В в кінці своєї розмови з міністром закордонних справ України Кулебою, держсекретар США Блінкен запитав, за чиїм розпорядженням він поїхав до Африки (візит не планувався). Відповідь Кулеби - "за розпорядженням офісу президента". Блінкен мовчки поклав слухавку.

Хроніка
 

2deeppurple78 (09.06 в 12:06) № 2401079
-----------------------------------------
Відео витоку аміаку в Харківській області.
 

2Green (09.06 в 12:04) № 2401078
-----------------------------------------
не доступно
 


ca x
2Smooth Pimp (09.06 в 11:52) № 2401076
-----------------------------------------
буде схиляти до допомоги живою силою?
 

Путин сегодня в Сочи проведет встречи с Пашиняном и Лукашенко

Пашинян додав до "багатовекторної політики" блискавичну швидкість зміни напрямку векторів.
 
+1

Жахливі кадри з Франції

Сирієць напав з ножем на дітей на ігровому майданчику. Зарізав 9 осіб, наймолодшому з них – 3 роки.


це піздец......сука
 


2MGUkrMaks (09.06 в 10:44) № 2401069
-----------------------------------------
То фейк, увы. Наши прикола ради запускают
 

Ну це було зрозуміло.

Повертаючись до питання "передчасної еякуляції"...

1. Командування угрупування військ (УВ) "Восток", починаючи з 4-го червня, намагалося хворобливо вирішити для себе одне, але вкрай важливе питання - "це вже воно, чи ні...". Ситуацію у смузі його відповідальності ускладнював цілий ряд факторів, які додвали до неї безладу та хаосу в їхній уяві...
- коментарі та заяви офіційних представників вищого військово-політичого керівнитцва України... про те, що "зараз почнеться" і "вже ось-ось"...
- істерика, яку з приводу початку активізацї ЗСУ у цій операційній зоні створила сама російська пропаганда (як офіційна, у вигляді генерала Конашенкова з його десятками знищенних "Леопардів", так й напів-офіційна, у вигляді телеграм-воплів різноманітних "z-воєнкорів")
- а головне - зовсім нестандартний характер дій самих передових підрозділів ЗСУ...які були розгорнуті на цьому операційному напрямку

2. В приницпі, ситуація для російського командування почала "загострюватися", ще 2 тижні тому...Спочатку, оперуючи підрозділами від взводу до 1-2-х рот, ЗСУ провели низьку тактичних дій, внаслідок чого зуміли відтіснити російські передові підрозділи східніше Великої Новосілки з ряду важливих позицій та рубежів (так, мова їде про район с.Новомайорське та с.Новодонецьке)...
Але рішаючими у цьому сенсі стали саме 4-е, 5-е та 6-е червня (так, саме тоді, коли треба було "позатуляти пельки"). Бо вже зранку 7-го червня, російське командування опинилося перед цілком реальною перспективою прориву першої лінії своєї оборони по напрямкам Новодонецьке - с.Керменчик та Новомайорськ - Керменчик. Причому, було очевидно, що українське командування ще не ввело у бій свої основні сили, розгорнуті на цьому напрямку...

3. Об'єктивно, ці дії ЗСУ створювали цілком очевидну загрозу для тактичної групи зі складу сил УВ "Восток", яка оборонялася південіше Великої Новоселки, в районі Сторожове - Урожайне - Макарівка - Старомайорське. І здавалося, що тепер настала ясність - "участок главного удара укропов определён"...

Вдповідно, російське командування почало реагувати...
- вогонь відкрила основна маса замаскованої артилерії противника на цьому напрямку (й тут же була "вскрита")
- прийшли "у рух" резерви противника (принаймні, їх основна маса, 8 бригад\полків з 10-и зосереджених в цій операцйній зоні)
- у хід пішов активно "повітряний компнент"...

Однак, саме в цей момент, трапилось 2 речі...
- українські війська "раптово" одночасно з районом східніше Великої Новоселки активізувалися зранку 7-го червня й по напрямку Оріхів - Токмак...
- а у російських штабах та органах бойового управління прийшли до парадоксального висновку, що усе те, що відбувалося протягом кількох тижнів східніше Великої Новоселки є "відволіканням уваги", а головний напрямок удару ЗСУ є напрямок "на Мелітополь"... і тому варто основні резерви задійти саме по дирекції Токмак - Мелітополь...

4. Але за своєю суттю... насправді, ситуація у смузі відповідальності УВ "Восток" зранку 7-го червня почала розвиватися трохи по-іншому, ніж це уявляли собі у російських штабах, у зовсім несприятливому для росіян напрямку... що вилилось у наступних факторах...

- Як я писав ще місяц тому, стосовно УВ "Днепр" та УВ "Восток" російське командування, врахувавши свій досвід торішньої "оптимизации позиций в Харьковской області", вибудувало оперативне шикування своїх військ(сил) у цих смугах у двоешелоному вигляді... Де, в першому ешелоні були розташовані порівняно невеликі сили, які повинні були протидіяти тактичним проривам ЗСУ, а основні сили розташовувались на відстані 20-30 й до 40 км від першої лінії, у готовності реагувати на дії українських військ оперативно-тактичного масштабу (так, ті самі 10 бригад\полків)...
На практиці вийшло, м'яко кажучи, трохи інакше ніж замислювалось російським командуванням... За визнанням самих росіян, на всіх ланках бойового управління тактичного рівня від ротного до полкового\бригадного, як тільки ситуація набувала складного характеру майже усі російські командири (начальники) відповідного рівняч починали характерезувати ситуацію як "критическую" й вимагали посилення... Перевірити відповідність оцінки підлеглими ситуації реальному становищу у кожному випадку, звісно, російські штаби не могли на практиці, тому були вимушені починати "раздёргивать свои резервы"... вірячи підлеглим структурам "на слово". Очевидно, що в такому разі, ніяких резервів не вистачить...
- Уся ця "нервовість" та готовність "міттєво реагувати" на будь-які активні дії ЗСУ у своїй смузі відповідальності, призвела до того, що основна маса артилерії, якою командування УВ "Восток" передбачало "відбивати наступ", була зарано пущена у справу й фактично "вскрита" відповідними засобами розвідки ЗСУ (ви правильно зрозуміли, наступили та сама - "передчасна еякуляція").
Так, підрозділи ЗСУ, які діяли на вказаних мною вище напрямках та ділянках, понесли від цього певні втрати (включаючи до 20 одиниць бронетехніки)... але сама російська артилерія відчула у всій своїй повноті значення такого терміну, як "контр-батарейна боротьба", за участю РСЗВ "Хаймарс" та використанням боєприпасів штибу снарядів "Ескалібур"...
За даними джерел у російських штабах, одномоментно більше 30-и вогневих артилерійських підрозділів рівня батарея-дивізіон зазнали вогневого впливу й, або понесли чутливі втрати (були знищені), або були вимушені міняти свої вогневі позиції та здійснювати маневр... За російськими данними, за цей короткий проміжок часу (між 4-м та 7-м червням) лише на цих напрямках та ділянках одночасно було "безвозвратно" втрачено до 48-и одиниц артилерійських систем (калібром більше 100-мм) та установок РСЗВ.
- Загалом, за вказаний час... передові підрозділи противника та сили й засоби їх підсилення з числа оперативно-тактичних резервів вже встигли понести втрати у розмірі (від 730-до 820 в\сл вбитими та "пропавшими без вести", а також від 1550 до 1600 санітарними). Противник на цих ділянках та напрямках, за цей короткий термін часу, втратив також більше як 50 одиниць військової техніки, й що важливо - значну кількість автотранспорту (від 25-и до 30 одиниць), що суттєво вплинуло на рівень мобільності та маневровості його військ та системи його логістики... Знищено не меньше 12 одиниць старих танків (штибу Т-54\55 та Т-62, які використовувались як нерухомі вогневі точки)...

5. На даний момент, ситуація у смузі відповідальності УВ противника "Восток" характеризується наступними особливостями...

- Командування військ противника, судячи зі всього, продовжує вважати , що головний удар ЗСУ в цій операційній зоні послідує саме по загальній дирекції Оріхів - Токмак - Мелітополь... а всі дії ЗСУ на напрямках Волноваха та Маріуполь є "допоміжними"... Навіть, не дивлячись на той факт, що "прорив у Керменчика" може цілком реально з "уявно-гіпотетичного" перетворитися на цілком реальний. Й більше того, має усі шанси набути оперативно-тактичного значення.
- Командування військ противника у смузі відповідальності УВ "Восток" вже задіяло, як я сказав, 8 з 10 своїх резервних формувань рівня полк\бригада... І до речі, їх підрозділи вже встигли, навіть, понести втрати...у результаті боїв в районі Оріхів та Велика Новоселка...
- І саме цікаве - навіть не дивлячись на ту саму "передчасну еякуляцію" у вигляді "демаскування власної арти власними ж руками" та штурханини із власними резервами... російське командування УВ "Восток", в кінцевому рахунку, судячи зі всього так й не вирішило для себе... Так це вже "наступ", чи просто "піздьо...ж"...

Протягом суботи - неділі, спробуємо подивитись на інші напрямки... та операційні зони, де також відбувається багато цікавого...
------------------------------------------------------------------------
Шановні читачі!!!
Якщо вам подобаються мої тексти, то маєте можливість висловити власну прихильність до них, у скрутний для автора момент, не тільки "лайком", але й фінансово... За що, буду щиро вдячний.
Ще раз підкреслюю...
ЦЕ ВИКЛЮЧНО НА ДОБРОВІЛЬНІЙ ОСНОВІ, я до того нікого не примушую...
УВАГА!!!
Реквізити у перших коментарях...
"Телега" за посиланням... також в коментах
 
+1


2LongPlay (09.06 в 10:34) № 2401068
-----------------------------------------
пиво малина персік......
 

В Новії Зеландії папуга Кеа виклював очі альпіністу, від травм він помер.

Вгадайте з двох раз, звідки був альпініст.
 
+4

🔥Новинка ринку🍺🍦Морозиво з пивом.

Відомий бельгійський бренд пшеничного пива Hoegaarden випустив морозиво з пивом.

Продукт представлений у двох варіантах - Fruity Range Rosée з малиновим соком та Peach Sorbet із соком персика.

Морозиво продається у стаканчиках і містить 2,5% спирту. Поки купити його можна виключно в мережі магазинів 7-Eleven у Гонконзі.

☝️Бренд Hoegaarden належить Anheuser-Busch Inbev, найбільшій пивоварній компанії світу, і продається в понад 70 країнах.
 
+2

2MGUkrMaks (09.06 в 10:29) № 2401066
-----------------------------------------
Там, якщо гарно придивитися, то видно, як щось зі штанин потекло.))
 


ЗСУ ударили по тренировочному лагерю "кадыровцев" в оккупированном Донецке.

В результате атаки украинских военных ликвидировано 56 бойцов подразделения "Ахмат", количество раненых уточняется.
 
+9

В Англии участились кражи сельхозтехники. Полиция считает, что ее воруют для продажи в Россию, куда запрещены поставки из-за санкций

Сука, "Леопарды" пиздят =(
 



Я вам сейчас расскажу, откуда наступление ведётся!
На самом деле-нет.
Слишком много шума в сети из-за неких активных событий в Запорожской области. Успели отметится практически все западные СМИ, провозгласившие "Началось!", а адепты культа "контрнаступления" воскликнули-аминь!
В действительности странным было наблюдать за тем, как после просьбы всех соблюдать режим тишины, украинской сообщество всполошилось, используя не официальную информацию, а всё, что угодно и откуда угодно, с посредственными выводами и сомнительным содержанием.
Но, главное, весь этот бедлам был устроен не в связи с началом наступления, а на фоне того, что называется разведкой боем. И такие действия СОУ не редкость в Запорожской обл. Пару месяцев назад аналогичную разведку боем российские пропагандисты так же восприняли за "НАЧАЛОСЬ!"
Но у нынешних действий СОУ всё же есть отличие. Данная РБ была проведена не единично, а сразу на нескольких локациях. От этого создалось впечатление неких масштабных действий по фронту. Масштаб же вполне вписывающийся в требования разведки боем или оперативной разведки.
👇Благодаря этим действиям командование СОУ получило достаточно информации и противнике, который вынужден был в панике раскрыть свои позиции, задействовать полевой арсенал, начать движение в тылу, выдавая тем самым свои объекты, ранее неизвестные. И вскрытие прошло на "отлично".
Ведь РБ не только снабдила СОУ необходимой информацией о противнике, но и позволила закрепится на новых участках, что не всегда является основной целью таких мероприятий, но в данном случае есть очевидные успехи даже на уровне такой, ограниченного функционала операции.
Что будет дальше? Сложно сказать. Ведь никто ничего не знает. А тот кто делает вид, что знает - тем более ничего не знает.

Соблюдайте информационную гигиену. Не рвите последние волосы на голове. Терпение и здравомыслие, сейчас как никогда важны.

Слава нації!
 
+3

AG x
🔥🔥🔥ЗСУ ліквідували близько 1010 окупантів за минулу добу. Генштаб оновив втрати росіян

Також було знищено 10 танків ворога, 24 ББМ та 34 артсистеми.
 
+8

2Fifan (09.06 в 06:33) № 2401058
-----------------------------------------
Мою, мою. А они всё ходют и ходют
 

Лейтенант ВКС РФ нелегально перешел границу с Литвой, чтобы не участвовать в войне против Украины. "Я военный, я должен защищать свою страну от агрессии. Я не должен быть соучастником преступления. Почему мы должны нападать на украинцев и убивать их, уничтожать города?"

Бля, понаехали тут, по приходили в нашу Литву...
 
+1

США визначили п'ять країн, які допомагають обходити санкції: Туреччина, Казахстан, Грузія, Об'єднані Арабські Емірати та Вірменія.
 
+3

2LongPlay (08.06 в 23:58) № 2401054
-----------------------------------------
Навіть мановар таке не пише)
 
+7

пролёт самолётов в районе Саратова минут 10-20 назад

всё ещё 5 бортов ТУ-95мс

вы там часто спрашиваете - а почему они летят именно в район Каспийского Моря? ребят там ещё со времён советских полигон для такого рода самолётов

мои родственники в советские времена (которые кстати, тоже летали на ТУшках) там очень много раз летали, отрабатывали разные тренировки запуска ракет по разным целям

также, вы должны понимать, что это не такая богатая часть страны одноклеточных, как та же мацква

поэтому в случае, если ракета вдруг упадёт (а таких случаев было минимум 5 в мае) и не долетит - она скорее всего упадёт в какое-нибудь поле или само озеро, чем кому-то на голову

потому что ракеты мягко говоря не надёжные

да и безопасно туда лететь, шанс на какого-нибудь "Николая с ПЗРК", как они считают, минимальный

поэтому оттуда и запускают ракеты

а сами самолёты держат в Мурманске, потому что это очень далеко от нас

вы же я думаю все помните прилёты в Энгельсе и других аэродромах

там конечно тоже остались ТУ-95мс, но они их даже для тренировочных полётов не используют

Калибры на дежурстве есть

предварительная информация о пусках мопедов пока не подтверждается. но то, что они всё ещё их могут запустить - это факт

информацию обновляю по мере поступления

Ванек.

Ну а поки що бпла через нас на північ.
 

2BlackJack (08.06 в 23:08) № 2401042
-----------------------------------------
Ваш спеціаліст по Бердянську вже не пам'ятає, коли він там був.
 
+1

Кацапи пишуть, що вибух на газорозподільчій установці.
 


2Sofi_DK (08.06 в 23:28) № 2401049
-----------------------------------------
То через підсвічення може. На відео з бердянського чату точно вона палає.
 

2BlackJack (08.06 в 23:08) № 2401042
-----------------------------------------
Там ахуєнно)
 
+1

2Smooth Pimp (08.06 в 23:20) № 2401045
-----------------------------------------
На фото і відео білий дим, хіба паливо так горить?
 

2AG (08.06 в 23:23) № 2401047
-----------------------------------------
Так, вона напроти нього. Є відео з найближчих домів. Можливо, палає разом із газорозподільчою установкою неподалік.

Не факт, що то була ракета. Можливо, підрив.
 

AG x
2Smooth Pimp (08.06 в 23:20) № 2401045
-----------------------------------------
💥 Ще трохи вогняних кадрів з окупованого Бердянська

Ймовірно, вибух пролунав у районі бердянського хлібокомбінату.
 

AG x
​​ 🇺🇸 Байден вважає, що американське фінансування для підтримки України триватиме й далі попри можливі дискусії в Конгресі.

Він сказав, що обговорював питання війни в Україні з представниками Конгресу – зокрема й тими, хто скептично відгукувався про подальшу підтримку Києва.

"Я говорив їм: якщо ми припинимо підтримку України, Росія не зупиниться на Києві, й навіть мої критики погоджуються, що це так", – додав він.
 

2BlackJack (08.06 в 23:08) № 2401042
-----------------------------------------
Заправка.
 

AG x
2BlackJack (08.06 в 23:08) № 2401042
-----------------------------------------
шо нада то і палає
 
+2

Где наш спеціаліст по Бердянську ? Шо там так палає?)
 

2NikToo (08.06 в 22:56) № 2401032
-----------------------------------------
Я тепер знаю де біолабораторія комах, так покусали, вже тиждень не гоіться.
 

2NikToo (08.06 в 22:56) № 2401032
-----------------------------------------
Хотілось би анаконд і пітонів.
 
+1


2AG (08.06 в 22:57) № 2401033
-----------------------------------------
Ні, дякую. В ньому більш нема сенсу.
 

AG x
2NikToo (08.06 в 22:56) № 2401032
-----------------------------------------
голубь-сєрун десь ще літає...
 
+1

AG x
2Sofi_DK (08.06 в 22:55) № 2401031
-----------------------------------------
допомогти?
 

2AG (08.06 в 20:39) № 2400921
-----------------------------------------
Віка свій має, хоча звітність не здала))
 
+2

AG x
2Sofi_DK (08.06 в 22:51) № 2401029
-----------------------------------------
ага ))
 

2AG (08.06 в 20:29) № 2400910
-----------------------------------------
Може тобі ще і пасворд від ебанкінга дати?))
 
+1


Последние новости
11 ноября. Сегодня родились... Бетао — 41 Володимир Бражко провів 50-й матч за "Динамо" Джерело: Президент "Полісся" Буткевич поїхав зі стадіону "Динамо" після вилучення Михайличенка Журналіст: "Дві події просто начисто вбили дух інтриги в матчі "Динамо" - "Полісся" "Миколенко – цап-відбувайло". Фанати "Евертона" неоднозначно оцінили виступ українця з "Вест Хемом" Таллес КОСТА: "У таких поєдинках як з "Динамо" вирішують деталі, дрібниці. Виграє той, хто їх використає" Екс-динамівець Русин понад місяць не отримує ігрової практики у "Сандерленді" Сергей Чуйченко: «Наверное, ко второму тайму матча с «Ференцварошем» динамовцы физически уже подсели» «В матче с «Динамо» выиграет тот, кто использует маленькие мелочи, которые имеют большое значение», — полузащитник «Полесья» Иван Кривошеенко: «Шовковский всё правильно сделал, заменив именно Буяльского»
Ключи у LongPlay
Опрос
Скільки триватиме війна?
Менше місяця
13%
13%
Менше трьох місяців
26%
26%
До півроку
23%
23%
До року
15%
15%
Більше року
23%
23%
«Ливерпуль» тайно репетировал тактику на финал ЛЧ в Испании: соперник играл прямо как «Тоттенхэм»
За пять дней до финала Лиги чемпионов, 26 мая, «Ливерпуль» провел закрытый товарищеский матч против резервной команды «Бенфики» в Марбелье. Почти все были уверены, что единственная задача этой встречи – поддержание физической формы (пауза между окончанием АПЛ и финалом ЛЧ – 21 день). Выбор соперника тоже изначально не удивлял. Испанские команды Ла Лиги уже в отпусках, команды сегунды еще доигрывают сезон – позвали хилого соперника из соседней Португалии.
Читать
Вход на сайт
Введите ваш логин и пароль в эту форму. Регистрация на сайте доступна только по приглашениям, подробнее здесь.
Забыли пароль?