки др бордо відмічати с 2 ночі. Перший раз посув мопеда поряд. Газоно косарка
 

https://www.facebook.com/100002929513833/posts/pfbid02AR6rKrQZNkmABcCiW8GzwVqBEdr333bmypCC4VENmYLfNpJHfv1Kxq58G4grL3nml/

А в коментарях, какіє люді! Какіє скріни какіх людєй. Маліна,Сініцин. Команда фас від зеленого підараса і шакали гавкають до хрипоти. Печальне видовище, коли люди, які боронять Україну допомагають руйнувати її державність.
 

Українська тенісистка Леся Цуренко (WTA 66) вийшла до 1/16 фіналу Відкритого чемпіонату Франції з тенісу 2023 року.

У 2-му раунді Ролан Гаррос українка зіграла з Лорен Девіс (WTA 52). Леся виграла перший сет, а на старті другої партії представниця США знялася з поєдинку.

Ролан Гаррос 2023. 1/32 фіналу

Лорен Девіс (США) – Леся Цуренко (Україна) – 3:6, 0:1, RET., Девіс
 
+3


2Kshatry (02.06 в 00:46) № 2399617
-----------------------------------------
Так а хто сперечається? Головне питання - при чому тут Зеленський?
 

Шахеди, ту 95..

Тут фулл хаус намечается к 3 утра..

Как же надоело.
 
+1

2Green (02.06 в 00:16) № 2399615
-----------------------------------------
Є певні цінносні речі і глум над ними випукло характеризують обидва боки. Як носія так і сторону для якої ці цінності, навпаки предмет глуму та обструкції.
Хіба важливе моє ставлення до якоїсь особини, що би визнавати біле білим і не переходить на сторону тьми тільки керуючись персоналіськими мотивами.
 


2Kshatry (02.06 в 00:10) № 2399614
-----------------------------------------
Ти намагаєшся застосувати загальноприйнятні людські цінності до підараса. Нахуя?
 
+4

Думаю , всі усвідомлюють, що тролінг з мемасом "Боневтік" має ту ж природу, що й кацапський тролінг з набором понять "Гідність","Свідомість","Мова".
Те що для певної категорії людей має фундаментальну цінність в іншої викликає ненависть і несприйняття аж до рівня біологічного.
 

2Green (01.06 в 23:43) № 2399611
-----------------------------------------
ок - не турбуйся. будемо вважати що ми розмовляємо різними мовами.
 

2LongPlay (01.06 в 22:24) № 2399583
-----------------------------------------
Який тролінг від довбойоба,який опинився президентом моєї країни вибором тупих інфузорій? Воно НІХУЯ і ніколи не буде президентом України. Але можеш поцьомать. Бо не втік.
 
+5

2Silph79 (01.06 в 22:45) № 2399594
-----------------------------------------
Ти не бачиш невідповідностей? Тоді і пояснювати не бачу сенсу. Без образ.
 
+3

2AspІД (01.06 в 23:30) № 2399607
-----------------------------------------
та я все розумію, но все завжи не у рамках закону, а у рамках понять переходить.
 

Про "контракт" Пентагону із SpaceX на постачання Україні терміналів Starlink.
Там все значно цікавіше і гірше для Росії.
SpaceX отримав що хотів, Пентагон реалізував що хотів - всі задоволені :)

tZEinform
 

2Shura08 (01.06 в 23:28) № 2399606
-----------------------------------------
не єдине, а хто балансоутримувач? а на це повинні виділятись гроші? а були спроби ці гроші отримати? А офіційно була на папері відмова, що немає грошей? Треба про цих пунктах пройтись і тоді думаю ми отримаємо і відповіді і все інше. Поки всі ці дії виглядають як "тимурівці".
 

2Silph79 (01.06 в 23:23) № 2399605
-----------------------------------------
Та він тобі про інше...
Ніхуя нікому не треба було, а тут бля перевірка
 
+3

2Silph79 (01.06 в 23:23) № 2399605
-----------------------------------------
Це єдине запитання, що в тебе виникло, після мого допису?
Це укриття в школі. Хто туди має ще бігати? Трактористи з фермерських господарств, жителі села, які фізично туди не зможуть поміститися, навіть сота частина.
Більше укриттів в селі нема, офіційних. Погреби, в кращому випадку…
 

2Shura08 (01.06 в 23:05) № 2399600
-----------------------------------------
тобто, ви у державній установі за свій кошт зробили укриття, а тепер навчальний рік закінчився і нема потреби що б укриття там працювало?
 

2Здравый смысл (01.06 в 23:20) № 2399603
-----------------------------------------
Володар кубку сєсєсєр. Хуй доєбешся.))
 

22.06.2022 Маркевич: «Падати в незрозумілі команди не хочеться». Маркевич 6 років чекає пропозицію «серйозного проекту»

01.06.2023 ОФІЦІЙНО. Мирон Маркевич – новий тренер Карпат
 

Ну що, поехали. Шахеди с юга, баллистика с востока. Все по схеме.
 

2LongPlay (01.06 в 22:50) № 2399598
-----------------------------------------
Якщо в одному пості єрмак і манн, то нічого не буде. Це вже фініш.

? Щось ввижається?!
 

2Silph79 (01.06 в 22:51) № 2399599
-----------------------------------------
Радий вітати людей з космосу.)
Рік тому, я особисто, власним коштом з допомогою друзів та батьків зробив це укриття. Жодної копійки від держави/місцевої влади.
З підвалу, де останні 30 з хуєм років, жили щурі, кроти, використані гандони, пляшки і бляшанки від «елітних» напоїв і проча залупєнь в шокуючих об‘ємах - ми за місяць зробили укриття, що відповідає всім нормам, наскільки це взагалі можливо. Після цього дали: мило, серветки, антисептик, біосральник і галети. Від Юнісеф. Було кільканадцять перевірок перед початком навчального року, поки допустили до офлайн навчання.
Діти провчилися весь навчальний рік у школі, десятки, а може і сотні, разів спускалися у сховище, де проводили навчальний процес.
І ось, шухєр блядь! Терміново перевірити укриття 0106!
Навчальний рік тільки закінчився. Але - то дрібниці…
Повна януковищина з домішками режиму «старшого брата».
Хоч на газети не заставляють підписуватися. Поки що…
 
+5

2Shura08 (01.06 в 22:13) № 2399579
-----------------------------------------
21 вік на дворі. Хочете укриття - будь-ласка, СКД на кожне укриття, відеонагляд всередину, проти бомжів, і коли тривога - відкриваються усі замки (як при пожежі, СКД відкриває усі двері при евакуації. + у місцевих картки міфаре на вхід + оператори чергують. В Харкові побудували зупинки з бетоних блоків, що заважає у Києві зробити? Війна довготривала з таким сусідом під боком - треба комплексно підходити до бомбосховищ у кожному домі, не у домі - так у дворі. Благо грошей в країну дають багато, треба тільки будувати. Хоч на місцевому рівні, хоч на державному.
 
+1

2Shura08 (01.06 в 22:49) № 2399597
-----------------------------------------
До єрмака )))) я зрозумів.
Якщо в одному пості єрмак і манн, то нічого не буде. Це вже фініш.
 

2LongPlay (01.06 в 22:44) № 2399593
-----------------------------------------
Про мистецтво потрібно розмовляти тет-а-тет. З великою кількістю алкоголю та натхнення. А це - колупання в носі. Так, згадування знайомих імен, без прив‘язки до…
Добраніч.
 

2Silph79 (01.06 в 22:45) № 2399594
-----------------------------------------
Так ненавіжу, што аж кушать не могу.
 

2Shura08 (01.06 в 22:41) № 2399591
-----------------------------------------
Звичайно. На передній лінії все тіж "незалежні" блогери.
 
+1

2Green (01.06 в 22:17) № 2399581
-----------------------------------------
Грин - шо тут не так?
 

2Shura08 (01.06 в 22:40) № 2399589
-----------------------------------------
Та ну бля. Я сподівався перевести діскуссію у русло мистецтва, але ж ні. Ну то й хуй з ним.
Але ж ти згадав Манна, то я подумав, що тобі це може бути цікаво.
Добраніч.
 

2VPogoda (01.06 в 11:25) № 2399390
-----------------------------------------
Так. 13 и 3 рочки. В мене м. Героїв дніпра 7 хв не спіша. І тим не менш, чуя тривогу - спочатку виясняю, що і як, потім дію. 14 днів окупації за імпульсивне рішення навчили. І тобі раджу.
 
+1

2Widells (01.06 в 22:38) № 2399588
-----------------------------------------
Стєрнєнко не відстає?
 

Владу треба пиздити повсякденно. Не завжди вдається, але треба. Любу владу, як би вона вам не подобалась.
 
+1

2LongPlay (01.06 в 22:33) № 2399587
-----------------------------------------
Манн якийсь склизький

Слизький - то єрмакoff@ co. З єбучим шефом во главє.
Трагедія, що вкотре розігрується на наших очах. У формі фарсу, з елементами комедії. Виявляється, глядачу таке подобається…
 
+2

2VPogoda (01.06 в 22:16) № 2399580
-----------------------------------------
Там в твіттері цілий шакалячій експрес по Кличко несеться.
 

Ключи у LongPlay
Опрос
Скільки триватиме війна?
Менше місяця
13%
13%
Менше трьох місяців
26%
26%
До півроку
23%
23%
До року
15%
15%
Більше року
23%
23%
"У нас тут не армія", або Як виховують майбутніх зірок київського "Динамо"
Что привлекает юных футболистов в "Динамо"? Как с детства готовят к битвам с "Шахтером"? На каких звезд равняется молодежь, и от чего отказывается ради достижения цели? "Украинская правда" показывает закулисье легендарной динамовской школы, воспитавшей таких звезд, как Олег Блохин и Андрей Шевченко.
Читать
Вход на сайт
Введите ваш логин и пароль в эту форму. Регистрация на сайте доступна только по приглашениям, подробнее здесь.
Забыли пароль?