2Widells (02.07 в 00:09) № 1256392
-----------------------------------------

Якась православна церква константинопольського обряду, там часто якісь циганські понти. Хоча мені більше таке нагадує:

https://cdn-images-1.medium.com/max/800/1*Ml8gnW5eSQweDDAjnc5DkQ.jpeg

 

FT Vitesse 0-2 FC Olexandria
 
+1

2Smooth Pimp (01.07 в 23:53) № 1256388
-----------------------------------------
Нот фаунд
 

2Здравый смысл (02.07 в 00:09) № 1256393
-----------------------------------------
Понял.
https://www.youtube.com/watch?v=h3Gq-96tcSM :-)
 

2Hobbit (01.07 в 23:51) № 1256384
-----------------------------------------
Поветкина ведут к денежным боям, шансы - это второстепенное.
Судя по его карьере, менеджерам тупо насрать на неё.
 

2Smooth Pimp (01.07 в 23:53) № 1256388
-----------------------------------------
Що це блять?
 

2Andron (01.07 в 23:59) № 1256390
-----------------------------------------

Треба краще шукати. Виправив.

 

2Smooth Pimp (01.07 в 23:53) № 1256388
-----------------------------------------
..)Обе страницы не найдены...)
 



2Здравый смысл (01.07 в 23:49) № 1256381
-----------------------------------------
А куда Поветкина ведут? У него же против реальных бойцов нет никаких шансов. Тогда смысл всей этой комедии?
 

2Andron (01.07 в 23:48) № 1256380
-----------------------------------------
Та да(
 

2Andron (01.07 в 23:44) № 1256375
-----------------------------------------
Они чем-то похожи - оба много двигаются и бьют, но у обоих нет нокаутирующего удара, однако Усик быстрей и техничней. Хотя неизвестно, как Усик будет выглядеть, когда вес наберёт. Конечно, интересней было бы увидеть бой Усика с Поветкиным, когда тот ещё был на пике. Нынешний Пельмень действительно на фоне Усика аутсайдером будет выглядеть.
 

2Hobbit (01.07 в 23:37) № 1256371
-----------------------------------------
..)Вова забронзовел просто, булки расслабил..)
 

2Здравый смысл (01.07 в 23:45) № 1256377
-----------------------------------------
Понял. Жаль, что сам Володя его недооценил.
 

2NikToo (01.07 в 23:42) № 1256374
-----------------------------------------
...)Кстати все может быть...)Там WBO какую-то "калитку" типа открыла под Таблеткина..))
 

2Hobbit (01.07 в 23:37) № 1256371
-----------------------------------------
Цыган не имел поражений и Чисору на пути к Кличко нокаутировал, который тогда ещё котировался. Цыгана ни во что не ставили главным образом потому, что Кличко почти 10 лет всех клоунами в ринге выставлял.
 


..Ну что, для ноунейма Руденко вполне неплохо смотрелся..По очкам проиграл конечно...)Думаю опять же имхо Усик уложил бы его (Таблеткина) в раунде в 6-8-ом...)
 

http://dynamo.kiev.ua/blog/275682-chi-musit-ukranska-zbrna-borotisya-za-uchast-u-chemponat-svtu-yakij-ma-vdbutisya-u-kran-agresor

Зрештою, минулого тижня в Росії стартував Кубок конфедерацій — турнір, який традиційно відбувається за рік до старту чемпіонату світу на території країни-господарки мундіалю й за участю найсильніших на своїх континентах збірних. Це практично гарантовано означає, що питання про можливе перенесення світової першості-2018 в іншу країну більше не порушуватиметься. А отже, знову повертаємося до нашої дилеми.
Якщо функціонери обережні
а вболівальники категоричні, зокрема тому, що багато з них не приховують: їхати до Росії для них небезпечно, то футболісти час від часу видають щось недолуге. Взяти 21-річного нападника київського «Динамо» Артема Бєсєдіна. Недавно в коментарі він заявив таке: «Можливий бойкот чемпіонату світу? Слухайте, ми граємо заради того, щоб туди поїхати! Я не бачу жодних причин, щоб не їхати. По-моєму, питання таке взагалі не має порушуватися. Нерозумно з політичних причин відмовлятися від чемпіонату світу». Вийшло, що сказав один із наймолодших, але своїм висловлюванням Бєсєдін озвучив позицію, якої дотримується значна частина гравців збірної. Це й не дивно, адже більшість футболістів, попри зменшення клубами бюджетів, і далі живуть у своєму відірваному від реалій простолюдинів світі. Світі, у якому війна — явище абстрактне і їх стосується лише крізь призму неможливості грати на «Донбас Арені». Занурюватися в ситуацію глибше й цікавитися, хто ж розпочав ці бойові дії, простий футболіст національної збірної з футболу не бажає. Винятки, мабуть, є, але вони поодинокі. І дуже показово, що жоден із підопічних Шевченка прямо про те, що наша збірна не повинна їхати у 2018 році до Росії, не сказав. Футболісти Тарас Степаненко та Микола Матвієнко полюбляють відпочивати в окупованому Криму. Зокрема, Матвієнко був там нещодавно, навіть світлини відповідні в Instagram викладав. Максим Малишев їздить до окупованого Донецька й почувається там, судячи з повідомлень у соцмережах, теж непогано. Воротар Андрій П’ятов вже після російського вторгнення на Донеччину й Луганщину знімався, перебуваючи в тих краях, з особами з колорадськими стрічками на грудях. Напівоборонець Віктор Коваленко спершу виклав, а потім сором’язливо зняв зі сторінки в Instagram світлину, на якій він під час акції ФФУ відвідує поранених українських бійців. Оборонець Ярослав Ракицький — єдиний, хто ніколи не співає перед матчем державного гімну. Євген Селезньов і Богдан Бутко навесні 2014-го переїздили грати в російські клуби. «Мені треба годувати сім’ю», — щиросердно виправдовувався Селезньов, місячна зарплата якого в «Дніпрі» була не менше ніж $30 тис. Це наша збірна. Збірна України, у якій про свою українськість говорити не прийнято. Українською в цій команді розмовляє лише Артем Федецький, допомогу пораненим бійцям регулярно надає динамівець Андрій Ярмоленко. Інші ж «канфліктам на Вастокє» не переймаються. Тож, коли постане питання про участь чи неучасть в мундіалі-2018, розраховувати на вияв громадянської позиції футболістами, мабуть, не варто. У статуті ФІФА міститься норма про невтручання державних органів влади в діяльність їхніх, Міжнародної федерації футбольних асоціацій, колективних членів. Інакше кажучи, футбольні чиновники дуже не люблять, коли на рівні керівництва країни обирається керівний склад федерацій, коли рішення ухвалюються за вказівкою згори. Зрештою, між «декларувати» й «діяти» прірва

Матвієнко теж у Крмму був-ну що з крота взяти...((
 

Рино Роккели
отец Андреа Роккелли

— Все, что мне известно, я знаю от итальянской полиции. В Италии следствие контактирует со мной. Сейчас я точно могу подтвердить: этот человек, Виталий Маркив, очень много знает, с ним сейчас работает следствие. У Маркива много родственников в Италии, его арестовали здесь. Известно, что он служил в украинской армии добровольцем. Все мы понимаем, что в артобстреле участвовал не он один. С Украиной я никак не контактирую по этому вопросы, официального статуса в связи с произошедшим у меня там нет. Все, что могу сказать — это расследование провела Италия. И я склонен ему доверять больше как независимому, чем если бы его выполнила одна из сторон военного конфликта.

Це досить суттєвий профук з боку наших дипломатів та тих, хто вів розслідування, як на мене. Все йшло до арешту Марківа досить тривалий час, а наші виявилися неготовими.

 

2Kova (01.07 в 23:30) № 1256367
2Andron (01.07 в 23:32) № 1256368
2Здравый смысл (01.07 в 23:33) № 1256369
-----------------------------------------
Ну цыгана тоже ни во что не ставили, а Вова с ним скис)
 

2LaTeraL (01.07 в 22:42) № 1256354

Итальянцы распиздяи - внести "подозреваемый" вместо "свидетель" вполне в их стиле.
-----------------------------------------
http://laprovinciapavese.gelocal.it/pavia/cronaca/2014/06/04/news/reporter-ucciso-inchiesta-a-pavia-1.9363899 - італійці розпочинають розслідування

21/06/2014 http://www.esteri.it/mae/it/sala_stampa/archivionotizie/approfondimenti/2014/06/20140621_moghcesrocch.html - Могеріні закликає розслідувати

07/07/2014 - Могеріні знов підіймає питання Роккеллі.

26 maggio 2015 http://espresso.repubblica.it/internazionale/2015/05/25/news/nessuno-cerca-la-verita-su-andrea-rocchelli-1.214175 - міністр закордонних справ Італії запитує у Клімкіна, як там із розслідуванням.

25 maggio 2016 http://www.ilvelino.it/it/article/2016/05/25/ucraina-amendola-continua-pressione-su-kiev-per-fare-luce-su-morte-roc/2fa17afc-8da4-4698-9c5e-867779e1a217/ - заступник міністра закордонних справ на засіданні міністерства закликає Україну освітити хід розслідування. Наші після дипломатичного тиску надсилають матеріали розслідування італійський прокуратурі.

May 23, 2017 http://www.tempi.it/ucraina-nuovo-dossier-sulla-morte-di-andrea-rocchelli - прокурор Павії, що керує розслідуванням, робить запит до Києва щодо знахідок, які вказують на те, що репортер потрапив у засідку, а не був вбитий випадковим вогнем. Так розумію, що з нашого боку ніякої відповіді.

Кінець червня: Марківа арештовують за підозрою у вбивстві.

Тобто, всі ці роки італійці плідно розслідували та послідовно вимагали від нас сприяння в цьому розслідуванні. Ні про яке розпиздяйство не може йти й мови, що ті, хто три року через уряд та ЄС чинив тиск на нас, міг щось там переплутати. Якщо і є розпиздяйство, то з боку тих, хто більше місяця знав, що італійці підозрюють навмисне вбивство, а не випадковий вогонь, та нічого не зробив з цього приводу.

 
+1

2Kova (01.07 в 23:30) № 1256367
-----------------------------------------
Андрей Руденко – 33-летний украинский тяжеловес. В профессионалах Руденко одержал 31 победу (19 нокаутом) и потерпел 2 поражения по очкам сильным боксерам – Хьюи Фьюри и Лукасу Брауну. Сам Андрей говорит, что все всю карьеру, и любительскую, и профессиональную, он ни разу не был ни в нокдауне, ни в нокауте.

С боксерами топового уровня Руденко чаще пересекается в качестве спарринг-партнера. Андрей работал с Тайсоном Фьюри, Александром Поветкиным (перед боем с Карлосом Такамом) и Владимиром Кличко (перед боем с Поветкиным).
 

2Hobbit (01.07 в 23:27) № 1256364
---------------------------------------
..))Вряд ли...)Руденко конечно бодается..Но не более того...)Заказуха?...Х.З. )Таблеткин по очкам выиграет, если нокаута не будет..) Усик бы Таблеткина уложил без вопросов..)
 

Витязь мучается с типом который кроме первенства Украины наверное нигде и не дрался
 

. Чітко й недвозначно на футбольне питання відповів лише президент Петро Порошенко: «Думаю, має бути бойкот цьому чемпіонату світу. Поки російські війська в Україні, я вважаю Кубок світу в цій країні немислимим».

Ну за Президента України !
 
+10


А может витязя того, спотыкнут?)
 

2Sofi_DK (01.07 в 23:15) № 1256362
-----------------------------------------
Не знаю, оно у меня фоном на компе включено параллельно с музыкой, которая заглушает эфир)
 

2Здравый смысл (01.07 в 22:48) № 1256357
-----------------------------------------
Витязь выходил под шансон?))
 

http://dynamo.kiev.ua/blog/275682-chi-musit-ukranska-zbrna-borotisya-za-uchast-u-chemponat-svtu-yakij-ma-vdbutisya-u-kran-agresor
michael-x64

Странные люди местами. Наличие войск, не наличие. Вы на другие вещи посмотрите. ДНР и ЛНР искоренили гривну. А это территории Украины - официальные территории!!! Так же как и Крым. Но там уже прочно ходит рубль. О каких войсках разговор? Я лично не вижу ни одной причины устанавливать есть там российские военные или нет (хотя мое личное мнение - есть). Вопрос даже не в наличии российских военных. Вопрос в том, что на украинских землях начал ходить российский рубль. Вот это уже ни в какие здравые рамки не лезет. Следовательно агрессия и захват территорий Украины на лицо. Остальное детали. Но важна суть. Рубль на украинской земле. Российские законы на украинской земле. Российская пропаганда на украинской земле. Мало? Да думаю что мало мальски думающим людям более, чем достаточно, чтобы понять что агрессия на лицо и факт захвата украинских земель на лицо. Следовательно рашка выступает не иначе как агрессор+захватчик земель.

Вывод - всякое официальное мероприятие на территории рашки со стороны украинцев не допустимо. Есть конечно баны от ФИФА и УЕФА, но есть и чувство собственного достоинства. Считаю даже если сборная завоюет право ехать на ЧМ18 то в рашку ехать не стоит. А в другую страну скорее всего не перенесут. Увы. Да после отказа ехать в рашку могут и скорее всего будут санкции, но думаю что оно того стоит. И тут я со своей колокольни аргументирую почему так. Вот я как болельщик Украины не смогу физически пересечь границу. Меня или не пустят, или задержат в рашке через 1 метр от границы. Ехать в эту "страну" мне лично-персонально страшно. И это нормальное человеческое состояние. Я слишком им в Крыму наговорил в свое время, того, чего не стоило. Так, что могу вполне так находится в черных списках, и кто знает. А потому как болельщик своей сборной (даже при 1000000 раз финансовой возможности) я туда не могу поехать, т.к. есть страх не вернуться оттуда в ближайшее время. И оно мне надо?

Как можно проводить чемпионат в стране, куда болельщику страшно заехать? Да лучше бы в какой нибудь людоедской африканской стране провели, на полях пустыни, а зрители бы сидели по пальмам вместо трибун, и то в 10000000 раз было бы лучше и безопаснее, чем в современной рашке.

Потому категорически согласен с Брюсом. Не стоит ехать. Но это наши мнения. Уверен, что будет все иначе, если выйдут - то поедут. Никто не станет шутить с ФИФА и УЕФА. Более, чем уверен, что будет так. Но я и Брюс (мы как минимум) против такой поездки. И было бы круто, чтобы ведущие сборные пошли в отказ. Вот это было круто. Но будет ли так? Это никто пока не знает.

Повністю погоджуюсь з автором коменту та деякими іншими,які виступають категорично проти поїздки на ЧС до Раші !
 
+1

2Здравый смысл (01.07 в 23:02) № 1256359
-----------------------------------------
Там наверняка договоренности не сразу падать для трансляции.
 

Мельдоний даже с этим дном возится уже третий раунд, умора.
 

2Smooth Pimp (01.07 в 22:31) № 1256347
О, піздєлка в генделі під вікном.
-----------------------------------------
Тоже смотришь выставочный бой Поветкина?
 
+3

2NikToo (01.07 в 22:42) № 1256353
-----------------------------------------
Уже?
 
+1

2Sofi_DK (01.07 в 22:28) № 1256344
-----------------------------------------
Аккредитацию получил и вперёд. Тогда такой хаос был, что понять кто куда и зачем было нереально. А сержант этот вероятнее всего был свиделем их гибели.
Итальянцы распиздяи - внести "подозреваемый" вместо "свидетель" вполне в их стиле.

Будут извиняться.
 

А що це сьогодні ніхто ніякої Істини на Стіні не проголошував? Нє гоже... Заповню порожнечу: Портніков- монстр! В харошому сенсі.
https://www.youtube.com/watch?v=nB9-DmPXM1E
 

2 Щур
Твоя думка стосовно "паспортного контролю" на стадіонах ?
 

Еще одна расейская звизда в минус:
R&B-певицу Бьянку не пустили на территорию Украины. Об этом она сообщила в Instagram.

Порой, из-за плотного концертного графика и других артистических дел, я не помню в каких городах я была за последний месяц и что за мероприятия там происходили ..( как и большинство артистов, поверьте мне!!) Моё выступление в Крыму!! было таким же старательным и искренним как и предыдущие 50' !!!!!!!!!!!!❤🌻🎼 Я вчера заплакала 😔после разговора с представителем пограничной службы Украины в Одессе, после того, как мне поставили штамп в паспорт об отказе во въезде на территорию страны, с которой мы разговариваем на практически одном Языке !!!!(Т.к. Я гражданка Беларуси)✌️ Я не обижаюсь и не злюсь, а наоборот, очень надеюсь ,что это письмо увидят и я как можно скорее приеду к вам с гастролями и буду покупать "рАчки" на "Привозе"
 
+3


О, піздєлка в генделі під вікном. А все через те, що знову тільки рус. шансон та запліснявілу попсню крутять, це ж розлючує людей.

 

Наразі ті заходи, про які сповістив пан Бебех, стосуватимуться лише матчів збірної. Однак зрозуміло, що в разі прийняття "Закону про фанатів" суворий паспортний контроль розповсюдиться на всі поєдинки, які проводитимуться на території України, без винятку.

Якщо так, то ця норма доволі сильно перегукуватиметься з окремими положеннями в одному з прийнятих 16 січня 2014 року ручним голосуванням диктаторським законом. Вчитуємося в те, за що проголосували тоді під чвакання діда Олійника "235 за" реґіонали, серед яких зокрема були й два новоспечених члени нинішнього виконкому ФФУ Москаленко та Герега.
У статті 1 Закону України "Про особливості забезпечення громадського порядку та громадської безпеки у зв’язку з підготовкою та проведенням футбольних матчів" вносилася поправка, згідно з якою обов’язковими реквізитами квитка ставали прізвище та ім’я його власника. Нову редакцію також отримував пункт 1 частини третьої статті 13:

У встановленому законодавством порядку здійснювати із залученням стюардів огляд глядачів та вимагати від них пред’явлення документів, що посвідчують особу, під час входу на територію спортивної споруди або перебування на ній.

Частину другу статті 17 доповнювали пунктом 4 такого змісту:

Пред’являти документи, що посвідчують особу, представникам організатора футбольного матчу, уповноваженим на реалізацію квитків, під час їх придбання, а також стюардам, працівникам служби безпеки спортивної споруди (футбольного клубу) або органів внутрішніх справ на їх вимогу під час входу на територію спортивної споруди або перебування на ній.

Понад три роки тому ці норми вважалися диктаторськими. Не дивно ж, бо режим Януковича збирався встановити над кожним кроком громадян тотальний контроль. Нині, коли біля керма держави знаходяться проєвропейськи налаштовані демократи, активний учасник Революції Гідності Роман Бебех називає можливі новації з продажем квитків роботою "заради безпеки на стадіоні".

Проте навіть якщо припустити, що це справді так і метою реформаторів є виключно наведення порядку на стадіонах, а не переслідування потенційно ненадійних елементів, де гарантія, що завтра проєвропейськи налаштованих політиків знову не замінять ті, хто тягнув країну в Тайожний союз? Чи їх позиції аж настільки крихкі? Відповідно тоді їм навіть приймати нічого не доведеться, лише користуватися нормами, прийнятими "папєрєднікамі". Зрештою, "Де "Беркут"?" з уст пана Павелка під час того самого поєдинку Металіст-1925 – Агробізнес теж насторожують.

У цілому ж питання з паспортним контролем на стадіонах доволі дискусійне. Навіть у редакції "Футбол 24" єдності знайти не вдалося. Цікаво, що думають наші читачі?
 

Поветкин А. – Руденко А.
начинается

бокс
 

2LaTeraL (01.07 в 22:22) № 1256341
-----------------------------------------
Странная история, как вообще этот итальянский журналист вместе с рашенским там оказался, была ли у него украинская аккредитация, тем более в боевой зоне, как итальянцы вычислили причастность ,именно, этого бойца к гибели и обстрелу....
 

На стадіон по паспорту: наскільки це законно?
https://football24.ua/na_stadion_po_pasportu_naskilki_tse_zakonno_n392760/
Виходячи з вище зацитованого, можна зробити висновок, що ФФУ збирається не лише побороти явище перекупництва, а й вести чіткий контроль за всіма людьми, які відвідують футбольні матчі. Втім, чи не розбігається це з нормами чинного українського законодавства?

Взяти, скажімо, Закон "Про особливості забезпечення громадського порядку та громадської безпеки у зв'язку з підготовкою та проведенням футбольних матчів". Стаття 18 гласить наступне.

1. Прохід на територію спортивної споруди забороняється глядачам, які:

1) не мають відповідного квитка;

2) відмовляються від огляду поліцейськими, служби безпеки спортивної споруди (футбольного клубу) або представниками обслуговуючого персоналу спортивної споруди, який проводиться у встановленому порядку;

3) порушують встановлені правила щодо пронесення на територію спортивної споруди відповідних предметів або речовин;

4) перебувають у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння;

5) не досягли 14-річного віку і перебувають без супроводу дорослого.

Це все. Відповідно рішення новоствореної наглядової ради при ФФУ не має під собою належного юридичного підґрунтя. Щоправда, час для того, щоб ввести нововведення в юридичне поле, ще є. Для цього український парламент має прийняти так званий "Закон про фанатів", розмови про доцільність існування якого дивним чином спалахнули з новою силою після безладу, вчиненого під час фінального матчу аматорського чемпіонату України фанатами харківського Металіста-1925.
 

2NikToo (01.07 в 22:21) № 1256340
-----------------------------------------
Там уже такого почти нет, стандартный рабочий день, тем более официально.
 

2Smooth Pimp (01.07 в 22:04) № 1256337
-----------------------------------------
Итальянцы как будто ударились головой об Аппенины. Хотя скорее всего имеет место факт обычного итальянского распиздяйства - дело внесли в реестр, подозреваемого прописали (должен же кто-то быть подозреваемым) и забыли на три года.
 

2Здравый смысл (01.07 в 21:41) № 1256335
-----------------------------------------
Та что там работать, пособирал клубнику и спи.
 

Офіційна позиція командування Національної гвардії України відносно затримання Віталія Марківа (Прес-служба НГУ)

Національна гвардія України занепокоєна арештом заступника командира взводу батальйону оперативного призначення імені Героя України генерала Сергія Кульчицького старшого сержанта Віталія Марківа затриманого 30 червня 2017 року начебто за підозрою у вбивстві фоторепортера Андреа Рокеллі поблизу м. Слов'янськ у травні 2014 року.

На даний момент старший сержант Віталій Марків служить в батальйоні Кульчицького на посаді заступника командира взводу. Він виїхав до Італії під час планової відпустки. Офіційної інформації щодо затримання Віталія Марківа до Національної гвардії не надходило.

Українськими правоохоронцями розслідується кримінальне провадження за фактом загибелі громадянина Італії Андреа Рокеллі та його російського напарника Андрія Миронова. При цьому за даними українського слідства, загибель двох журналістів сталася внаслідок артобстрілу з боку російсько-терористичних військ.

Також хочемо наголосити на тому що у 2014 році у батальйоні імені Героя України генерала Кульчицького в наявності не було жодного міномета.

Ми разом з МЗС та Генеральною прокуратурою України докладемо максимум зусиль щодо надання допомоги нацгвардійцю.

 

Последние новости
Ключи у LongPlay
Опрос
Скільки триватиме війна?
Менше місяця
13%
13%
Менше трьох місяців
26%
26%
До півроку
23%
23%
До року
15%
15%
Більше року
23%
23%
Лондон Андрія Ярмоленко: про Степаненка, Барселону та Райолу
У Бомбардирі #6 один з найталановитіших українських футболістів доби незалежності – Андрій Ярмоленко. Екс-капітан Динамо розповідає про своє закордонне життя та як переніс важку травму.
Читать
Вход на сайт
Введите ваш логин и пароль в эту форму. Регистрация на сайте доступна только по приглашениям, подробнее здесь.
Забыли пароль?