2Green (25.10 в 18:27) № 2517543
-----------------------------------------
Срібна медаль та 3 перемоги з мови олімпіади від міської до республіканської. Тому можу тобі натискати. Хоча, ти ж цього не знав.
 

2LongPlay (25.10 в 18:21) № 2517541
-----------------------------------------
І зайди будь ласка в Гугл нарешті. Немає бажання проводити тобі лікбез.
 

2Green (25.10 в 18:27) № 2517543
-----------------------------------------
Тєбя уєбалі - ти уєбі!
Сімєтрія-геометрія хуєва!(с)
))
 

2LongPlay (25.10 в 18:21) № 2517541
-----------------------------------------
Бля)) ти точно вчився у школі?) Припиняй нести хєрню. Дякую.
 
+2

Десь тихенько, під ковдрою:
Батько наш - Хенія,
Палестина - мати…
))
 
+2

Блять, филологи. Симметричный ответ это когда тебя ударили, и ты ударил в ответ.
Асимметричный ответ это когда в ответ на удар ты жопу подставил. Так понятно?
Блогеры хуегеры. Слова выучили, а смысл не понимают.
 
+1

2elgato (25.10 в 18:12) № 2517539
-----------------------------------------
Та я згоден з цим на 150%!
Я про синхрон/асинхрон, загалом.))
 
+1

2Shura08 (25.10 в 18:03) № 2517536
-----------------------------------------
Шел второй год войны. Они дальше клепают ракеты, особо не скрывая где именно.
У нас экспертиза ракетная есть (была?), люди есть, а ракет так и нету.
А эмблема на Родине-Матери есть.

Газопровод и НПЗ расхерачить это отлично, это правильно. Только ж не дырчиками, которые кстати уже как-то никуда не долетают (или их не пускают уже даже).
 

https://www.facebook.com/100023974505152/posts/pfbid02hFia4RNigbrYiugnDU2vpiPQEscWkgVXif8v5BtiLa9pxcjN5MDwnNLK1Q27Sk8vl/

Дам вам трошки «майже диванної» аналітики.

Головна теза: Нам потрібно змінити стратегію: «звільнення території, на стратегію знищення ворожої армії»

Трошки фактів на сьогодні:

• У затяжному симетричному конфлікті шансів у нас вистояти менше ніж у гібридній війні чи в короткотривалому конфлікті. Адже РФ має набагато більші ресурси ніж ми. І це у першу чергу людські, фінансові та промислові.

• У ворога досі колосальна перевага у авіації та техніці. Певний паритет зберігається у засобах ППО та в артилерії. Запас міцності у ворога ще достатній.

• Геніальних генералів немає ні у нас ні у росіян. Хороші є і у нас і у них, у нас хороших більше.

• Західна допомога розрахована на те, щоб Україна вистояла на існуючих позиціях, можливо відвоювала ще кілька сіл, можливо 1-2 міста. Проте вона не розрахована на перемогу України у війні, та не націлена на знищення РФ, як держави. Сам факт і наслідки дестабілізації території РФ та послідуючі події лякають захід ще більше ніж повна перемога РФ у війні та окупація УСІЄЇ нашої території. Окрім цього Захід занадто сильно розпорошує власні ресурси на другорядні конфлікти: «Ізраїль/Тайвань/Сирія/Ірак/тощо»

А тепер моє бачення виходячи із цих данних:

На глобальному рівні.

Головну ставку потрібно робити на дестабілізацію ситуації всередині РФ та послаблення її впливу за кордоном. Втрата Придністров’я для РФ болючіша ніж втрата 100 тисяч солдат. Вбиті десяток російських військових у Сирії рівноцінні втраті кількох сотень їхніх мобіків тут. Підрив НПЗ болючіший ніж спалення сотні танків. Масова міжнаціональна різанина у Зажопинську дорівнює втраті тисячі азійських на фронті.

• Рейди на ворожу територію, вбивство російських військових закордоном (у Сирії, Африці, Молдові) кругом де вони перебувають, як по службі так і на відпочинку.
• Створення критичних точок по всій території РФ, особливо в проблемних регіонах: Курили, Карелія, Кенінгсберг, Кавказ.
• Сюди ж можна додати диверсії на ворожих НПЗ/трубі/об’єктах ВПК.
Ми все це і так робимо, проте потрібно більше. Підрив діяльності ворогожо бізнесу за кордоном.

• Наші ІПСО мають виділяти кошти на провокування та створення і роздування міжнаціональних/міжконфесійних конфліктів всередині РФ. І це має бути однією з головних задач структури.

На рівні фронту:
Головне станом на зараз: чисто фізично на майже не реально звільнити усю територію, проте можна нанести ворогу таких втрат, які послаблять фронт і посприяють дестабілізації ситуації всередині самої РФ.

Задачею армії має стати: Знищення ворожої армії, Утримання територій при мінімальних втратах ОС.
Тих генералів які уього не розуміють і для яких: «ротою більше-ротою менше, головне що втримали руїни ферми околицях села Підзалупне, якіне мають жодного тактичного значення на, потрібно гнати в шию, як мінімум»

1.) Нам потрібно максимально швидко припинити більшість наступальних дій, особливо на північній ділянці фронту (Купянськ/Горлівка) та перейти до глухої оборони. Оскільки більшість наступальних дій на тій ділянці фронту не дадуть стратегічного успіху. Ми зі свого боку розмінуємо кращих бійців на російське бидло та звільнені сотні метрів місячного ландшафту. І цей обмін не є рівноцінним, адже стратегічно та навіть оперативно не змінює нічого.

2.) Контрнаступ на Запоріжжі потрібно було робити влітку 2022 року, а не зараз битися в лоб в найбільш боєздатні ворожі частини, на найбільш-укріпленій ділянці фронту. Адже станом на сьогодні через величезні резерви та укріплень на тій ділянці фронту оперативного простору практично не має. Ми замість ударити на тому напрямку в 2022 перерізати комунікації вдарили на Харківщині, що привело до оперативного успіху, але далі ми зайшли в тупік. В той же час більшість наших сил пробували штурмувати Херсон і я сильно сподіваюсь, що після війни дії і накази певних командирів які планували деякі з операцій там буде розцінено як військовий злочин.
Після ж ворог спокійно відійшов з Херсону, скоротив лінію фронту а звільненими резервами посилив Запорізький фронт та атакує Куп’янськ. Ми ж втратили під Херсоном та у Бахмуті дуже багатьох нацкращих. І штурмували окопи відмобілізованими новоствореними бригадами замість того, щоб робити це старими кадровими частинами де якість ОС на порядок вище.

3.) Перейшовши до оборони ми маємо робити максимальну ставку на знищення ворожої живої сили(особливо пілотів/артилеристів/офіцерів), ворожої техніки (авіації/ППО/РЕБ/артилерії/Танків). Засобами ураження має виступати: артилерія, РСЗВ, дрони, авіація.
4.) після місяців знищення ворога, та відбиття його атак, та постійного «прощупування» його оборони ми впевнившись що на певній ділянці ворог дуже сильно прослаб маємо вдарити туди.
5.) єдиним стратегічно-вигідним напрямком для подібних дій є південний напрямок. Від Очакова до Марїнки.

Лише так.

І найголовніше. Помилки треба вміти визнавати, а на війні обов’язково.

А саме:
• Відповідальних за оборону півдня (Чонгар/Генічеськ/Мелітополь) необхідно звільнити. Тих на кого покладались ці задачі. І це не ефемерне СБУ чи МВС. Це цілком конкретні люди у ГШ та ОК Південь з погонами. За такі поразки треба нести відповідальність.

• Провести аналіз ефективності наступальних операцій на півдні у р-ні Херсонщини влітку 2022 року.
Чи були адекватними ті чи інші накази враховуючи втрати. Чому подібні накази при завідомо провальному результаті повторювались?
• Провести аналіз доцільності Бахмутської оборонної операції.

І всі ці роботи над помилками треба робити не публічно.
Винних звільняти, а не назначати керувати обороною на інших ділянках.

Уже з результатів цих помилок та об’єктивної реальності потрібно формувати стратегію на подальші дії.

PS:
Ще влітку думав написати цей текст, проте вирішив лиш зараз.
 

AG x
2Dudar (25.10 в 13:14) № 2517474
-----------------------------------------
тим часом Дніпро вже наздогнав Шахтар, а банда Суркіса досі 7ма
 

2LongPlay (25.10 в 17:47) № 2517526
-----------------------------------------
Можливо, під асиметричною, мається на увазі, що відповідь буде не по енергетиці, а по якійсь іншій чутливій для хуйла сфері. Мо газопроводи якісь, мо ще якісь хуйовини…
 

2NikToo (25.10 в 18:01) № 2517534
-----------------------------------------
Не підказуй, ну((((
 
+2

2elgato (25.10 в 17:59) № 2517532
-----------------------------------------
1. Це не наші.
2. Шото било.
 

2Green (25.10 в 17:34) № 2517522
-----------------------------------------
Сколько раз после трагедий обещали ответку наши.
Хоть раз что-то было?
 

2LongPlay (25.10 в 17:47) № 2517526
-----------------------------------------
Ти як не читав, так і не читаєш. По-перше - там написано, хто це сказав.
По- друге - загугли, що таке "асиметрична відповідь". Якщо не вийде і після цього - ось. Бугай 120 кг, 190 см доїбався до чувака 170 см, 70 кг. І уїбав його з ноги. Той прокотився 5 м. Встав, обтрусився. Підійшов і вдарив бугая по яйцях хуком. Асиметрично і дуже боляче.
Щось з філологією в тебе розсинхрон.

 
+4

Немеркантильный вышел на новый уровень.
 

Гутерреш заявил, что его слова по поводу Палестины и Израиля неправильно поняли.

"Я шокирован неправильным толкованием некоторых моих вчерашних заявлений - как будто они оправдывали террористические акты ХАМАС. Это неверно", - заявил генсек ООН.

Акаунт зломали.
 

2Green (25.10 в 16:51) № 2517519
-----------------------------------------
Може Грифончики.
Щось я подивився на них. мо краще їх ніж Ф16
 
+1

2Green (25.10 в 17:43) № 2517525
-----------------------------------------
Відповідь має бути адекватною, рівнозначною, або ще дужчою, але не асиметричною. Це блять якийсь мановар написав. Фільтруй тексти.
 

2LongPlay (25.10 в 17:41) № 2517524
-----------------------------------------
Немає ніякого брєда. Все вірно прописано з точки зору побудови речення і сенсу сказаного. Що тебе не влаштовує?
 
+4

2Green (25.10 в 17:34) № 2517522
-----------------------------------------
відповідь буде асиметричною, але дуже болючою для Москви

Это филологический бред. Кто пишет такую хуйню?
 

Россия выразила желание открыть консульство в городе Капан, Армения дала свое согласие — МИД

Ереван был и остается членом ОДКБ, — заявил глава парламентской комиссии страны по региональным вопросам и евразийской интеграции Вагаршак Акопян.

"Армения не меняет своего внешнеполитического курса", — отметил он.
 

🍁 CNBC із посиланням на джерела у Пентагоні повідомляє, що цієї зими Київ за допомоги США підготував «неочікувану для Росії та руйнівну відповідь» на можливе руйнування росіянами критичної інфраструктури України.

Зокрема, кореспондент СNBC Jonny Douls стверджує, що відповідь буде асиметричною, але дуже болючою для Москви. А з урахуванням того, що вона співпаде з передвиборчим періодом у Росії, це неприємно вдарить по персональним амбіціям Путіна.

Також кореспондент допускає, що по дипломатичних каналах Москву можуть попередити про такі наслідки для того, щоб вона утрималась від руйнування цивільної інфраструктури України.

Прислухається Кремль до цього чи ні - окреме питання, але радує той момент, що цієї зими Київ матиме змогу не тільки захищати свої цивільні обʼєкти, але й завдавати удари у відповідь.
 
+1

Cy x
2elgato (25.10 в 16:40) № 2517515
-----------------------------------------
Є таке.
Загалом якщо глянути на волонтерство і донати, то вони були логічні на початку війни, щоб закрити дірки, бо держава була неготовою одразу до масштабної війни. Наразі, коли країна воює майже 2 роки, система досі не працює і покладається багато в чому на волонтерів. Це не нормально.
Типу давайте донати на мавіки і корчі, а ми ремонт скульптури равлика зробимо в парку за півляма.
Можливо це десь трохи і розслабляє чиновників, які продовжують думати, що хтось їм привезе/закупить/подарує.
В довгостроковій перспективі нічого хорошого поки не вимальовується.
Допомога союзників буде просідати. Треба налагоджувати виробництво критичних для нас бп і озброєння.
 
+7

2Green (25.10 в 16:51) № 2517519
-----------------------------------------
Немцы до сих пор не отписались про хорошие новости на вчера. Посмотрим.
 
+1

🍁 Цього тижня може бути гарна новина щодо авіації для України. Не від США.
 
+2

2LongPlay (25.10 в 16:36) № 2517513
-----------------------------------------
Хорошо. Бомба цена за такую куртку. Я тут в Декатлоне на осень взял такое дерьмо за 15 евро... Она спустя месяц развалилась к хуям

Но, к сожалению, тут в Хумане хрен норм вещи отловишь. Все толковое в первые часы после завоза раскупают, а с толпами бабок, домохозяек и прочих хабалок я битву не выиграю =(
 

2deeppurple78 (25.10 в 16:38) № 2517514
-----------------------------------------
Ну в нас Паляниця і Вяся усе роблять. Не знаю, як в інших містах. Але ж це волонтери.
 

2deeppurple78 (25.10 в 16:38) № 2517514
-----------------------------------------
С купи-продай просто. Вот деньги, вот товар.
А какая цена, и кому пошли деньги - уже не важно, сейчас война, и продавец за границей.
А производство это тяжело - надо думать, что-то делать, а потом вдруг проверка прийдет и посчитает расходы -доходы и начнёт задавать вопросы. Ну кому оно надо?!
 

2Cy (25.10 в 16:15) № 2517511
-----------------------------------------
Грустно это всё. Реально полтора года войны прошло, а основная масса достижений не благодаря стране, а благодаря личным инициативам и бизнесу.
Уже все успели рассказать как летом в Крыму будут отдыхать и дронами всех бомбить, а в итоге конец октября и все дальше собирают деньги на простые вещи, а армия жалуется на отсутствие того о чем говорят с самого начала.
 
+1

2LongPlay (25.10 в 16:36) № 2517513
-----------------------------------------
я про те що потужності е, люди хочуть робить усе по мінімалках. е волонтери які хочуть допомгти. шиш вам а не роботу. ми купим.
 

2deeppurple78 (25.10 в 16:20) № 2517512
-----------------------------------------
Купив тактичну куртку в Хумані, нова, 800 грн., Данія. Тепер не знаю, це добре чи погано?
 

а ви мене гнобили про куртку і уніформу. і що е усе для виробництва є. але невигідно краще купити.
 

Cy x
Данильченко

Стоит оглядеться и зафиксировать, где мы все сейчас находимся.
К лету 2022 года, после отражения зимнего наступления россии под Угледаром, падения Бахмута и неудачных атак врага по линии Марьинка-Авдеевка, инициатива прочно утвердилась за Силами обороны Украины.
Это вылилось в продвижение на глубину до восьми километров у Работино, до 10 км на Времьевском выступе, до шести километров на флангах Бахмута, небольшого продвижения у угледарских дач и инфильтрации на острова в устье Днепра и у дач Херсона.
Враг пытается сбить наши позиции у железки за Клещеевкой, окружить Авдеевку, для чего задействовал до трех бригад и десятки вылетов авиации в сутки, все лето контратаковал у Кременной, делал рейды в Сумской области через границу.
Противник массово применяет планирующие бомбы УМПК — помните, смеялись то над их не такими крыльями, то над не теми сварными швами? А теперь, когда их приходит пару десятков полутонных в сутки, чего-то смешки поутихли.
Мы, к слову, по-прежнему, не производим средства доставки ПВО и даже снаряды к малой зенитной артиллерии, а чугуна в рф еще хватает.
Ракеты к тяжелым системам ПВО — целиком на плечах Запада.
Российская ракетная кампания оказалась неудачной — ни тотального блэкаута, ни срыва поставок западных вооружений, ни уничтожения украинского оборонного производства путинцы не добились.
Однако растет число «шахидов» в месяц, производство ракет определенно не падает, и комбинированные удары осенью 2023 года будут продолжаться.
Можно, конечно, долго получать польские и иорданские «осы» (зенитно-ракетные комплексы «Оса» советского производства, — Ред.), но напоминаю, что ракеты к ним наши партнеры не делают. Производство приказало долго жить вместе с СССР.
Рано или поздно наши четыре полка «ос» (в составе ПВО Сухопутных войск) придется пересаживать на западную технику, а это под сто машин. Двадцать M1097 Avenger США доставили или доставляют, осталось начать и кончить.
ПЗРК мы не производим, а модернизируем и перезаряжаем советские — мелкими партиями, скорее, десятками, чем сотнями. Сами же выстрелили шести-семилетнее производство «стингеров», а еще множество «громов» и «перунов». Напоминаю, что пусковая «Перуна» и возимый запас ракет к ней стоит 1,8 млн долларов. Ждать, что в нас продолжат кидаться виллами под Киевом безлимитно на фоне европейской инфляции, несколько оптимистично — будут жесткие лимиты.
Германия взяла на себя производство 35-мм боеприпасов к «гепардам», переделывая подкалиберные снаряды — 10 тысяч в месяц. На них тоже лимиты, пока не заработает производство в полную силу, а это весна 2024-го.
Но стоит учесть, что к многочисленным ЗУ-23-2 у нас тоже импорт — сюрприз, сюрприз! Девять лет не срок, а жизненный урок, а построить завод по стрелковым боеприпасам сподобились только языком.
Большинство «умных» боеприпасов против танков и для контрбатарейной борьбы, «Смарт», «Бонус», «Экскалибур» — чистый импорт. Даже если «Квітник» (украинский осколочно-фугасный высокоточный боеприпас с лазерной полуактивной головкой самонаведения, — Ред.) и начали делать, по сравнению с тысячами высокоточных западных снарядов это исчезающий процент.
Мины и снаряды делать начали и, скорее всего, вышли за рамки предсерийных партий.
Мы продолжаем формировать новые организмы уровня бригада/полк — 10 новых бригад полностью стрелковые, как у дедов.
Пять стрелковых батальонов на бригаду для придания их более тяжелым формированиям, бригадная артгруппа, рота БПЛА и минометы от выводимых на восстановление.
Старых формирований тоже прилично хорошо за сотню — напоминаю, что бригадам ТрО до сих пор частные фонды собирают на 82-мм и 120-мм минометы, из расчета рота на бригаду.
Много это или мало, можно судить, например, по прикрытию Сумской области, где территориальную бригаду могут растянуть на пару районов. И на каждом опорнике хорошо если будет АГС, миномет 60 или 82-мм и пара крупнокалиберных пулеметов.
В этих условиях можно попробовать отбить, скажем, выпад роты спецназа, которую прикрывают средства старшего начальника в виде 122-мм «чемоданов» через границу.
Оттуда и расстрелянные лесники, и засады на автомобили в широкой полосе, ибо пока не подойдут маневренные группы, опорники могут разве что защищать сами себя.
И когда мы рапортуем, что перенесли производство минометов на запад Украины и уже сдали 600 штук 60/82/120-мм, то нужно, сказав «а», говорить и «б»: сколько это будет на сотню организмов «полк-бригада», на десятки учебных центров, выработку стволов, боевые потери и т.д.
И как там поживает производство 40-мм гранатометов и ВОГ к ним? Помню, с помпой открывали цех. В каждой роте огневой поддержки уже небось отечественный аппарат?
Ладно железо — мы и за деньги регулярно срывали сроки для Ирака и Таиланда.
Но не пришла ли пора озвучивать, наконец, ртом — на девятый год войны у нас нет общего реестра призывников, людям до сих пор приходят повестки домой, когда они много месяцев в Силах обороны. Тут что мешает? Недостаток клерков и айтишников?
Картина маслом, словом. В самый раз заказать свежий ремонт стадионов, герб на Родину-мать на средства доноров и реконструкцию здания суда в Одессе. Ибо все остальные вопросы уже решили.
Это, кстати, не о том, как все плохо — можно назвать десятки моментов, где все более или менее. Это о том, какого рода вызовы стоят перед нами. И чем нужно заниматься
Противник формирует десять новых артиллерийских соединений — бригад и дивизий, в основном на матчасти с хранения, включая «пионы» и «тюльпаны». Создано как минимум восемь новых танковых полков. Да, на Т-55 и на Д-20, с чугунными минами и ржавыми автоматами. Однако Москва настроена на длительную тяжелую кампанию. Снаряды найдут — в Корее ли, в Иране ли, увеличат ли производство до 2 млн, не будет больше безлимита, как в начале большой войны, но повоевать хватит.
Мы же, спустя 19 месяцев, критически зависим от поставок союзников и их внутренней политики.
Напоминаю, что последний скандал связан с тем, что технология пошива зимних курток неподвластна нашему легпрому и нужно во время войны выводить валюту из страны, да и с ценой непонятно получилось.
Может, виноваты «шахиды», отключения света и взрывной рост Сил обороны, плюс ограничения по прибыли, так что многие наши производители сработали в убыток.
А может, наши традиционные закупки у стран, которые лояльны к ретроградному вознаграждению за сделки. Потом закупленные рации приходится пристраивать в ТрО.
Это не считая вечной войны за поставщиков продовольствия, волокиты с серийным производством, совершенно дичайших проблем с аудитом у КБ «Луч и производителя тепловизоров ARCHER.
Подводя итоги — трудно сказать, как пойдут реформы в МО, это очень инертная и закостенелая организация, с многолетними традициями распила, которую пытались менять еще со времен волонтерского десанта в 2014 году. Но то, что у нас не все радужно и нужно предпринимать огромные усилия — определенно. Мобилизация тыла и ведение войны усилиями не только тех, кого мобилизовали у АТБ и «Сильпо» — вероятно, главная задача текущего этапа войны. От которого многое будет зависеть.

https://dumskaya.net/news/ot-noskov-do-minometov-ot-tushenki-do-raket-na-k-179628/

Коментарі теж цікаво почитати:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0ju3pzBvTYUvyJ1oYRx8shVacGvfw6ij9JjWbVf6mKwk6K2B6YZjAW7v4xYuyxsoSl&id=100006071894836
 
+2

Кадиров назвав свій новий батальйон іменем Шейха Мансура )
 

Так, на северном фасе Авдеевского района обороны противник прорвался к железной дороге и взял под контроль позицию "Терикон" (отметка - 230).

До с. Орловка ему остается чуть меньше 5 км.

В сущности, бои уже едут на Авдеевском коксохиме...

Об этом направлении и других в Восточной операционной зоне - завтра утром...


Машовець.
 

2AspІД (25.10 в 15:06) № 2517506
-----------------------------------------
...це як пра палестіну. самі заїбошили ракетой, як виявилось попали не в лікарню. але крику. так і тут хто з розумом і так все знав. хто без похуй
 

Як тільки пішла інфа про Зеленського, типу зрада-не зрада,
ОП зразу кинули Безуглу, ось вам, ось це обговорюйте, шо пиздонула Безугла, а не те шо сказав Кулініч
 

2Jo Ker (25.10 в 14:59) № 2517504
-----------------------------------------
бо тріпл-дабл! )
 

2Green (25.10 в 14:19) № 2517502
-----------------------------------------
бо...?
 

Саудівська Аравія евакуює родини своїх дипломатів з Лівану після розмови спадкоємця бин Салмана з президентом США Байденом, - ЗМІ

Тим часом, США до кінця тижня розгорнуть близько десяти систем ППО в Іраку, Сирії та країнах Перської затоки напередодні наземної операції Ізраїлю в секторі Газа, пише The Wall Street Journal з посиланням на джерела.


Ага добазарились....араби віддауть свою кровушку молодшу на знищення...
 

Стратегія вірна. Демографія стане основою, але за рахунок росіян, ну таке, спірне.

КОМУ ВАЛИТИ БИДЛОСТАН?

Мені не можна читати висловлювання наших високопосадовців, бо навіть побачивши цитату цілком пристойного міністра Кулеби - "США самі не знають - що їм робити з росією", мені хочеться виступити Паніковським - "Ви знаете, как я уважаю Остапа Ибрагимовича, но Бендер осел! Просто жалкая и ничтожная личность"! Я вже тупо замаявся писати кожен раз одне й те саме - не тільки ЗНАЮТЬ, ЩО РОБИТИ, але й ПРАЦЮЮТЬ у цьому напрямку як дизель за Полярним колом. Нагадую "Формулу розпаду" бидлостану від США: Максимальне "Відключення" росії від світового прогресу + Технологічна блокада + Максимально можливі санкції проти усіх сфер життєдіяльності держави + Максимальна підтримка внутрішнього сепаратизму + Просвітницька робота особливо серед російської молоді + Запропонований взірець для трансформації (Україна) = Повільний контрольований розпад протягом 50ти років з "взяттям під крило" європейської частини рф. Це спрощено та вчерне - над чим працюють США.

Під час візиту пані Пріцкер до України до нас завітали і інші гості, і ось один з них, з контори яка "опікується" долею рф, щиро здивовано питав - "А що Україна планує робити з бидлостаном, над чим працює"? А відповісти йому не було чого, від слова "Зовсім". Гість у неформальній обстановці дав декілька порад український владі, саме порад. а не "наказів для виконання як у випадку з необхідними реформами. І я зараз озвучу три поради для обговорення. тільки своїми словами, але без зміни суті.

1. "Ви скотилися у демографічну яму з якої потрібно вибиратися. Скоро скінчиться війна і ви повинні включитися у гонитву за людським капіталом росії. Зараз усі країни світу переманюють до себе талановитих у різних сферах росіян - чому українська влада не має жодної програми по цій темі? Ми відкидаємо твердження про "усі росіяни однакові" - це маячня. Ви повинні прийняти програму адаптації лояльних росіян в Україні через надання їм "ерзац-громадянства" на манер існуючого для палестинців в Ізраїлі (без права обирати владу). В умовах коли імперія буде розвалюватися саме колишні росіяни будуть найбільше славити "український спосіб життя", бо їх сутність - "чим більше їх гамселити, тим більше вони черевика лижуть". Вже друге-третє їх покоління буде повністю інтегровано в Україну"..

2. " Чому ви досі не маєте "Програми мовлення на росію"? Це ніяк не дрібниці! Наші "Голоси" свого часу зробили величезний внесок у розвал СРСР, зараз стільки можливостей: через соцмережі, Ю-ТЮБ, телеграм-канали. Ваша ж влада не те що мало працює у цьому напрямку - взагалі нічого не робить по цей темі! Зеленському ще у липні минулого року пропонували гроші на цільову програму створення свого роду "Іномовлення" на росію - чому ви відмовляєтеся працювати? Треба створювати цільові ЗМІ які будуть працювати для національних республік росії на їх мовах, треба витаскувати з росії талановитих журналістів та ведучих. перекупати їх грошима та громадянством, вони повинні стати вашим рупором пропаганди! Ми у Америці далеко, ви ж поряд і ментально близьки - плече доставки до росіян потрібної інформації від вас же набагато коротше"!

3. "Росія не зникне взагалі і вам доведеться у майбутньому жити поряд з її рештками. Треба ставити амбітну ціль, нехай вона далекосяжна та швидко нездійснена. Можна її назвати "Велика Україна", чи "Україна там де українці" і працювати над поверненням українців та їх нащадків які живуть у теперішній росії у материнське лоно з далекою перспективою воз'єднання усіх історично українських земель у росії з "материковою Державою". Ваша ж влада взагалі не планує нічого подібного і вважає за потрібне повністю відокремитися від російських справ. А це величезна помилка, це суто оборонна стратегія, а ви повинні пам'ятати що краща оборона - атака",

Гість багато чого розповідав по тактиці дій та ще багатьох напрямках роботи по підготовці розпаду рашімперії, але то вузькі теми не для публічного обговорення. Від себе ж скажу, що я, з деякими зауваженнями, але підтримую американців. "Хто не думає про майбутнє, до того не прихильна доля", А наше майбутнє повинно бути вже з розваленою імперією, бо
 
+1

2scorpions-7800 (25.10 в 14:10) № 2517500
-----------------------------------------
Я не в змозі тебе чомусь навчити, більше того я не вчитель. Просто дуже цікаво, як ти оперуєш історичними фактами.
Це ж типова російська логіка, ми тут колись були то це все наше. 100% Кримнаш. Міжнародне право наказало створити дві держави. Ізраїль це зробив.
Палестинці вирішили лобіювати свої інтереси в Європі, США але не погоджуватися ма міжнародні договори. Їх друзі-приятелі їх взагалі використали і продовжують це робити.
 
+5

2MGUkrMaks (25.10 в 14:01) № 2517491
-----------------------------------------
Краще займись собою і не вчи інших ,не перекручуй історію ,та не займайся провокаціями з підбурюваннями А я якось сам розберуся,що мені робити
 

AG x
​​🇪🇺 Розбіжності між президенткою Єврокомісії Урсулою фон дер Ляєн і президентом Євроради Шарлем Мішелем перешкоджають ефективності ЄС, який зіштовхнувся з одразу декількома гарячими конфліктами — Bloomberg.

Рівень напруги у відносинах між ними продемонстрував їхній візит до США, де обоє лідерів провели окремі зустрічі з Байденом. А цього тижня президентка ЄК проводить великий міжнародний саміт, на який не запросила Мішеля.

Предметом критики фон дер Ляєн стала її поспішна реакція на конфлікт на Близькому Сході, коли вона заявила про повну підтримку Ізраїлю з боку ЄС і засудила напад ХАМАС.

Після її візиту до Ізраїлю країни-члени ЄС виступили із заявою, в якій роз'яснили свою позицію арабському світу і Глобальному півдню, а також скликали екстрене засідання Євроради.

За словами одного з посадовців ЄС, цей саміт скликали для того, щоб якомога швидше виправити шкоду, завдану початковою реакцією ЄС, яка спровокувала негативну реакцію в арабських країнах

🔻підписатися
 

В'ячеслав ШЕВЧУК: "Подобається Волошин із "Динамо"
Довгі роки із Срною в одній команді не пройшли дарма.
 

2deeppurple78 (25.10 в 13:30) № 2517475
якась така фігня незвична відбувается..... я прям в ступорі....
-----------------------------------------
Підкину ще дровиняку )

https://www.youtube.com/watch?v=s7wXfgnvNcA&ab_channel=%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B0
 

2AG (25.10 в 13:56) № 2517487
-----------------------------------------
Будапешт просто очолюють довбойоби.
Анкара - як-ніяк, але саме при Ердогані Туреччина зі світської (більш-менш) країни почала ісламізуватися. Тому він ніяк не може підтримати офіційно євреїв тут, як і СА, але думаю робити будуть те, що і завзжди - сидіти на двох стільцях.

Все залежить від реакції США, якщо реакція буде гострою (а поки така і є), ніякі там дебіли на кампусах нічого не впливають на політичну верхівку, то Ердоган сидітиме тихо.
 
+1

2MGUkrMaks (25.10 в 14:01) № 2517491
-----------------------------------------
№ 2517471
 
+1

2AG (25.10 в 14:00) № 2517490
-----------------------------------------
Зате в нас карасі найкращі.
 
+1

Последние новости
Зінченко не у формі, чому його викликав Ребров? Федорчук пояснив корисні якості гравця Арсеналу для збірної України Мірча Луческу: "Перемога з рахунком 3:0 - це те, що мало статися після того, як збірна Косово покинула поле" "Знадобиться Аморіму". Хавбек МЮ назвав українського гравця, якого б запросив до команди - він грав за "Динамо" Форвард "Динамо" Герреро зіграв за Панаму в переможному матчі з Коста-Рікою Син колишнього захисника "Динамо" підписав контракт зі сербським клубом Сергій НАГОРНЯК: "Гравці "Динамо" та "Шахтаря" психологічно начебто мають нормально підійти до матчів збірної України" Павел Кикоть: «Дети обычно играют довольно шаблонно, а Цыганков уже тогда действовал нестандартно» Гюнеш на матче Грузия — Украина будет просматривать не только Шапаренко «Витя поехал в «Шахтер» на просмотр и что-то лично ему не понравилось», — первый тренер Цыганкова Наставник «Трабзонспора» Гюнеш будет лично просматривать Шапаренко на матче Грузия — Украина
Ключи у LongPlay
Опрос
Скільки триватиме війна?
Менше місяця
13%
13%
Менше трьох місяців
26%
26%
До півроку
23%
23%
До року
15%
15%
Більше року
23%
23%
«Ливерпуль» тайно репетировал тактику на финал ЛЧ в Испании: соперник играл прямо как «Тоттенхэм»
За пять дней до финала Лиги чемпионов, 26 мая, «Ливерпуль» провел закрытый товарищеский матч против резервной команды «Бенфики» в Марбелье. Почти все были уверены, что единственная задача этой встречи – поддержание физической формы (пауза между окончанием АПЛ и финалом ЛЧ – 21 день). Выбор соперника тоже изначально не удивлял. Испанские команды Ла Лиги уже в отпусках, команды сегунды еще доигрывают сезон – позвали хилого соперника из соседней Португалии.
Читать
Вход на сайт
Введите ваш логин и пароль в эту форму. Регистрация на сайте доступна только по приглашениям, подробнее здесь.
Забыли пароль?