Поиск
Найти все сообщения
Ник
в период с
по
[*] Для поиска достаточно заполнить хотя бы одно поле

2Здравый смысл (02.06 в 15:06) № 2202025
-----------------------------------------
Так це вихід на кордони Донецької області.

Це ж пиздець
 

2Здравый смысл (02.06 в 14:34) № 2202009
-----------------------------------------
СвЯТогірськ це фактично оточення слов'янська готують. Зі сторони Ізюма, Лиманах і Святогірська
 

2LaTeraL (02.06 в 14:29) № 2202006
-----------------------------------------
Що по зброї? Не кажи скільки що і як, що в війьскових колах кажуть? Є надія?
 

"Референдум" о вхождении ОРДЛО в состав РФ сейчас провести невозможно – Кремль.

А че так? Что мешает в Донецке его провести? В 2014 проводили под обстрелами и ниче. Тогда территорий еще меньше захваченых было чем сейчас.
 
+1

2OldBlack (02.06 в 13:37) № 2201987
-----------------------------------------
Т62. Они могут для линии обороны гнать. Окапывать, а Т72 воевать на прорывах. я тяжело представляю, чтобы после 50 лет консервации они вообще едить могли.
А по Пушечному мясу....

Ну какбы по правде говоря наши мобилизованные такие же. И не редки случаи когда людей через неделю сборов на ноль слали и они там гибли в первом же бою масово.

Менатлитет русни это варвары, кочевники, захватчики. Так-что желающих там будет валом из депресняков разных.

Вопрос стоит в товарных колличествах современных высокоточных вооружений. Они у нас идут медленно и в небольшом колличестве ,грубо говоря насытьть тем, что дают можно там одно направление, но у нас линия фронта какая... У русни хоть металолома дохуя, а у нас металолом кончается, а еще критична проблема с количеством БК.

Хуйло имеет основания считать, что в долгую он выигрует. Без кардинальной смены повестки поставок масового колличества вооружения перелома не наступит. Будут и дальше город за городом стирать с земли и продвигаться
 

2Smooth Pimp (02.06 в 13:21) № 2201982
-----------------------------------------
Скоро дійде до того, що закінчаться розмови, про те, що гарматне м'ясо закінчиться, артилерія і бронетехніка.

Ніхуя там не закінчиться саме по собі.

Як військові кажуть, не буде такого, що кацапи просто візьмуть і вийдуть, потрібно змусити їх це зробити, так як під Києвом було, коли вони понесли шалені втрати і були відрізані від постачання.

Поки не будуть нанесені такі втрати, коли противник просто морально в першу чергу не буде готовий продовжувати воювати. А так, щоб вбити всіх кацапів такого не буде нажаль.
 

2Smooth Pimp (02.06 в 12:42) № 2201969
-----------------------------------------
на хуя оркам ноутбуки?

Они с унитазами проблемы не решили еще.
 

2MGUkrMaks (02.06 в 10:42) № 2201937
-----------------------------------------
Теж мабуть 4 штуки і від німців 4 штуки.

Ітого 12.

Хуй да ніхуя. Але це не 0.
 

2Smooth Pimp (02.06 в 10:25) № 2201930
-----------------------------------------
Так, Логістика згоден, майже в кожному своєму звіті про нашу війну вони роблять акценти на логістиці, як вона працює в русні.

Зараз вона покращилась за рахунок розвиненої залізниці на Донбасі, тому і результати є.
 

2MGUkrMaks (02.06 в 10:17) № 2201926
-----------------------------------------
Без GPS це ті ж самі гради
 

2Smooth Pimp (02.06 в 10:15) № 2201924
-----------------------------------------
у Штатів і ко?

Там бюджет сотні мільярдів, блядь незрівняно з руснею, а як копни то пушок не більше 1000, РСЗО не більше 500.

Пиздець а на шо бабло тоді таке тратиться?
 

2Smooth Pimp (02.06 в 10:09) № 2201921
-----------------------------------------
Тоді просте питання, а нахуя тоді такий бюджет у них військовий? Тупо пиздять як і кацапи?

 

2AspІД (02.06 в 10:05) № 2201918
-----------------------------------------
Ці 500 штук будуть на протязі декількох років виготовляти для них.

Поляки готуються до третьої свіової.
 
+1

2Green (02.06 в 09:50) № 2201915
-----------------------------------------
Для суттєвої переваги на полі бою для такого фронту як наш, потрібно десть 100 штук таких.

Поляки для себе не даремно 500 замовляють
 

2Split (01.06 в 23:39) № 2201874
-----------------------------------------
Результат есть.

По тихоньку двигаются.

То, что ценой какой, вагоны БК и разрушенные города, так им по хую.

 

2zander (02.06 в 09:02) № 2201910
-----------------------------------------
да. В ленте всплыла консерва...

Хм.
 


Українські ракетно-артилерійські підрозділи 1 травня на півдні країни знищили 2 швидкісні десантні катери російських окупантів.

Джерело: Оперативному командування "Південь" у Facebook

Деталі: Повідомляється, що десантні катери загарбники приховали у Дніпро-Бузькому лимані. Вони були готові до відпрацювання диверсійної-розвідувальних дій.
 
+4

2MGUkrMaks (02.06 в 00:02) № 2201894
-----------------------------------------
Терміни поставки знову місяці. А техніка гарна.
 

2Movolev (02.06 в 00:28) № 2201898
-----------------------------------------
Ну Шотландці перебудувались, освіжили замінами, наші підсіли от і пішов маятник в нашу сторону. А так взагалі матч гарний у нашому виконанні. На м'ячі були ми 65 відсотків часу матчу. Третій потрібно було в дебюті другого тайму забивати і закінчувати гру. Але без валідолу ми не можемо.

 


Машовець щось песимістично написав пост про ситуацію на лиманському напрямку і висновкі не дуже... У Русні поки на другому етапі виходить глобально те що вони хочуть, хоч і повільно.
 

2MGUkrMaks (01.06 в 20:51) № 2201742
-----------------------------------------
Терміни поставок?
 

2Fil (01.06 в 17:55) № 2201691
-----------------------------------------
Ні. Ердоган шматує Сирію в своїх інтересах. Всім на це по хуй.
 

2Cy (01.06 в 17:34) № 2201681
-----------------------------------------
Знаєш скільки штук? Аж 4 🙂.

Але характерно, що і німці і французи передають зброю після перемовин з хуйлом.
 

2Shura08 (01.06 в 17:31) № 2201679
-----------------------------------------
У мене є робота слава богу поки що.
 

2Cy (01.06 в 17:25) № 2201676
-----------------------------------------
Наскільки відомо, то їх поки тільки ссо використовує, це не масово.
 

2dembel (01.06 в 17:02) № 2201671
-----------------------------------------
Так отьебись от меня.
 

2dembel (01.06 в 16:43) № 2201657
-----------------------------------------
Извини, что буряты меня не пристрелили, тебе было б легче, понимаю. Но сорян. Придется перетерпеть.
 
+2

2Smooth Pimp (01.06 в 15:59) № 2201646
-----------------------------------------
Жах а шо нє жах?
 

Який треш....

А у нас тим часом телиці вже ліфчики познімали ходять і під футболками сосками трусять...

Яка там війна, їбаться пора...

А на задньому фоні повітряна тривога лунає...

Жесть. Час абсурду... Кровавого абсурду
 

Якщо, хто слідкує, за останню добу різко активізувались коментарі від представників русні.

Учора Валька Стакан залепетала про переговори щоб завершити війну (громадянську звісно ж).

Сьогодні два яструби ТУрчак і Цеков парирували - Референдуми і заграбастать Донецьку, Луганську, Херсонську, Запорізьку область, а там же ще ж Харків'яни страдають їх теж треба до росії приєднати.

Сьогодні ж в істериці б'ється Піськов не хоче переговорів Україна, її пічкають зброєю і вона не йде на переговори (капітуляцію) американці воюють до останнього українця.

Качелі якісь в них пішли чи що.
 

2Smooth Pimp (01.06 в 14:42) № 2201624
-----------------------------------------
Навіть не сумніваюсь, черга за пловом кілометрова
 

2Jo Ker (01.06 в 12:15) № 2201589
-----------------------------------------
Скласти лапки то це виріжуть просто і все. Мобільні крматорії вже працюють на повну.

Вони ж не приховують що треба вбивати мільйони
 

2Smooth Pimp (01.06 в 12:14) № 2201588
-----------------------------------------
В інтерв'ю західнім ЗМІ.

від 60 до 100 вбитими і до 500 пораненими.

Можливо це звичайно щоб більше допомогу давали на Заході. Але в мене є знайомі, що волонтерять в військовому госпіталі, то судячи по потоку поранених там, схоже на правду.
 

2NikToo (01.06 в 12:09) № 2201586
-----------------------------------------
Якщо вірити Зе. У нас щоденно вбитими і пораненими десь під 600 військових.

В грудні з такими втратами у нас вже не буде армії.

Правда у русні втрати десь такі ж.

Але там їх ніхто не рахує.
 

2BlackJack (01.06 в 12:00) № 2201582
-----------------------------------------
А против нас Армия Януковича воюет?
 

2Green (01.06 в 11:55) № 2201580
-----------------------------------------
до 2025 року поставлять одну установку для захисту Жмеринки?
 
+2

Соединенные Штаты хотят передать Украине все необходимое вооружение, но вынуждены учитывать варианты, при которых это может привести к значительной ответной эскалации со стороны России. Об этом во время конференции в Atlantic Council заявила министр армии США Кристин Уормут.

Как выразилась топ-чиновник США, Вашингтон хочет обеспечить Украину всем, чем может, но без неконтролируемой эскалации, – чтобы война "не разлилась за пределы Украины" или не пошла "в ужасном направлении".

"Ведь если Путин почувствует, что его загнали в угол, что он будет делать? Станет ли он рассматривать применение химического оружия или даже какое-то тактическое ядерное оружие? Поэтому мы в администрации вынуждены весьма трезво оценивать эти риски и очень аккуратно продумывать, что мы можем сделать, чтобы помочь Украине, и что именно ей требуется, но чтобы избежать расширения конфликта", – пояснила она.


Уормут признала, что "чем дальше, тем сложнее будет поддерживать высокий боевой дух украинских войск, учитывая все бомбардировки", но добавила, что США все-таки "не могут позволить, чтобы произошла эскалация этой войны".

По ее мнению, если такая эскалация случится, единство союзников по НАТО и американскую поддержку Украины "будет намного сложнее поддерживать".


Какая чушь! Просто пиздец. Истребление население это не эскалация? Ну окей если хуйло будет захватывать еще больше территории это будет его еще сильнее раззадоривать. Ну ебана в рот.
 

2Fil (01.06 в 10:27) № 2201564
-----------------------------------------
Написали, що дадуть незначну кількість. Ну десяток, може 2.

Я ж писав Захід не зацікавлений в поразці Росії на полі бою шляхом розгрому його армії, все робиться для того, щоб ми чинили опір. Для того, щоб Хуйло постоупово зрозуміло, що завело ситуацію в тупік і не зможе добитись своїх цілей. А потім переговорами вийти з тупіка. Вони бояться йому нанести розгром на полі бою. Як кажуть тактика в них варити жабу повільно. Але це життя наших воїнів і людей мирних.

Це тактика Афагністан 2.0. Україну така тактика ніяк не може влаштовувати.

Але на жаль Україна наврядчи здатна цьому протидіяти. Давати нам будуть мало і порціями.

 

2Green (01.06 в 10:20) № 2201561
-----------------------------------------
Це Ленд ліз вже?
 

Российские военные на востоке Украины повторяют свои ошибки начала полномасштабной войны. Об этом сообщает The New York Times со ссылкой на высокопоставленных чиновников США.

Как отмечается, российские военные, разбитые и деморализованные после трех месяцев войны, совершают те же ошибки в своей кампании по захвату части восточной Украины, которые вынудили их отказаться от стремления захватить всю страну.

Представитель Пентагона сказал, что "медленный и постепенный" темп наступления утомил российских оккупантов, и что общая боевая мощь российских вооруженных сил уменьшилась примерно на 20%.

Российские военные добились определенного прогресса на востоке, где сконцентрированная огневая мощь и короткие пути снабжения помогли им вести ожесточенные бои в последние дни.

В то же время Украина оттесняет войска РФ на север и восток от Харькова, в некоторых случаях обратно в Россию, угрожая противнику отрезать пути снабжения.

По словам официальных лиц США, перекрытие российских линий снабжения к востоку от Харькова поставит российские войска в такое же положение, в котором они находились после наступления на Киев в начале войны.

По словам американских официальных лиц, вскоре после своего назначения генерал Александр Дворников попытался заставить разрозненные воздушные и наземные подразделения координировать свои атаки. Но последние две недели его не видели, и некоторые чиновники начали сомневаться в том, что Дворников по-прежнему отвечает за военные действия.

Российские пилоты продолжают действовать, как в первые недели войны: они пересекают границу, чтобы нанести удары, а затем быстро возвращаются на территорию РФ. В результате, Россия так и не установила превосходства в воздухе.

По словам представителей Пентагона, один их основных недостатков российской армии – отсутствие младших офицеров, способных самостоятельно мыслить. Вооруженные силы РФ наследовали советские, где младшие командиры не уполномочены указывать на очевидные недостатки в стратегии или вносить коррективы.

В Пентагоне также считают, что российские силы, разбитые при первом неудачном наступлении, слишком быстро перебросили в бой на восток – они не успели восстановиться.

Начав штурм Донбасса, Россия использовала мощные артиллерийские удары, но необходимого танкового наступления за этим не последовало.

"Это означает, что Россия может столкнуться с трудностями, пытаясь удержать достигнутое", – говорится в статье.

Бывший высокопоставленный представитель Пентагона по вопросам Украины и России в администрации Обамы Эвелин Фаркас сказала, что Путин слишком вовлечен в войну.

"Мы знаем, что если у вас президент, вмешивающийся в выбор целей и оперативные военные решения, это прямой путь к катастрофе", – сказала Фаркас.


ИМХО, потому и неподоспевает Ленд Лиз, в Штатах ждали, что России понадобится больше времени на подготовку к битве за Донбасс. Они расчитывали что бои начнутся не в середине апреля а всередине мая и основные поставки будут в июне
 

Кремлевская фашисткая околохуйловская мразь типа Турчака и других ястребов четко заявили свои цели - Донецк, Луганск, Запорожье, Херсон присоединить к Раше.

Тоесть цель будет взять все эти области
 

2Andron (01.06 в 04:06) № 2201548
-----------------------------------------
Хуйня. Короче приняли решение на западе не о победе Украины а об не проиграть. Тоесть решение через переговоры, а это потеря как минимум куска территории. Поэтому и помощь дозированная. Для обороны, а не для контрнаступления.
 

Зеля начал подводить к компромиссам. И потери большие и не будем атаковать Россию. Нету консенсуса на Западе, что Россию надо окончательно добивать. Воевать с ней придется вечно сука и все это на украинцах.
 

Росія готова до підписання угоди, яка б припинила "громадянську війну в Україні", - спікер Ради Федерації Матвієнко

Штааа? :)))
 

"Мені здається, а я людина не військова, що немає сенсу втрачати багато солдатів, щоб відбити місто, яке не має військово-стратегічного сенсу. У військовому сенсі місто не має значення, тому що, наприклад, у сусідньому місті Лисичанську височин більше, і позиції військових будуть кращими", — заявив Гайдай.

Обласний центр наближається до рівня руйнувань Рубіжного та Попасної. В місті критична інфраструктура зруйнована на майже 100%, пошкоджено 90% житлового фонду, з них 60% - критично, тобто, відновленню не підлягає.

Через обстріли гуманітарні вантажі до Сіверськодонецька завезти неможливо, як і евакуювати людей.


Отошли наши
 

Таки на этой недели американуы сообщат о передаче нам РСЗО дальность 65км +. В версии Химарс, новая колесная. Ждём официоз.
 
+1

2BlackJack (31.05 в 19:06) № 2201478
-----------------------------------------
Осталось только убедить полмира безлимитный военторг нам открыть а Германию с Францией обеспечить наш бюджет.
 

2Fifan (31.05 в 18:08) № 2201471
-----------------------------------------
Іноді здається, що це наші тролять так. Зображаючи його зовсім неадекватно.
 

2MGUkrMaks (31.05 в 16:27) № 2201439
-----------------------------------------
Нахуя сюди тягнути кацапів? Блядь ну не існує хороших руських. Вони бувають тільки на кладовищі
 
+1

2Cy (31.05 в 15:56) № 2201435
-----------------------------------------
Нам поки що офіційно не дають взагалі ніяких РСЗО ні на малу ні на велику відстань.

Чехія дала модифікацію градів і все.
 

2Green (31.05 в 15:19) № 2201430
-----------------------------------------
Цікаво, звідки у Купера такі дані по втратам там під дулами пістолетів, від наших перехоплень чи що?

А взагалі тактика що штурмовики беруть а ТРО ставлять обороняти...ну таке собі. ТРО не обучені толком. Постійно інформація що вони дуже масово гинуть. Їх кидають на нуль де вони тупо не підготовлені стояти.

Але я не знаю, мабуть в Генштабі краще розуміють, що роблять
 

2LongPlay (31.05 в 13:27) № 2201408
-----------------------------------------
Купер гдето писал, что наши неудачно в контратаку сходили на Запорожском направлении, потеряли до 40 танков, Бутусов говорит до 18.

И какбы про Васильевку тревожные новости что их там ну очень дохуя стянули
 

2Split (31.05 в 13:21) № 2201406
-----------------------------------------
С августа у него еще будет свежие обученые тысяч 100?



 

2Здравый смысл (31.05 в 11:56) № 2201399
-----------------------------------------
Там два тижні немає світла. і газу по всій області.
 

2Fil (31.05 в 11:44) № 2201396
-----------------------------------------
Передай їм, що за них моляться навіть ті хто про них нічого не знає.
 

Політичною метою РФ, імовірно, є окупація всієї території Донецької та Луганської областей, - розвідка Великої Британії.

Хороша розвідка. Якісна. Блядь... А ми думаєм, що їм треба, а воно он що.
 
+1

2BlackJack (31.05 в 09:52) № 2201386
-----------------------------------------
Ну кучкуются по ближе к коридорчику выхода
 

Вообще конечно, это из серии теорий заговора.

Но не договорились ли Штаты и Европа может по какимто тайным догвоорнякам с Россией, что те же Ракеты нам не будут давать до итога бойов за Донбасс. Грубо говоря типа мол Если хуйло захватит таки Донецкую и Луганскую область и будет идти дальше то только тогда уже будут давать оружие на полную.

Но блядь даже если он захватит и типа окопается, для нас ничего не поменяется. Для нас это неприемлимо.

Короче хуйней какойто попахивает. Я не могу обьяснить задержку более двух месяцев с РСЗО нам.

Ленд Лиз для чего? Украине неприемлимо статускво нынешнее. Тем более, что оно будет временное, пока не притупится внимание Запада и Россия не соберет силы для очередного рывка.

 

2zander (31.05 в 09:30) № 2201382
-----------------------------------------
За сутки они до центра города дошли.

Есть подозрение, что наши потихоньку отходят в Лисичанск.

Я не считаю это зрадой или какойто супер паникой.


 
+1

Наразі окупанти обстрілюють усю Луганську область, але найскладніша ситуація на Сєвєродонецькому напрямку. Окупанти контролюють вже частину міста.

Окупанти таки зуміли прорватися в Сєвєродонецьк, але там досі залишаються ЗСУ, які дають їм відсіч. Наразі у місті тривають запеклі бої. Про це в ефірі національного марафону розповів очільник Луганської ОВА Сергій Гайдай, повідомляє 24 канал.

Окупанти готують зачистку навколо Сєвєродонецька
Наразі в самому місті дуже небезпечно, все прострілюється і тривають запеклі бої. Окупанти хочуть зачистити територію навколо міста, для цього підтягують живу силу і "Солнцепьоки".

Зараз росіяни планують військову операцію по зачистці території навколо Сєвєродонецька, запускають туди десь орієнтовно батальйон солдат, які будуть проходитись по навколишніх селах, такі як Борівське чи Сиротіно, підтягують техніку такого класу як "Солнцепьок". Для того, щоб просто випалювати наших військових, ну а там разом і з цивільним населенням, їм же все одно,
– розповів Гайдай.

Оскільки успіху в напрямку Золотого, Тошківки або Лисичанська окупант немає, Сергій Гайдай вважає, що російські загарбники не зможуть оточити Сєвєродонецьк. Зокрема залишається можливість відходу до Лисичанська.

Я не думаю, що є ризик оточення, там все одно залишається можливість оточення до Лисичанська. Саме оточення не загрожує. Єдине, що вони потроху все ж таки просуваються в центр міста,
– сказав Гайдай.
 

Кадыровцы вовсю селфятся в Северодонецке?

Отошли таки наши?
 

2Split (31.05 в 06:56) № 2201371
-----------------------------------------
Експерт? Сильне джерело.

Треба офіційно дочекатись.

Але бляха це вже зараз нам птрібно. Русня пре що дурна. Кожного дня все важче
 

2Здравый смысл (30.05 в 22:26) № 2201342
-----------------------------------------
Так уже ж пиздят у себя в пропагандонских шоу и мидовцы, не было цели брать города.
 

2Split (30.05 в 21:59) № 2201337
-----------------------------------------
Ну почему нет. Кучу нацистов завалили, военную инфраструктуру разгромили, экономику развалили, ДНР и Лнр освободили, почти, но можно хоть завтра объявить пропаганда докажет все, что угодно. Коридор в Крым завоевали, воду в Крым пустили. Где тут нет результата?
 

2Split (30.05 в 21:53) № 2201335
-----------------------------------------
Подганяют под всеобщую мобилизацию. Зерг Раш на т62.
 

Байден: Україна та її народ - на передовій боротьби за демократію та свободу в світі.

Ну так дай нам все, що необхідно, щоб захистити демократію у світі і тобі старий пердун виграти вибори в листопаді.
 

Нинішні поставки зброї з США в Україну не є ленд-лізом. Передана зброя фактично є подарунком Вашингтона.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на заяву посла України в США Оксани Маркарової в ефірі телемарафону.

"Вся та зброя, яку ми отримуємо зараз, - це фактично грантова зброя. Це не ленд-ліз, це те, що ми отримуємо прямими виділеннями з бюджету або від президента США... Ленд-ліз - це четвертий інструмент, який ми можемо задіяти", - зазначила вона.

Вона уточнила, що за ленд-лізом Україна може отримати як зброю, так і інші необхідні позиції.


Хтось десь пиздить. Якщо це ленд ліз то нам дають все що нам потрібно. Нам Потрібно РСЗО і літаки. Пососіть хуй у п'яної обізяни. Нате вам 90 гаубиць і 200 БМП М113. Так що хтось шось не те пиздить. Хоча дякувати звичайно і за це. Але цього не достатньо, щоб закінчити війну на нашу користь
 

2Здравый смысл (30.05 в 18:53) № 2201298
-----------------------------------------
Те, що Байден не хуйло. В сенсі того, що нас там нет. Там так не працює. Це з Туреччиною так можна, а з сша ні. Там за таке його трампісти під статтю підведуть.

Мені не зрозуміло, що таке ленд ліз. Це пакет 40 лярдів, що підписали, чи це окремо а ленд ліз щось таємне і це окремо. Бо ніхуя не зрозуміло.
 

2BlackJack (30.05 в 18:53) № 2201299
-----------------------------------------
Він сказав, що не дадуть які долітають до території русні. Значить будь-які ракетні системи. Рсзо це ракетні системи. Хоча я тільки за. Нам і 50-70 км підійде.
 

2Здравый смысл (30.05 в 18:35) № 2201292
-----------------------------------------
Да блядь ну а як це пояснити? Ствольна артилерія також добиває до території Росії. Її дає. А рсзо ні. Екскалібур на 60 км б'є. Дають. Екскалібкром також можна хуйнуть по штабам які русня біля кордонів розміщає. Нікого не бентежить. А смерчі і урагани ніхто мабуть і не використовує. Снарядів ніде не купиш
 

2MGUkrMaks (30.05 в 18:27) № 2201290
-----------------------------------------
Тепер зрозуміло, чому німці не їдуть. Нізчим їхать.

Мабуть хтось приїде коли панцергаубіци будуть передавати.

Но Байден просто як серпом по яйцям. Сука де тепер купувати снаряди на смерчі і урагани?
 

2AspІД (30.05 в 17:28) № 2201278
-----------------------------------------
Злякався русні. Без рсзо хоча б на 70 км перелому у війні не буде
 

2MGUkrMaks (30.05 в 17:23) № 2201275
-----------------------------------------
Байден мабуть так не вважає. Воюйте туземці як в Афганістані в ближніх боях.
 

2Shura08 (30.05 в 17:07) № 2201271
-----------------------------------------
Так він же сказав що нічого не дасть. Від кордону можна і рогаткою по Росії стріляти.
 

США не дадут Украине ракетные системы, способные достать до России, - Байден .

І що тоді таке ленд ліз?
 

Верещук больше не будет заниматься обменом военнопленных.

Хороша новина.
 
+3

2Cy (30.05 в 16:34) № 2201262
-----------------------------------------
70 км достатньо буде поки що. До зміїного дістане і від Харкова до купянська і ізюма. Де їх бази.
 

2Green (30.05 в 15:08) № 2201243
-----------------------------------------
Я досі не розумію, як вдалось відстояти Київ. Там перевага була навіть не зрівняти як в Северодонецьку зараз. При тому, що найбоєздатніші у нас як були на сході так і є.

Це диво.

Було 100 років назад Чудо на віслі, тепер Чудо на ірпіні.
 

2BlackJack (30.05 в 15:55) № 2201256
-----------------------------------------
Ну там з Золотого, Тошковкі і гірського пруть, а з півночі Сіверськ, там також вже котру добу пишуть, що хочуть понтон ще раз кидать. Але так Северодонецьк через річку і там з трьох сторін оточення і саме з цих сторін вони вже в місті. Лисичнськ поки це з напрямку попасної тиск.

До речі повідомлення про Лиман, там ГУР свіжий перехват виклало, орк дружині жаліється. що вони взяли Лиман і хотіли продовжити наступ але вперлись на наші окопи, наші їх чекали і тупо розстріляли. із 60 в роті, залишилось 7.
 

2BlackJack (30.05 в 15:39) № 2201247
-----------------------------------------
Так правда там Лучше место для обороны? Типа Лисичанск Выше Северодонецка
 

"Относительно самого Северодонецка: ситуация тяжелая, в окрестностях уже идут уличные бои. Украинские военнослужащие сдерживают штурмовые действия противника, который также бросает личный состав, где-то ему не удается - он отходит", - подчеркнул Мотузяник.

Несмотря на то, что ситуация в городе тяжелая, но ВСУ держат ее под контролем.

"Работает разведка, все планы врага нам известны. Работает и наша воздушная разведка. Поэтому у меня есть оптимистичные взгляды на эту ситуацию", - подчеркнул Мотузяник.


І в чому оптимізм? Є сили їх там поховати всіх?
 

2Fil (30.05 в 14:06) № 2201227
-----------------------------------------
Це добре, але логістика важка. Ремонт. Техніка на війні ламається.

До речі, Луганчани, вчора від когось по теліку почув, що в Лисичанську оборону тримати легше ніж в Северодонецьку, Лисичанськ якби на горі і звідти добре відбивати штурми, видно все, а Северодонецьк на лівому березі донця і в низині.

Типу відходити в Лисичанськ, повзривати мости і тримати оборону там.
 

Нам дают такую россыпь гаубиц, их не много но блин, специфика разная, и главное комплектуха, ремонт, логистика пиздец какая тяжелая. Оружие классное, один Цезарь стоит 10 МСТА кацапских по точности, но бля например экипаж с Гвоздики если срочно надо в Цезарь не пересядет.

Так же и по БМП и другой технике. На войне не без потерь, людей ранило, убило, а те, что на них не ездили не сядут.

И не решен вопрос с БК для советского вооружения а это имхо важнее даже поставок 10 или 20 НАТОВских гаубиц.



 

2deeppurple78 (30.05 в 12:43) № 2201214
-----------------------------------------
Зеля думає що вже виграв війну?

Він такий впевнений, що другого походу на Київ не буде і хуйло обмежиться донбасом?

Вже деокупували південь?

 

Франція відіграє одну з ініціативних ролей у розпалюванні неонацизму в Україні, — Лавров.

А у нас так на Макрона гонять. І Шольц у них ублюдок і Макрон неонацист.

А для нас вони хуйові, бо нічого не дають.
 

2Smooth Pimp (30.05 в 11:16) № 2201197
-----------------------------------------
Угорщина погодилась?
 

2Здравый смысл (30.05 в 10:59) № 2201193
-----------------------------------------
Я пропоную робити вигляд, що все заїбісь, налаштовуватись тільки на позитивну хвилю.
 

2Здравый смысл (30.05 в 10:45) № 2201184
-----------------------------------------
Чули чи не чули а я кажу про те, що люди кажуть. Справа кожного вірити чи ні.

Тут діло в тому, що там якраз зараз ті, що найкраще підготовлені і які мають бойовий досвід.

За ними ті хто на полігонах зараз. Яка їх боєздатність?
 

2deeppurple78 (30.05 в 10:30) № 2201182
-----------------------------------------
Від Арти, авіації, ракет.

Чисельність втрат я не маю уяви яка, але думаю сотні в день. Яка чисельність угрупувань також не знаю і не маю уяви
 


Fil.
Привіт, які новини у твоїх знайомих з Донбасу?

У мене не дуже...м'яко кажучи. Якщо коротко то ми несемо дуже великі втрати. Вони змінили тактику. Просто вивалюють тонажі БК на наші позиції від цього у нас 95% втрат. І втрати дуже великі.
 

2Smooth Pimp (26.05 в 21:38) № 2200603
-----------------------------------------
значить доведеться тікати вночі без техніки
 

2Green (26.05 в 21:38) № 2200602
-----------------------------------------
Бред сивой кобылы.
 
+1

2Smooth Pimp (26.05 в 21:05) № 2200596
-----------------------------------------
Це не для мене, це для оптимістів. Які чекають контрнаступу.
 

2BlackJack (26.05 в 20:55) № 2200591
-----------------------------------------
Ще вранці
 
+1

Повітряна тривога у більшості областей – усі в укриття.

Опять летят ракеты
 

2zander (26.05 в 20:41) № 2200583
-----------------------------------------
на Арестовича мне насрать. Я и без него вижу, что дело швах. Десанты с 95 бегают по посадкам как партизаны с джавелинами и ебашат танки и другую технику. Там блять просто пиздец как ее много. В чем они уступают тако это в боевом духе, в ближнем бою почти всегда на нашей стороне все, они не горят желанем сильно умереть но не отступить, а у наших другого выбора нету, но блядь артой и авиацией они 90% потерь нам делают, а поставить нам хотябы для обороны для начала нужного количества не могут
 

2Fil (26.05 в 20:39) № 2200582
-----------------------------------------
На Сєвєродонецькому напрямку противник веде наступ у напрямках населених пунктів Сєвєродонецьк та Борівське. Успіху не має. У напрямку населеного пункту Устинівка має частковий успіх. З метою порушення логістичного сполучення та недопущення маневру наших військ завдає ударів по мостових переправах.

На Бахмутському напрямку російські окупанти ведуть наступ у напрямках населених пунктів Комишуваха, Ниркове, Берестове та Білогорівка, успіху не мають, зазнали втрат та відійшли. У напрямках Покровського та Клинового ворог має частковий успіх, оволодів населеним пунктом Мідна Руда. Здійснює перегрупування.
 

Опрос
Скільки триватиме війна?
Менше місяця
13%
13%
Менше трьох місяців
26%
26%
До півроку
23%
23%
До року
15%
15%
Більше року
23%
23%
Оценки
Оцените действия игроков Динамо в матче с Мариуполем
Бущан
5,0
50%
Кендзера
4,0
40%
Забарный
5,0
50%
Сирота
5,0
50%
Караваев
3,0
30%
Сидорчук
6,0
60%
Шапаренко
6,0
60%
Буяльский
4,0
40%
Де Пена
4,0
40%
Цыганков
3,0
30%
Вербич
3,0
30%
Гармаш
4,0
40%
Тымчик
4,0
40%
Витиньо
4,0
40%