2Smooth Pimp (02.11 в 16:21) № 2518562
-----------------------------------------
Обмежили правилами перетинання державного кордону громадянами України, п. 2.1. і є вже практика Верховного Суду, що каже, що дійсно є законні обмеження, тому кому хоч не можна за бугор.
 

AG x
2Smooth Pimp (02.11 в 16:21) № 2518562
-----------------------------------------
слухай, у президента там ціла купа юристів, які готують документи - питання скоріше до них )

ну а хто хотів виїхати, вже давно виїхав...
 

2AG (02.11 в 15:51) № 2518559
-----------------------------------------
3. У зв'язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 – 34, 38, 39, 41 – 44, 53 Конституції України, а також вводитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України "Про правовий режим воєнного стану".

"Можуть". Це диспозитивна норма, тобто, Верховний Головнокомандувач дає можливість (право) обмежувати права комусь іншому відповідно законів, на які посилається, але сам не обмежує. А заборони та все інше для беззаперечного виконання має бути вказано як імперативна норма - забороняю, заборонена. І якраз цього і не було вказано. А прямо заборонити може і сам Зеленський. Але чомусь не зробив цього.

Не те, щоб я бився з піною навколо рота "випустіть, сукі!", але якщо ВС став борзим стосовно священної лякалки ОП - Порошенка - то чимало людей можуть активізуватись і в цьому напрямку. Екс-нерадник прямо каже про мир та відкриття кордонів, то може і такий позов організувати.
 

2Smooth Pimp (02.11 в 16:12) № 2518560
-----------------------------------------
В БЦ на офісі зелених табличка відчинено повісили. Років зо 3 закрите було.
 
+1

https://nv.ua/ukr/ukraine/politics/vibori-prezidenta-v-ukrajini-u-verhovniy-radi-gotuyut-zmini-do-zakoniv-novini-ukrajini-50365182.html

Зеленський зробить це знову. ОП і ВР дійсно почали підготовку до президентських виборів, і війна їм не завадить, свідчать джерела NV
 

AG x
2Smooth Pimp (02.11 в 15:13) № 2518554
-----------------------------------------
так, ти правий, там тільки категорії, що не підлягають призову

обмеження на виїзд знаходиться в пункті 3 Закону про воєнний стан від 24.02.2022, який зокрема містить обмеження прав та свобод громадян, викладених в статті 33 КУ
 

2deeppurple78 (02.11 в 15:39) № 2518557
-----------------------------------------
Так. Народжений малоросом українцем ніколи не буде.
 

2Green (02.11 в 15:21) № 2518556
-----------------------------------------
Можна все що завгодно прийняти. І клоуна назвати призедентом а цірульніка депутатом, практично це нічого незмінить.
 

2Smooth Pimp (02.11 в 15:02) № 2518552
-----------------------------------------
Так і про військовий стан дохєра нюансів. ТКНМН постійно істерить, що треба вводити стан війни по конституції і переводити економіку на війну.
 

2Smooth Pimp (02.11 в 14:47) № 2518550
-----------------------------------------
Ну він давно пише, що жовтень - листопад 23го по його математиці щось буде. "мінські угоди не бувають без іловайськів".
Його теорія, що в поточних умовах (кількість зброї, снарядів, літаків, техніки, демографія) - на переговори треба було йти після Харкова і звільнення Херсона. Маючи цілою портову інфраструктуру і більше живих бійців. Бо все одно будуть переговори, рано чи пізно, але вже без інфраструктури, убитої економіки, і демографії. Він вважає, що краще менше територій, але більше українців, ніж навпаки. І що не можна міняти патріотів українців на зеків. Можна погоджуватися, можна ні. В нього є своя точка зору і він її відстоює. Принаймі, послідовний.
 

2AG (02.11 в 15:03) № 2518553
-----------------------------------------
Номер статті можеш вказати?
 

AG x
2Smooth Pimp (02.11 в 15:02) № 2518552
-----------------------------------------
є Закон про мобілізацію, там все чітко прописано
 

2Green (02.11 в 14:04) № 2518545
-----------------------------------------
А ще така справа. Виїзд за кордон чоловікам 18-60 років формально (законно) ніде не заборонений. У Конституції та законі про режим воєнного стан вказана можливість обмеження відповідних прав. Але не сама чітко прописана заборона. В наказах Зєлі немає. Взагалі ніде. Це потенційно колективні позови на сотні тисяч позивачів.

З ковидом було чітко:

1. Конституція (основний закон) вказує на можливість обмеження права на пересування.
2. Конкретний закон (про захист населення від інфекційних хвороб) розписує, як само, в яких випадках та хто запроваджує та саму процедуру.
3. Ковідний наказ Кабміну (підзаконний акт) вводить ці обмеження.

https://nazk.gov.ua/uk/novyny/new-record/
«Указ, ухвалений 24 лютого, дослівно цитує Конституцію та допускає можливість таких обмежень на майбутнє, але не містить необхідної прямої заборони на виїзд. У разі ухвалення рішення про необхідність обмеження права окремих категорій громадян вільно залишати територію України у період воєнного стану, першим кроком має бути встановлення такого обмеження у згаданому Указі Президента України шляхом внесення до нього відповідних змін та їх подальшого затвердження Верховною Радою», – зазначив Артем Ситник.
 

2 -0 Голл!!!
Динамо!
Динамо U 19 -шахта U 19 2-0
Вийшли на поточне 1 місце у чемпі
#Динамо #Черкаси #вболівальники #тенденціїукраїнськогофутболу #VIVAVIVAУКРАЇНА
 

Я почав читати Чаплигу з "катарсису" на ЗАЕС на початку вересня 2022 року, коли там все було напружено. Потім катарсиси стабільно переносились на 2 місяці )
 

AG x
Німеччина передала Україні новий пакет військової допомоги, який включає:

▪️ два радари TRML-4D для ЗРК IRIS-T;
▪️ 12 бронетранспортерів;
▪️ 7 розвіддронів Primoco ONE;
▪️ 2 захисні системи AMPS для гелікоптерів;
▪️ 5 надводних дронів;
▪️ 32 термінали для супутникового зв’язку;
▪️ 1 PCB-принтер (3D);
▪️ 5 великовантажних тягачів та 4 напівпричепи;
▪️ 12 вантажівок типу MAN TGS;
▪️ 30 000 комплектів зимового одягу;
▪️ 10 000 безпекових окулярів.
тіхо-тіхо но стабільно (с)
 
+4

ТКНМН

Хз чей этот "Рыбарь", но пишут, что в разобранном виде нам уже поставили Ф-16...
Ну... ждем-с...
(в Чате пишут антиукраинский)...
Если знает он - знают все...
Ноябрь знаете ли красен Катарсисом...
 

AG x
2Smooth Pimp (02.11 в 13:56) № 2518541
-----------------------------------------
це той же нардеп, що і газ пиздив? яка творча людина ))

цікаво, хто обрав його нардепом? невже мудрий наріт...
 

AG x
2deeppurple78 (02.11 в 14:04) № 2518544
-----------------------------------------
то все піна...
 

О, спіралька крутиться.


Верховний суд зобов’язав встановити обставини зриву поїздки Порошенка на Парламентську асамблею НАТО.

Пам'ятаєте, як у травні 2022-го зелена влада двічі не пускала Петра Порошенка Парламентську асамблею НАТО? Як QR-код у офіційному відрядженні нібито не зчитувався прикордонниками? Як телеграм-канали на замовлення атакували Петра Порошенка, що нібито він тікає з України?

Пам'ятаю, як тоді депутатів від слуг і голосу випустили без проблем за тим самим відрядженням і все зчитувалось. Пам'ятаю, як я особисто приїхала до кордону підтримати Петра Порошенка і як той QR-код зчитувала зі свого телефону. Ще є відео у тг-каналі, можете подивитись, як все було.

Тому це було чистої води політичне замовлення. І це ганебне беззаконня було одразу ж оскаржено, однак і Львівський окружний адміністративний суд, і Восьмий апеляційний у задоволенні позовних вимог відмовили. Навіть не досліджували суть справи, посилаючись на те, що з третьої спроби Порошенка таки випустили.

Учора Верховний суд констатував, що суди першої та апеляційної інстагції ВЗАГАЛІ не встановлювали фактичні обставини, пов’язані із відмовою Петру Порошенку у перетині кордону, та НЕ ДОСЛІДЖУВАЛИ докази.

Тому скасував їхні постанови і направив справу на новий розгляд до Львівського окружного адміністративного суду.

Тепер суд зобов'язаний встановити фактичні обставини зриву поїздки Петра Порошенка на парламентську асамблею НАТО і ми дізнаємося, хто тоді перешкоджав євроатлантичній інтеграції.
 
+5

Четверо високопоставлених республіканців Конгресу США закликали Байдена надіслати в Україну ракети більшого радіусу дії.



Вони реально приторошені якісь.... це вже не смішно
 

Генерал-полковник ЗС РФ Теплінський Михайло, командуючий ОГВ "Днепр" (рос.) на момент удару по командному пункту знаходився на його території. Його стан невідомий. 6 важко поранених з місця удару евакуйовано в Ростов-на-Дону. Відомо про 3 загиблих.
 
+7

2Smooth Pimp (02.11 в 13:56) № 2518541
-----------------------------------------
ніколи такого не було.
 

⚡️Нардепа Дубневича оголосили в міжнародний розшук.

Народний депутат Ярослав Дубневич є обвинуваченим у справі збитків Укрзалізниці на 93 млн грн.

На запит українських органів в Європолі відповіли, що 8 жовтня 2023 року Дубневич перетнув кордон Румунії з Угорщиною, подальше його місцезнаходження невідоме. При цьому невідомо, як він перетнув український кордон, адже даних про це в системі немає.
 

⚡⚡⚡
За даними міністерства оборони Великобританії, внаслідок ракетних ударів ЗСУ минулого тижня, Росія втратила 4 пускові установки С-400, 3 з яких було знищено 26 жовтня у Луганську та ще 1 минулого тижня у Криму.
 
+11

пишуть, що позавчора ізраільтяни збили балістичну ракету на висоті 100км.
От і почались "зоряні війни"
 
+2


пишуть ми магате в єноргодарі осбтріляли. знову атомку витаскують з рукава?
 

2AspІД (02.11 в 11:39) № 2518535
-----------------------------------------
Теж думав про це. Але вони скоріше просто зробили це, щоб без варіантів.
 

І ще, таке дурне питання.
Якщо кацапи підірвали дамбу, то вони знали, шо то буде основний напрям наступу?
Не повірю, шо вони рвонули так на всяк випадок.
Знову повертаємось до кротів у владі
 
+1

2valdemarua (02.11 в 11:10) № 2518533
-----------------------------------------
Маючи поточну картину, саме так. Але як це зробити фізично? Треба кілька понтонних переправ для важкої техніки. І якщо наші зможуть це зробити під авіацією, це буде щось неймовірне. Ну і все може помінятись.
 

2Здравый смысл (02.11 в 08:48) № 2518527
-----------------------------------------
Мені виглядає так, що це наш найкращий шанс перерізати сухопутний коридор.
 
+2

Прочитав перші коменти де всі читають тільки перший пункт допису про Майкла 😘
Отже я приверенув увагу. (Політологія файна наука. Вчусь далі☝🏻) відредагував і...
А спробуйте прочитати уважно всі 5 пунктів...👉🏻
Брехлива Ганна Маляр пішла але запуск "рехформи" відбувся. Тепер і в армії "паржом" і тут
1. УВАГА - Наголошую, нічого не маю проти Майкла Щура, але "питання не до людини, не до досвіду, а до сприйняття її споживачами!!!
Отже "Панєслась":
1 листопала у Мілітарі Медіа Центр (Military Media Center) перед зустріччю з заступником Міністра оборони до журналістів вийшов Роман Вінтонів (Майкл Щур) і представився, як заступник Начальника управління преси та інформації МО України. Все б нічого, але у військових мало б виникнути відразу купа АЛЕ. Заступник Начальника управління преси та інформації МО України!!! Це ж посада, яка передбачає щонайменше академічну освіту і за посадою там точно, як мінімум підполковник чи полковник! Але ж "Pohui" 2. Інше - то вже не про Майкла!
Мені знадобилось не багато часу, щоб хоч мінімально розібратись і відразу жахнутись тому жаху, який відбувається зараз в Управлінні преси та інформації МОУ. Виявляється, нещодавно з посад познімали і начальника управління і його заступника. На місце начальника також призначили!!! 🤔Молодшого лейтенанта, звісно ж, звання присвоєно зовсім недавно.🤔 Певно, серед когорти військових журналістів не було достойних?? Достатньо???!!! щоб бути у шоці? Далі цікаво??
3. Виявляється, начальника
Центральної телерадіостудії України Міністерства оборони України теж вже немає на посаді. Думається, «напевно» “пішов за власним бажанням”.
4. Більшості, хто знається на офіційній інформації, а не “одна бабка сказала”, відома і така структура, як інформаційне агентство АрміяInform.
Маю перевірену інформацію, що і їх торкнулась рука великих реформаторів.
5. Щоб змістити з посад в установі Начальника і заступника, великі кормчі не придумали нічого нового, як замінити ВОС (військово-облікова спеціальність) з журналістики, на що б ви думали??? – Не здогадаєтесь. Бо це навіть не філологія чи психологія. Нічого розумнішого нова команда не придумала, як – політологія. От просто цікаво, кого з коміків чи кінематографістів ми побачимо на цих посадах? 5. Натомість, створено канал Армія ТБ, який, як я розумію, має замінити чи покращити провалену інформаційну політику Держави. Так, саме телеканал, шоу, гарні картинки, на думку сьогоднішніх керманичів має більше значення, ніж Військова телерадіостудія і інформаційне агентство. Достеменно не знаю, про долю людей, які потрапили під каток реформ, але професійна військова журналістика зазнала важких втрат, від дій 👉🏻папєрєдніків☝🏻 дуже хочу вірити, що не непоправних. В умовах сьогоднішніх аплодисментів Арестовичу і йому рівних мені боляче.

Лапін
 

Літаки Залужний та стробоскопи.
Або чому Ф16 не допоможуть армії копачів від Залужного.

Я не хочу обговорювати сказане генералом в першу чергу тому, що первисточником більшості текстів є Анті-дрон.юа. , Паоло . ( не буду робити посилання, бо Ви їх і так знаєте)

Розглянемо два недоліки генерала, який він не може абао не хоче визнати.
1. Мобілізація до лісу, а не на завод.
2. Тактика розміну. Генерал досі вважає, що копача треба ретельніше підготувати, щоб можно було обміняти одного гарного копача на три -чотири зека.
3. Генерал досі во.є кінськими силами та сталью. Хоча весь світ ( навіть ФПВ) вже давно воює кіловатами та керамікою.

Одразу зазаначу, що основним маневром в сучасній війні, а саме війні ренесансу артилерії, має бути маневр ухиляння від балістичної загрози.

Я не буду казати що хтось чогось не розуміє , просто викладу інший погляд.

І хоча , на перший погляд всі три питання не повязані, але вони існують разом, просто кожен має відповідати за своє.

Почнемо з самого простого. Тактики розміну.
Залужний вважає що нам треба більш ретельно готувати своїх солдат. Також збільшити вік мобілізованих .... Тому що тоді можемо обмінювати одного гарного солдата на три зека від пригожина. В той же час, несумнівавши, генерал пропонує збільшити вік мобілізованих. Це протиріччя, яке не може бути вирішене в парадігмі " Армії копачів"
Західний світ ( і я) пропонує обмінювати техніку на людське життя. Так ми маємо втрачати техніку, а противник має втрачати життя. Логіка доволі проста. І ми її бачимо в спробі запропонувати нам Леопард 1, замість Леопард 2. Також нам пропонують дешеві Т72. Тобто я нічого не вигадую. Тактика обміну техніки на життя має свою парадігму. Наприклад безглуздо вимагати коштовну техніку, якщо ти все одно не маєшь якісних екіпажів.
Правильно, я кажу про джипи та іншу євробляхи, які так настирливо вимагає фронт.
Обмін техніки на життя. Якщо подивитись на це практично, то ми побачимо Візель. Так, саме Візель, та щось керамічне для захисту від уламків на джипи.
Ітак, перша помилка, думаю зрозуміла. Це тактика розміну. Україна має схилятися до тактики розміну техніки ( грошей) на людскі життя. І відходити від тактики розміну патріотів на зеків.
Візель + Мунго ( колись я це писав)

Наступним розглянемо колективний РЕБ. Так, я про це не писав, але це є війною кіловатів а не кінських сил. ( взагалі то РЕБ став частиною ФКС та має власну назву " мяка сила")
Тут теж все доволі просто. Якщо ми маємо літри кінських сил, наприклад БМП1 має аж 14 літрів двигуна, то все одно на неї, на БМП1 можна повісити всього один модуль РЕБ потужністю 100Вт.
Тому, якщо ми хочемо воювати саме кіловатами а не кінськими силами, то замість одного двигуна на 14 літрів і одного РЕБ на 100Вт краще мати 7 Візелів по 2 літри та 7 станцій РЕБ по 100Вт.
Тут теж доволі просто, якщо ми хочемо обмінювати техніку на людей, то по перше , техніка має бути дешевою. Її має бути багато. І ми повинні мати колективний РЕБ. Особливо радари.
Генерал втрачає А6, просто не поставивши на танк РЕБ.

Основним маневром ціїї війни має стати маневр ухиляння від балістичної загрози. Цей тезіс має і статистичне значення. Єдиним способом ухиляння копача від артилерійського вогню , є .... ухиляння вглиб землю. Тому саме він і назівається копачем. Бо лопата рятує.
В той же час сучасні методи типу радара , про який все таки генерал почав говорити ... , дозволяють покинути вірогідне місце падіння снаряду. Вся техніка західного зразка оснащена подібними система. Це доволі просто, радар викладаю в мережу місце падіння снаряда. І техніка, яка знаходиться в радіусі ураження має покинути місце падіння снарядів.
Фактично, армія саме копачів, --- це єдина армія сучасності, яка схильна до вогню навіть старих систем мортирного типу.

Повертаючись до початку. Про літаки Залужного та стродоскопи.
Генерал, нажаль, вважає що Ф16 якимось чином врятує Армію Копачів, яку цей генерал і створив.
Вибачте, армії копачів ніщо не допоможе. Подивіться на прикладі морської коипоненти. Чому саме на морі ми маємо найменьше кладовищ та цвинтарів. Так, саме тому що на морі неможливо створити армію копачів. Армію копачів з тактикою розміну патріотів на зеків, з плануванням в кінських силах нічого не врятує. Ні Леопарди ні Хаймарси і літаки її теж не врятують.

Тому, якщо ми говорими про літаки, то ми маємо говорити про війну в повітрі. Як це було в битві за Англію. Ф16 мають створити альтернативний фронт в повітрі, який ніяким чином не повязаний з армією копачв. Є море є повітря і є земля. Ф16 повинен створити війну в повітрі, а не рятувати поганих планувальників на землі.

ПС. Цікавий коментар від Сафронов. Збільшення РЕБ призведе до знецінення кінозалів.
Фотогенерали, це ще один слушний коментар. Який я вкраду. .....

Фартушний
 

ПРО "ЕКОНОМІЧНЕ ДИВО" РФ. ДУПОЮ НЕ ЧИТАТИ!

Я давно кажу що канал треба закривати. Діла не буде - люди читають начебто очевидні речі, але розуміють їх виключно з позиції - "Бачу те, що хочу бачити". Я "сто разів" писав про американські та європейські розрахунки щодо економіки рф та її перспектив, а в коментах "Знову - Здорово" - "Вони через 5-8 років знову нападуть якщо ми не вийдем на кордони 91го року". Тобто якщо не вийдемо, то нападуть, а якщо вийдемо, то ні. "Л" - логіка. Що їм завадить напасти у другому випадку - для мене повна загадка. Люди, ви самі себе чуєте? Відповідаю на найбільш поширені закиди щодо рф.

"Економіка рф зростає, санкції не діють".

Еге ж - зростає! Чиста правда! За рахунок виходу роботи ВПК на повну потужність та "імпортозаміщення", тобто за рахунок заміни перекритого імпорту внутрішнім продуктом. Тільки робота людожерського монстру ВПК знищує економіку якщо той ВПК не працює на експорт. А російський не працює - він вижирає людські та матеріальні ресурси з реальної економіки, він кидає у топку війни гроші, людські та інтелектуальні ресурси. СРСР подох від перенавантаження економіки ВПК навіть у мирний час, хоча й військові розходи тримав на рівні не більше 10 відсотків від ВВП. Бидлостан здохне набагато швидше, у нього зараз близько 30 відсотків жере ВПК. Відтік капіталу з РФ "Стає катастрофічним" за оцінками навіть відомства Набібуліної. Санкції б'ють "на довгу перспективу", бо росія стрімко втрачає доступ до світового "хай-теку", а свій розвивати не може - молоді кадри тікають усіма можливими способами за кордон. Відтік грошей та інтелекту - саме страшне, що може трапитися з державою яка веде "війну на виснаження", Нам по хріну - ми на "західному подсосі", А бидлостан жре свої ресурси - виїдає свої ЗВР які і без того наполовину скоротила західна їх "заморозка", "Війна на виснаження" - гроб для усіх загарбницьких планів рф у майбутньому. Економіка Німеччини під час двох Світових воєн в нинішніх умовах рф тупо руйнувалася. Обидві війни Німеччина програла перш за все економічно. Бидлостан виключенням не може бути апріорі.

"У путіна "м'яса" вистачає навіть без об'явлення мобілізації якої він боїться бо буде бунт",

Ніякого бунту з-за мобілізації хуйло НЕ боїться, на це навіть натяку немає. Може відносно безболісно й пів населення у армію загнати. Справа геть у іншому. Він при всіх своїх авантюрах ЖОДНОГО РАЗУ не ставив економіку рф на межу катастрофи. ЖОДНОГО. Він хто завгодно, але не ідіот і чудово розуміє небезпеку мобілізації саме для економіки у якої, також як у нашої, вже не вистачає робочих рук. Саме тому по усім прогнозам, навіть МВФ, зростання економіки рф надалі буде або "стагнаційним", тобто 1 - 2 відсотки на рік, або, при мобілізації, від'ємним. Це зараз хуйло вигрібає останні "нікому не потрібні людські залишки" - через півроку доведеться йому нищити свою економіку та призивати у військо її основу.

Я написав про дві базові речі, можна додати ще як мінімум п'ять калібром поменше, але часу немає. Санкції не просто діють - вони роблять неспроможною економіку рф у глобальній конкурентній перспективі. Тобто саме те, що знищило СРСР. Ніхто не хоче бачити факт - за останні два тижні і хуйло, і його фанерний шойгу синхронно стали волати про мир та переговори. Зараз для них це час, коли виторгувати можна максимум - надалі буде тільки гірше.

Витримки вам, українці, та "довгого дихання", тобто саме того, що зробить Перемогу реальністю. Усі "війни на виснаження" російська імперія програвала без допомоги союзників. А зараз її нема. І не буде. Не буде після закінчення війни ніякого нового "повномасштабного вторгнення", ні через 5, ні через 10, ні через 20 років - на неї по факту немає ресурсів вже зараз, а буде ще менше що людей, що грошей.. А через 50 років сконає сама імперія - об'єктивні закони економіки, демографії та усього комплексу функціонування держави ніяке хуйло не відмінить.

Про тези Залужного та стан справ в Україні напишу завтра. Бо більшість теж реально прочитала його орієнтовані на західні уряди тези переважно своєю особистою дупою.
 

​​🏛️Хотите сенсацию? Никто не требует от украинского руководства проведения выборов до окончания войны. Повторяем – никто. 

📝Убедиться в этом не сложно. Достаточно посмотреть, кто именно заяаляет о необходимости проведения выборов до окончания войны. В этом списке нет ни Байдена, ни Блинкена, ни Сунака, ни любого из действующих топ-политиков. Идеи о выборах во время войны высказывают несколько конгресменов-трампистов и ряд экспертов. Не более того. 

🇺🇸Официальные же Вашингтон и Лондон никаких подобных требований, никогда не выдвигали. 

🤓Нет, естественно, когда возникли разговоры, в Вашингтоне не ответили категоричного «нет». Там наоборот, намекнули, что выборы могут состояться – например если команда Ермака попробует сыграть в «войну без войны», т е заморозит фронт и пользуясь военным положением начнет отодвигать дату выборов. Мы писали об этом. Однако подняли тему не в Белом Доме и не в Уайт-Холле. 

🤦🏼Тему подняли в Киеве. Неосторожные высказывания второразрядных политиков украинская пресса растиражировала с подачи офиса Ермака-Зеленского. Тезис «Запад требует от нас выборов» был запущен на фоне более старых тезисов: «Запад не дает нам обещаного оружия» и «Запад не хочет принимать Украину в НАТО». Цели подобных действий настолько очевидны, что даже неудобно их проговаривать вслух. 

🤭Да-да. Офис Ермака хочет заморозить войну с Россией, и обвинить в своих неудачах Запад. Запад и опозицию. Опозиция, де, постоянно мешала власти. А Запад, мол, нещастную Украину цинично обманул и не дал обещаного. 

💤Вам понятно? По замыслу офиса Ермака в том, что ВСУ не достигли видимых успехов, виноваты не корупция топ-чиновников, не сорванная Зеленским мобилизация (об этом написал журнал Time), не госаудитслужба пытавшаяся заблокировать оборонные предприятия, и не полностью проваленная дипломатия, доказательством чего выступают испорченные отношения с союзниками. Виноватым хотят назначить Запад.

🗣️Скажем больше. Медийные конторы Миши Подоляка и Вовы Петрова уже готовят тезисы о «вине Запада» которые планирують забрасывать в массы. 

🤕Однако – статья в Time. Мы рискнем предположить что эта статья не случайна. Журналист Шустер, как не крути – гражданин США. Он обязан отстаивать интересы США по требованию властей. А у ЦРУ огромный опыт привлечения к работе журналистов-международников. 

🙋🏻‍♂️Кстати, Саймон Шустер уже сообщил что его статья, вышедшая накануне – не последняя. Мы просто убеждены – будут и другие, иных авторов. 

📉Мы предупреждали. Когда Запад решит убить рейтинг Зеленского, это будет сделано быстро и изящно. Похоже, только что мы увидели старт этого процеса. Делать Запад виноватым в собственных провалах – крайне плохая идея.

Пагорб
 

2Здравый смысл (02.11 в 08:48) № 2518527
-----------------------------------------
Купер стверджує, що насправді форсування через Дніпро було головним наступом в плануванні Залужного. Але підари взірвали Каховку. І що плацдарми потрібні, щоб звільнити зону формування від артилерії підарів. Бо понтонів мало і зсу їх бережуть.
 

2Green (01.11 в 23:21) № 2518518
-----------------------------------------
Костянтин Машовець

Майже за Шекспіром...
Нижнедніпровська наступальна... бути чи не бути?

Ймовірно, "ново-поновленому" командуючому угрупуванням військ (УВ) противника "Днепр" генералу А.Теплинському найближчим часом доведеться вирішувати достатньо відповідальне завдання - завадити українським військам перетворити цілий ряд невеликих тактичних плацдармів на лівому березі р.Дніпро у 1-2 оперативних... А при нагоді, взагалі їх ліквідувати.

На перший погляд, видається, що для российского командування це буде не дуже складною справою. Бо, на сьогоднішній день, на боці колишнього командуючого повітряно-десантними військами ри-фи, в цьому сенсі, існує цілий ряд переваг... зокрема:

- невеликий масштаб українських плацдармів (й відповідно, тактичні глибина та ешелонування бойових порядків українських підрозділів, які їх утримують)...
- наявність очевидних складнощів у ЗСУ, щодо їх матеріально-технічного забезпечення та підтримки...
- обмежаність у кількості та обсягах українських сил й засобів, які їх утримують й відповідно - складнощі з їх бойовою стійкістю...
- очевидна перевага противника у повітрі...

Однак, було би завчасно передбачати, що на практиці виконати це завдання частинам та з'єднанням російського УВ "Днепр" буде "легко и просто". Як кажуть самі росіяни - "отнюдь.."

На даний момент...
ЗСУ утримують на лівому березі наступні плацдарми:

- В районі Антонівського автомобільного моста та району "Дачі"
- Напроти с.Придніпровське (район Антонівського залізничного мосту), до залізничного мосту через р. Верхня Конка
- Та в районі с.Кринки, до бази відпочинку "Іскра"...

Це ті, які мають більш-менш сталий характер та здатні триматися на постійній основі ще якійсь час...

Окрім цього, так би мовити "у рейдовому режимі" ЗСУ періодично оперують на осторові Великий Потьомкінский (до бази "Застава", с.Білогрудове), в районі озера Круглик (до р. Конка), а також в районі озер Мілкий та Глибокий Лиман.

Відповідно, для блокування та ліквідації українських плацдармів на лівому березі р.Дніпро противник зосередив та розгорнув відповідні сили й засоби зі складу свого УВ "Днепр" та навіть ще недосформованих стратегічних резервів...
Зокрема, по напрямкам:

- В районі м.Олешки та північніше від нього оперують підрозділи 127-ї окремої розвідувальної бригади (орбр) 22-го армійського корпусу (АК) 18-ї загальновійськової армії, підсилені 81-ю окремою добровольчою бригадою спеціального призначення "Медведи" (в реальності це - 1.5-2 батальйону), 95-го мотострілецького полку, 1441-го мсп ТрВ та 205-ї окремої мотострілецької бригади (омсбр)

- Окрім цих сил, в районі с.Піщанка та с.Пойма розгорнуті додатково підрозділи 171-го окремого десантно-штурмового батальйону (одшб) 7-ї десантно-штурмової дивізії (дшд) та 177-го окремого полку морської піхоти (оп МП) 58-ї ЗВА

- В районі с.Козачі Лагері оперують підрозділи 205-ї омсбр зі складу 49-ї ЗВА, підсилені 1445-м мсп ТрВ, підрозділи 24-го мсп 70-ї мотострілецької дивізії (мсд)

- Й по напрямку на с.Кринки закінчують розгортання підрозділи 144-ї омсбр зі складу 40-го АК, прямо за бойовими порядками 26-го мсп 70-ї мсд, а також тут діють декілька підрозділів типу "Шторм-Z" (до 2-3-х рот).

- На всьому відтинку від м.Олешки до м.Нова Каховка також діють підрозділи та зведені тактичні групи 10-ї окремої бригади спеціального призначення (обр СпП) та 25-го "олімпійського" окремого полку спеціального призначення (оп СпП).

Противник, протягом минулих діб, здійснив, принаймні, декілька "чітко акцентованих" спроб ліквідувати існуючі українські плацдарми на лівому березі р. Дніпро...

- Підрозділи 127-ї орбр при підтримці 177-го оп МП та 1441-го мсп ТрВ спробували ліквідувати український плацдарм в районі залізничного Антонівського мосту - безрезультатно, але північну частину с.Піщанка противник все ж-таки за собою утримав.

- Підрозділи тіє ж самої 127-ї орбр, але вже при підтримці 95-го мсп та 81-ї одбр СпП, протягом декількох діб на минулому тижні, пробували "обмежити" український плацдарм у Антонівського автомобільного мосту, але далі "поста ГАИ", по-суті, не просунулись, передові підрозділи ЗСУ впевненно утримують рубіж кафе "Наири" (чи що там від нього залишилось) - "База катерів"...

- Ну й нарешті, на найбільш загрозливій для себе ділянці, по напрямку на с.Кринки противник ввів у бій підрозділи свіжого 26-го мсп 70-ї мсд, які атакували, як вздовж прибережної дороги з боку с.Корсунка, так й спробували пробитися напряму від дорого Т-22-06 через ліс... безуспішно

Очевидно, що й в подальшому противник навряд чи змириться із сьогоднішним становищем (мається на увазі, існуванням цілого ряду тактичних плацдармів ЗСУ на лівому березі р. Дніпро). Більше того, також, особливу стурбованість російського командування, у цьому контексті, викликають достатньо активні та агресивні дії наших військ на цьому напрямку, щодо розширення та об'єднання цих плацдармів...

Тому, найближчим часом, противник явно не тільки продовжить свої спроби ліквідувати плацдарми ЗСУ на лівому березі р. Дніпро, а ймовірно, спробує наростити свої зусилля у цій царині. За це говорить не стільки призначення, як вважається, найбільш "толкового" російського генерала на посаду командуючого УВ "Днепр", а й цілий ряд практичних кроків у цьому напрямку, що вже здійснює командування противника... зокрема:

- Закінчилось оперативне розгортання на цьому напрямків частин 70-ї мотострілецької дивізії (мсд) 18-ї ЗВА, принаймні, три її мотострілецьких полка вже тут, причому два з них, по-суті, введені у бій

- Те саме, очевидно, відбувається із силами 40-го армійського корпусу противника. Його 144-а омсбр, ймовірно, протягом найближчого часу буде задіяна по напрямку на с.Кринки.

- Відбулось перегрупупвання на цей же напрямок окремих частин та підрозділів зі складу 58-ї ЗВА та 7-ї дшд (177-го оп МП, 171-го одшб та ряду інших).

- Очевидно, що при "гострій потребі", й 34-а омсбр противника повернеться з Бердянського напрямку у "лоно рідної" 49-ї ЗВА. Принаймні, після участі у контр-атаках в районі с.Приютне її підрозділи зараз трохи відтягли у тил.

Ну й на завершення, розклад сил противника на Кримсько - Таврійському напрямку, станом на вчорашній ранок...

Угрупування вйськ (УВ) противника "Днепр"
(без урахування резерву)

- особового складу (о\с) - 64278 в\сл
- танків (всіх типів) - 384
- бойових броньованих машин (ББМ), включаючи бронеавтомобілі - 917
- артилерійських систем (АС), калібром від 100-мм - 488
- реактивних систем залпового вогню (РСЗВ) - 72
- пускових установок оперативно-тактичного ракетного окмплексу (ПУ ОТРК) - не менше 8 одиниць

Все це зведено у наступні формування :

- окремих мотострілецьких бригад, десантно-штурмових бригад, бригад морської піхоти, окремих бригад берегової оборони та зведених тактичних груп військових баз - 8
- мотострілецьких полків, танкових полків, десантно-штурмових полків, окремих полків морської піхоти - 17
- окремих мотострілецьких батальйонів, мотострілецьких батальйонів, танкових батальйонів - 8
- зведених тактичних загонів (рівня батальйон), в тому числі типу БАРС та "Шторм-Z" - 4

В резерві, так званої "першої черги" розгорнуто:

- мотострілецьких полків - 2
- окремих резервних (стрілецьких) батальйона - 2

За чисельністю особового складу, це цілком співставне з тими УВ противника, які розгорнуті та діють зараз на Куп'янському та Запорізькому напрямках (відповідно - 69375 в\сл та 61372 в\сл).

За кількістю основних зразків та типів озброєння та військової техніки (ОВТ), УВ "Днепр" повністю відповідає основній тенденції, притаманній тим УВ противника, які ведуть "активну оборону" - порівняно невелика кількість танків (коливається у діапазоні від 300 до 400 одиниць) та досить потужна артилерійська складова (під півтисячі крупнокаліберних стволів, хоча під Куп'янськом їх суттєво більше - за 700 одиниць, але там противник пробує наступати)...

Тож, підсумуємо...

То, що наші плацдарми на лівому березі р.Дніпро "муляють" та дошкуляють російському командуванню - очевидно. Але, у цьому сенсі, варто вести мову не про це, а про те, як вони МОЖУТЬ ВПЛИНУТИ у перспективі на сам рівень цього дошкуляння (якщо, звісно, противнику так й не вдасться їх ліквідувати)...

Очевидно, противник проводячи, принаймні, на двох оперативних напрямках наступ (Куп'янський та Авдіївський) й готуючи за багатьма ознаками такіж дії на Лиманському напрямку, спрямовує туди основну масу своїх ресурсів та поповнення у о\с і ОВТ. Більше того, принаймні, ще на двох йому доводиться вести активну оборону (Токмацький та Бахмутський)... що також потребує певних зусиль у цьому сенсі.

Тому, "відкриття" ще одного "активного" напрямку, явно потребуватиме ВІД ОБОХ сторін "пожертви" активними діями на якомусь з вищезазначених. У противному випадку, кожна зі сторін просто ризикує "надорватися". Й для ЗСУ, це більш актуально, ніж для противника. В першу чергу, у відношенні наявної кількості боєздатного особового складу...

У цьому сенсі, буде дуже важливо - які саме найближчі цілі та завдання ставлять обидві сторони перед своїми військами. Це напряму впливатиме на обсяг та склад військ (сил), які залучатимуться ними для ведення активних дій на цьому напрямку. Й відповідно, впливатимуть на хід та перебіг подій на інших напрямках...

Є ще один нюанс - від передових позицій ЗСУ в районі с.Кринки до п-ва Крим - чуть менше 80 км, від наших передових позицій в районі с.Новопрокопівка - більше 186 км. Потужних "вузлів оборони", на які, очевидно, противник перетворить Токмак та Мелітополь на Кримсько - Таврійському напрямку також меньше, принаймні у розмірах.

Звісно, кожний з цих напрямків має свої особливості...
На Токмацько-Мелітопольскому напрямку, наприклад, немає р. Дніпро, яку ще треба форсувати значними силами та засобами й забезпечити утримання для цього більш-менш значних плацдармів. Зато, ступень щільності та ешелонування системи оборони, особливо у глибині оперативної побудови військ противника, на Кримсько - Таврійському напрямку відчутно менші ніж там...

Кажуть вчора, щось таке "прилетіло" по командному пункту (КП) УВ противника "Днепр"... не то АТАКМС, не то "Шторм Шедоу"... не то ще щось...

Якщо ця інформація відповідає дійсності, то генерала Теплинського, судячи зі всього, "тепло поприветствовали" ЗСУ на новій посаді... Як-то кажуть, з "приехалом"...
Я не військовий (принаймні поки що) і не експерт, і, тим більше, не військовий експерт, але з урахуванням того, що пишуть (від Залужного до Латераля) важко зрозуміти сенс створення цих плацдармів.
 
+2

Президент Узбекистана Шавкат Мирзиёев устроил президенту Франции Эманнюэлю Макрону прогулку по ночному Самарканду.
 

Арестович обманул Зеленского
СЕРГІЙ ЛЕЩЕНКО
 

2Green (02.11 в 00:37) № 2518523
-----------------------------------------
Але на відстані 30 км від фронту всі вірять в ЗСУ до яких ніхто не хоче долучатись.
Чомусь переважає думка що оті міфічні геракли все витримають і всіх переможуть бо їх кулі не беруть і осколки від мін і снарядів відскакують. А танкові снаряди і гради то для них лушпайки. Та й взагалі - вони безсмертні. Прямий прильот 152мм їм похуй. Вони встають і їбашать знову. Авотхуй. Тут тримають фронт люди у яких по три чотири контузіїї, поранення, вік 45+ і взагалі - крайня зайобаність. Бо ротації нема. І не видно. Виснаження моральне і фізичне.
Деяким вже похуй. Просто чекають коли їх заєбашить одна з сотень мін що кожен день падає на позиціїї. Сотень мін. І це не перебільшення, повірте.

А знаєте чому? Тому що ми не виробляємо цих сотень мін. Немає чим і немає з чого. Немає кому, бо в країні немає робітників, лише менеджери. Залишається лише чекати - йобне чи не йобне сьогодні.
 
+5

2LaTeraL (02.11 в 00:33) № 2518522
-----------------------------------------
Миллион снарядов от Северной Кореи, разнос генералам от Шойгу. ВС РФ, похоже, начинают готовиться к наступлению летом 2024 года

Журналисты Bloomberg, сославшись на источника в разведке, сообщили, что Северная Корея с августа поставила РФ 1 млн артиллерийских снарядов, а в скором времени в российскую группировку прибудут северокорейские военные инструкторы, в том числе пехотные и артиллерийские офицеры.

По нашей информации, поставки боеприпасов, инженерных и инструкторских кадров для артиллерии из Северной Кореи начались с конца зимы 2023 года, но были не массовыми. В какой-то момент всерьез обсуждалось использование «добровольцев» из КНДР в качестве штурмовой пехоты. Подтвержденных фактов боевого применения корейской пехоты в Украине нет, а вот артиллерийских, инженерных и пехотных инструкторов в зоне боевых действий видели и в группировке «Юг» (Донецкое направление), и в группировке «Запад» (Запорожское направление). Нехватка офицеров-инструкторов во всех родах войск — одна из самых острых проблем российской армии, решение которой пока так и не найдено.

Нехватка снарядов проблема едва ли меньшая и 1 млн таких снарядов из КНДР позволит ВС РФ применить единственную тактику, которая с начала войны приносила им успех — огневой вал на узком участке фронта — именно так россияне смогли захватить Северодонецк и населенные пункты вокруг него.

О масштабных поставках в конце июля в Пхеньян ездил договариваться Шойгу и, судя по всему, договорился. В МО до сих пор ходят разговоры, что было валютой для расчетов: продовольствие или деньги. Вероятно, и то, и другое.

«Миллион снарядов — это одна крупная наступательная операция в масштабе фронта, длительностью от двух до четырех недель, в которой будут задействованы 150-200 тысяч человек и нескольких тысяч единиц бронетехники. При такой огневой поддержке, которая нивелирует недостаток точности плотностью огня и его интенсивностью, можно в теории решить задачи по прорыву обороны не на отдельном участке, а на фронте целиком. На фоне накопления резервов бронетехники и танков, артиллерии и РСЗО внутри РФ идет и накопление БК», — поясняет высокопоставленный офицер ВС РФ.

Поставки снарядов из КНДР не ограничатся миллионом штук и будут продолжены. До мая 2024 года общий объем поставок может составить втрое-четверо больше, чем передано РФ к сегодняшнему дню.

Помимо накопления техники и орудий, внутри РФ идет и накопление людских резервов. Как минимум 150 тысяч мобилизованных и добровольцев уже сейчас находятся в лагерях подготовки от Беларуси до Омска и Оренбурга. По словам источников в Главном организационно-мобилизационном управлении генштаба, на весну готовятся планы по массовому набору на военную службу. Речь не про срочников, а про мобилизацию, масштабы которой пока обсуждаются.

«Подготовка к большой наступательной операции мая-июня 2024 года начата. Операция по окружению Авдеевки, на которую сейчас бросили около 40 тысяч человек из 52-тысячного корпуса, выведенного на Донецкое направление из резерва — часть отработки действий крупных соединений пехоты, артиллерии, бронетехники и авиации. В прошлом году под Северодонецком и Лисичанском было задействовано меньше войск в моменте, нужно нарабатывать опыт», — говорит офицер из штаба группировки ВС РФ в Украине.

О начале подготовки, которая займет полгода-семь месяцев можно судить и по поведению Сергея Шойгу, который, по сообщениям российских СМИ «основательно встряхнул военное руководство страны».

«Сегодня в ходе тематического селекторного совещания в Национальном центре управления обороной России министр обороны Сергей Шойгу основательно встряхнул руководство центральных органов военного управления вместе с командующими военных округов и поставил ряд конкретных задач», — гордо сообщал РИА Новостям их источник в минобороны.

Раздача тумаков и «встряхивание» — традиционные для ВС РФ методы подготовки к любым действиям от подметания плаца до учений или наступательных операций.

Ждем других подтверждений больших планов российских военных на следующее лето. К сожалению, мы уверены, что они будут.
@Volyamedia
----------------------------------
Без варіантів
 

"Позиційна війна – це тривала війна, яка несе величезні ризики для Збройних Сил України та для її держави. Якщо Україна хоче вирватися з цієї пастки, нам знадобляться всі ці речі: перевага в повітрі, значно вдосконалені засоби електронної боротьби та контрбатарейної боротьби, нова мінна технологія та здатність мобілізувати та тренувати більше резервів.Нам також потрібно зосередитись на сучасному командуванні та управлінні, щоб ми могли ефективніше, ніж росія, візуалізувати поле бою та швидше приймати рішення, а також на раціоналізації нашого матеріально-технічного забезпечення, водночас порушуючи російське ракетами великої дальності. Нові інноваційні підходи можуть знову перетворити цю позиційну війну на війну маневрену", - резюмував Залужний.

Воювати. Прийдеться. Всім. Інакше - ...
 

2Green (01.11 в 23:21) № 2518518
-----------------------------------------
А машовець не хоче розказати цікаві речі про кількість та якість комплектації ЗСУ?

Саме від цього залежить скільки він буде розказувати про цікаві речі із загадковим виглядом.

Ми закінчуємось. Це не жарти. Скоро тут лише штаби і тили залишаться.

Не. Не Так. МИ ЗАКІНЧУЄМОСЬ! ХЕЛП, БЛЯ! У вас в тилу футбольчики і нфл? Ну тоді зйобуйте через кордон вже зараз. Ми тут ще кілька місяців потримаєм підарів. Хуй з вами.
 
+4

Клуб 3-го дивізіону «Саарбрюкен» вибив «Баварію» з Кубка Німеччини:
 
+2

2AG (01.11 в 22:33) № 2518511
-----------------------------------------
Глянув, не було там асиста і близько.
От Малиновський шикарний асист віддав.
 
+2

Цікаві речі відбуваються на Кримсько-Таврійському напрямку... про це та інше, завтра зрання...

Та й на самих "болотах"... ФСО затіяло якісь "планові навчання" із броньованою технікою у Москві...
Машовець
 

Прометей - Париж 79:96. 3 поразки в 5 матчах.
 

Вимучили ;)
#Черкаси #прімера #історія #історіясвітовогофутболу
#тенденціїукраїнськогофутболу #Динамо #вболівальники
Жирона» пройшла «Сан-Роке» у Кубку Іспанії завдяки голу на 90+8-й хвилині
«Жирона» перемогла на виїзді «Сан-Роке» у матчі 1/64 фіналу Кубка Іспанії – 2:1.
Віктор Циганков вийшов у стартовому складі та відіграв 75 хвилин, після чого замість нього вийшов Артем Довбик.
Останній віддав результативну передачу на Савіо, з якої й був забитий переможний м'яч на 90+8-й хвилині.
Для нападника це 8 результативна дія за клуб. Тепер на його рахунку 5 голів та 3 результативні передачі у 12 матчах.
Кубок Іспанії, 1/64 фіналу
САН-РОКЕ (D4) – ЖИРОНА – 1:2
Голи: Міззіан (51) – Валері (48), Савіо (90+8).

http://www.footclub.com.ua/news/Ligi/Ispaniya/1734428257/Jirona-proyshla-San-Roke-u-Kubku-Ispanii-zavdyaki-golu-na-908-y-hvilini
 

Cy x
⚡️Military: Russian planes dropping explosives on Black Sea shipping corridor.

Russian warplanes have dropped "explosive objects" along the likely route of civilian vessels in the Black Sea three times in the past 24 hours, Ukraine's Southern Operational Command said on Nov. 1.
 

Ключи у LongPlay
Опрос
Скільки триватиме війна?
Менше місяця
13%
13%
Менше трьох місяців
26%
26%
До півроку
23%
23%
До року
15%
15%
Більше року
23%
23%
Лондон Андрія Ярмоленко: про Степаненка, Барселону та Райолу
У Бомбардирі #6 один з найталановитіших українських футболістів доби незалежності – Андрій Ярмоленко. Екс-капітан Динамо розповідає про своє закордонне життя та як переніс важку травму.
Читать
Вход на сайт
Введите ваш логин и пароль в эту форму. Регистрация на сайте доступна только по приглашениям, подробнее здесь.
Забыли пароль?