Дайджест

Green
💥Знищений "Новочеркаськ" ніби перевозив 4400 артилерійських снарядів та 280 ракет для РСЗВ "Град"

Про шахеди на борту поки достеменно невідомо.

Ще одним затопленим кораблем у результаті удару по Феодосії виявився старий навчально-тренувальний корабель «УТС-150», -

Радіо Свобода.
 
+5

Здравый смысл
2Fifan (27.12 в 14:00) № 2568235
-----------------------------------------
Ще в жодній країні мертві не влаштовували переворотів.
 
+6

Green
А ну відставити паніку!

Є така річ, яку вже гарно вивчила армія. А саме- ти живеш поки воюєш. Згадайте приклад бійця з позивним "Хижак", який відбивав атаку "вагнерів". Або бійця "едельвейса", який наодинці відбився від шестерих. Або тих же трьох бійців з 59-ї, "степових хижаків", які майже чотири дні відбивались від "вагнерів" на маленькому клаптику.
Дуже багато разів смерть підрозділа в бою починалась с паніки, невиконання своїх обовʼязків та істерик командиру в стилі "ми всі помремо".
Так і рік тому четверо бійців на нашій лінії вийшли здаватись "вагнерам" з позиції. Їх розстріляли як скот. Урок був вивчений, більше такого не було.
Ворог знає силу паніки, та високого морального духу. Тому старається його завжди забрати. Бо це ключ до перемоги.

Тому давайте спокійно зрозуміємо чому ми зараз тут, які загрози та перспективи.
Взагалі наш статус дуже влучно був описаний кимось в фейсбуці фразою "важко жити стало легше".
Ми пережили 2022 рік, з найбільш озброєною та мотивованою армією РФ. Пережили сверхконцентрацію артилерії, яка висипала більш 10 млн.снарядів на голову ЗСУ. Звільнили Київську область, поховавши надію РФ на перемогу. Переживаємо вже другу зиму під ракетними ударами, майже 7500 ракет було висипано на наші голови.
Ми стоїмо.
Тоді чого ж зневіра?
Бо були невиправдані сподівання та виводи, які не були звʼязані з реальністю. І коли військові писали про ситуацію, то відірвані від реальності цивільні приходили під пости, вчили та вказували як треба, набравши висновків з телемарафона, або телеграм-фейсбучних експертів. І військові, які бачили реальну картину питали- а чого ж ти не тут, якщо хочеш змінити та знаєш як треба? Прийди спочатку сюди!
І це сприймалось цивільними не так, що можливо вони не орієнтуються в реальності, а судили вони по собі, тобто вважали що військові просто так підігрівають своє его, ну типу ми тут, тому знаємо краще, але ж військовий не індульгенція, я теж маю право, ось ти мене послухай....
Ні. Військові просто бачили іншу реальність. І в цей реальності вже був дефіцит людей на фронті. В той час поки цивільні міста жили сподіванням що ЗСУ справляться без них, просто ЗСУ не так щось роблять, а я зараз їм вкажу як треба, хай вони так зроблять і все буде зашибісь.
Ні. Не буде.
Перед ЗСУ не виконали свої зобовʼязання партнери. Ця ноша як виявилось- була занадто важка для країн, які на відміну від Росії не планували воювати.
Перед ЗСУ не виконали свої зобов'язаня цивільні, які пішли по шляху ухилянства, а не допомоги.
А ГШ РФ це все бачив. Можна скільки завгодно сміятись над "оленеводом" та "алкашом", але вони все зробили правильно. Підняли відповідальність за ухилянство. Провели мобілізацію. Підготували резерв. Та вдарили в той момент, коли ми були виснажені після наступу, бо в наші бригади не прийшли резерви.
І це зробило дуже складну ситуацію на фронті. І річ не в боєприпасах навіть. В людях. Розрив між кількістю Сил Оборони та ВС РФ був настільки великий, що ЗСУ вимушено перейшли в оборону.
Ми повинні були впасти, після цієї помилки. Але не впали.
Ми знищуємо ворога, і він вже воє, бо втрати колосальні. Командування ВС РФ знає про наші настрої, знає що в нас дуже складна ситуація, і це для них мотивація кидати в бій нові резерви, кажучі бійцям, що ось дивись як українці вже скубляться, в них проблеми, в них не вистачає людей, в них...але ми все одно стоїм.
І будемо стояти. Ми пережили 2022 рік, Ізюм, Маріуполь, Херсон, і багато інших болючих моментів цієї війни. Ми знищили контрактну армію, мотивованих зеків, а зараз доїдаємо вмотивованих великою зарплатнею росіян з глубінки. Ми теж вчимося. І цей урок теж буде вивчений, та з нього будуть зроблени висновки.
Будуть нарешті прийняті закони про мобілізацію та піднята відповідальність за ухилянство. Так, це треба було зробити ще рік тому. Але краще пізно, ніж ніколи. Серед тих, хто своїй країні не те що борг не хоче віддати, а взагалі паратизував на ній роками, нікчемної біомаси, прийдуть і звичайні громадяни, які не хотіли воювати, але як вже така реальність - то окай. І вони вдруг побачуть, що світ ЗСУ- то не каторга. То теж світ, з своїм адреналіном, емоціями та...любовʼю до місії захисту держави. Що там теж можна бути, і завзято виконувати свої обовʼязки. Що поруч з обговоренням стандартного негативу про того командира, чи ось того аватара, чи ось зампотила, є ще друзі, та розуміння того що ти є та скала, яка тримає цей світ. І побачивши це зсередини, навіть зі всім горем та негативом, ти вже не можеш закрити ці двері та сказати "Ну, я зрозумів як воно там, давайте ви там самі якось розберетеся, я пішов далі жити своїм звичайним життям."
Не зможуть. Будуть лаятись, ненавидити, але стануть в стрій поруч з побратимами.
І таких буде багато. З тих, хто не військовий по духу. З тих, хто не народився для війни. Як і я. Як і багато інших, чия робота змінює ситуацію на полі боя кожен день. Вчорашніх цивільних, які вирішили не піддаватися паниці і нищити ворога.
Влада каже про мобілізацію 500 тис.людей? Супер. В мене зʼявляться півмільйона побратимів. В Україні буде ще більше людей, з якими ми після війни на деякі теми будемо розуміти друг друга з півслова.
Залужний правильно сказав, не треба якоїсь підсиленної мобілізації, просто треба виконати існуючи обов'язки. Як би це було зроблено- цей контрнаступ ВС РФ розбився би об ЗСУ як хвиля о граніт. І ще розібється.
А зараз просто треба провести роботу над помилками, заспокоїтись та далі нищити окупантів. Найскладніші часи для ВС РФ- це коли проти них вмотивовані українці. Тому відставити паніку. Вона тільки шкодить.

Нас чекає 2024 рік, рік коли наша авіація почне не геройські виживати, а знищувати маючи паритет. Коли всі ті розробки, про які не писали в фейсбуці, почнуть працювати. Коли ми почнемо дізнаватись наскількі ефективні підвіси в F-16. Рік, в якому бойові дії вже будуть підпорядковані реальному положенню справ. Рік, в якому почне формуватися ОР-1, залог нашої безпеки.
То давайте відкинемо плач Ярославни, і зробимо що повинні. І тоді ви неочікувано побачите, що не такий вже ворог сильний, щоб нас навіть в теорії перемогти.
В 2024 році Пітун йде на наступні вибори. Після яких, вже отримавши ще декілька років влади, він стане над питанням, проводити загальну мобілізацію щоб нас таки дожати, чи все ж таки дати задню. Якщо вони побачать в нас слабкість, що наша боєздатність просіла, як після контрнаступу, зрозуміло яке рішення буде прийнято. І якщо ви вважаєте що хтось вас пожаліє- то бгггг.
Тому гуртуйтесь, готуйтесь, та пам'ятайте, що ті хто зараз воють, демотивують, та допомагають ухилянтам, це ті люди які підштовхують вас до того, щоб саме ви були поховані заживо в підвалі чергової Бучі, щоб саме ви були порвані автопушкою БТРа на трасі Ірпень-Стоянка, це саме ви будете доживати останні хвилини життя перед групою кадирівців.
Vae victis
Горе переможеним.
Але вони нас не переможуть.
Тому просто робить що повинні, будьте обʼєктивні в сьогоденні і саме це є запорукою закінчення цієї війни.
Dixi.

Марко
 
+3

Cy
Cy
Мобілізація виявляється завданням, з яким нинішня система управління країною не може впоратися. Значить, або доведеться міняти систему управління, або міняти прапор над столицею на чужий прапор.

Одна з базових теорем кібернетики, сформульована Вільямом Россом Ешбі, стверджує: складність системи, яка керує, не може бути нижче складності системи, якою вона керує. А якщо навпаки? Тоді система, якою керують, буде розвиватися (міняти стани) випадковим чином, або катастрофічно спроститься.

Простішою мовою: якщо система управління зустрічається з викликами, з якими не може впоратися, вона колапсує.

Мобілізація є питанням не військовим, а політичним та управлінським. Політичний аспект полягає у справедливості. Управлінський аспект полягає в можливості реалізувати задумане.

Небачена на українських теренах концентрація влади призвела до того, що така надмірно спрощена система управління не може впоратися з викликами. Я про це попереджав у серпні 2019 (три статті по цій темі у коментарях).

Найкраще можуть впоратися з викликами дві системи: демократія та сильний авторитаризм. Демократія живиться силою громадянського суспільства та здатна на інновації. Сильний авторитаризм на кшталт російського здатен на примус.

Слабкий корумпований авторитаризм не здатен ні на те, ні на інше. Залучити громадян він не здатен, бо вони йому не вірять. Застосувати силу він також не здатен, бо все купується. Як казав Салтиков-Щедрин, строгість законів компенсується необов'язковістю їх виконання.

Українська система являє собою суміш демократії та слабкого авторитаризму (Андрій Длігач казав неодноразово про "кілька держав", що співіснують в Україні). Демократія показала свою силу на початку 2022, коли громадянське суспільство ринуло закривати собою всі управлінські діри: йшло добровольцями до ЗСУ, з нуля створювало тероборону, налагоджувало волонтерські поставки, рятувало людей з тимчасово окупованих територій тощо. Але громадянське суспільство у нас -- це активна меншість, його потенціал не безмежний.

Решту української системи управління становить слабкий авторитаризм (за термінологією Дарона Аджемоглу, "паперовий левіафан"). Він надзвичайно концентрує владу: всі рішення ухвалює невелика управлінська команда, уряд низведений до статусу підрозділу офісу президента, роль парламенту значно зменшена і він закритий від громадян, роль місцевого самоврядування значно зменшена, роль медіа зведена до "єдиного марафону" тощо. Але така сконцентрована система влади не має сильних довгих рук, щоб вчинити систематичний примус щодо своїх громадян. А недовіра до системи породжує бажання вийти за межі її впливу й контролю.

(До речі, зверніть увагу, що ніхто не спрямовує свою критику в бік уряду, який вніс законопроєкт, чи в бік парламенту, який його розглядатиме й ухвалюватиме. Всі знають, де знаходиться центр управління польотами.)

Gennadiy Druzenko писав про комунікаційну проблему, але це лише наслідки управлінської проблеми.

Питання мобілізації -- це передусім питання справедливості (грубо кажучи, треба мобілізувати пару відсотків населення, і справделивість полягає у рівномірному розподілі цих відсотків по різних соціальних групах, з наявністю чітких, прозорих та обґрунтованих винятків). Якщо система не зможе забезпечити справедливість, буде соціальний вибух. Якщо система буде закручувати гайки в умовах корупції та тотальної недовіри до неї, буде соціальний вибух. Якщо система не зможе впоратися з викликом, над її будівлями замайорить російський триколор.

По суті, ми станемо свідками й учасниками остаточного зламу пострадянської системи управління й народження чогось нового, адекватнішого часу й викликам. Або ненародження, з усіма наслідками.

Я розглядаю цю ситуацію не в політичному, а в суто управлінському плані -- з точки зору кібернетики. Система, нездатна впоратися з викликами, колапсує. Або змінюється.

Оглядачі після прес-конференції президента писали, що він не планує міняти систему управління. Але чинна система неадекватна викликам. Ось чому питання мобілізації відкладалося, поки було можливо: адже було очевидно, що з цим система не впорається.

Що варто зробити у практичному плані? Як змінити систему управління?

1. Уряд.
Це ключова точка. Уряд, який не має права голосу у ключових питаннях, не зможе впоратися з викликами війни. Проблема не в тому, хто урядовці, -- проблема в тому, що рішення ухвалюються в іншому місці, і туди ж покладається відповідальність за них.

Уряд національної єдності, що об'єднує правляче політичне угруповання та опозицію, -- це смішно. Там не буде згоди всередині, пропозиції цього уряду не схвалить парламент, а президент накладатиме вето. Це буде безкінечна політична гра у волейбол аж до втрати країни.

Потрібен не уряд національної єдності, а уряд національного порятунку, що складається з фахівців, які не мають політичних амбіцій і готові поставити хрест на подальшій політичній кар'єрі, бо їм на неї начхати. Туди мають увійти цивільні й військові, які мають авторитет принаймні в тих колах, де вони відомі, щоб скористатися підтримкою громадянського суспільства (один із наслідків концентрації контролю над медіа -- ми не знаємо своїх героїв, в широкому розумінні). Такий уряд має бути затверджений парламентом, який бере на себе зобов'язання підтримувати його пропозиції. Такий уряд має робити справу, не слухаючи вказівок з Банкової. Системна і справедлива мобілізація, максимально швидкий розвиток військово-промислового комплексу, порятунок економіки від руйнівних наслідків мобілізації, підтримка фінансової стабільності, стимулювання економічного відновлення -- ось основні завдання нового уряду.

2. Парламент
Парламент необхідно відкрити для журналістів, щоб всі процеси були максимально прозорі для суспільства. Тільки так можна вибудувати довіру. Ihor Lutsenko писав про обов'язкову ротаційну мобілізацію членів парламенту -- чоловіків; звучить занадто радикально, але в такі часи радикальні рішення можуть швидко змінити ситуацію на краще.

Я не коментував тему мобілізації останні місяці, бо не є фахівцем. Однак нині йдеться про проблему суто управлінську, і для мене важливо, щоб ми адекватно розуміли її, не зводячи лише до комунікації, корупції, зрадництва чи інших простих пояснень. Врешті, як написав вранці Eugene Nayshtetik, промовляння політиками до суспільства правильних слів само по собі не вирішує жодної проблеми.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02LKE9154SyBHUwE37fUBRSLB2PLH9FDUymXpsDeW7ozN3qQu2k16bLVaKee7SVHMVl&id=1673359536
 
+3

Green
Путін випрошує переговорів і заморозки війни, - як повідомляє New York Times, - бо розуміє, що таке накопичувальний ефект. Це коли в боксі ти такий крутий, суперник тебе б'є по голові, а ти все приймаєш і ще й бравіруєш: "дава-а-ай! давай ще! ось сюди в щелепу бий, слабак!".
А потім в 40 років дурачок. У тебе капає слина і труситься тіло.
Бо життєвий ресурс не безкінечний.

Дати ослабленому путіну відновити ресурс може лише ідіот.
Лише ідіот також може вірити в можливість домовленостей з цим гобліном. Прігожин повірив. Здох. Бо путін своє слово порушує гарантовано. Та і нащо нам якесь нове слово, якщо він порушив навіть договір 2003 року про кордон України і Росії, який сам же підписав?

Навпаки, ми не дали ослабленому путіну можливість заморозити війну в березні 2022 і уже звільнили Херсон з купою міст. А відмовились від зернової угоди і російський флот втік навіть з нашої Корсуні.
Контрнаступ не досяг мети поки - не біда. Прийдуть літаки, розкрутяться збройні заводи на Заході, побудуємо ракети. Насиплемо на голови оркам стільки тонн металу і вибухівки, що слина буде капать.

Той факт, що путін випрошує замороження війни, уже означає, що ніякого безкінченного ресурсу в нього немає. Тупі мантри цього дебіла про "демілітаризацію України" обернулися протилежним: Україна здобула військовий паритет з РФ. Це колосальна зміна. Вперше за останні 400 років Україна може зрівнятися з РФ в військовому плані. Далі - тільки неухильне перехиляння шальки терезів на нашу користь. Доки Україна чинить спротив, буде мобілізовувати Захід.
Шансів у 1,5% світового ВВП проти сукупної міці 60% немає. Лідер 1,5% це розуміє і корчить готовність з барського плеча дати нам можливість дати йому передишку.
Але кінець цієї історії - труп путіна на дні сільського нужника. Колективна росія отримує урок накопичувального ефекту і закінчує як Лівія.

Джон Сміт
 
+10

Green
Вчора був і Другий корабель.
Другим втопленим ЗСУ в окупованій Феодосії виявився👇
Навчально-тренувальне судно "УТС-150" Чорноморського флоту, повідомляє Радіо Свобода
 
+10

Kshatry
2AG (26.12 в 22:27) № 2568175
-----------------------------------------
Два роки не було чутно. Отримала отмашку вийти на сцену?
 
+3

Здравый смысл
2LongPlay (26.12 в 22:23) № 2568174
-----------------------------------------
Та ти просто заздриш, що не можеш писати експромти і не маєш преміум-підписки на канал Чаплиги. Скільки вас тут таких...
 
+3

LongPlay
У чаплыги троеточие в голове заменяет мозг.
И у тех, кто его цитирует.
 
+5

Fifan
"На борту "Новочеркасска" были 62 члена экипажа, потери колоссальны" - в РФ слили цифры потерь

Надеюсь, никто не выжил и минус 62 выблядка
 
+10

FtAll
“Батьківщина” не голосуватиме за закон про мобілізацію у цій редакції

Йулька бронює голоси на вибори
 
+3

Smooth Pimp
"Сьогодні почалася дискусія щодо нових правил мобілізації. Є законодавча пропозиція – військове командування, Міністерство оборони, інші залучені органи представили її у Верховну Раду України. Буде правильним, щоб такі норми обговорювалися та ухвалювалися не кулуарно. А так, щоб люди розуміли, яке бачення у військового командування, які мотиви в тих чи інших правил та умов, що пропонують депутати та як розв’язуються питання, які вже є в наших воїнів у Силах оборони.

Закон – це те, що стосується всіх. Кожного в державі. Буде правильно, щоб на базі комітету Верховної Ради України військові разом із депутатами визначились із тим, як саме на законодавчому рівні має бути забезпечений наступний рік для наших Сил оборони. Чекаємо на остаточний текст закону", - сказав Зеленський.

Як запалала срака, ми всі миттєво знов стали "кожен з нас тепер президент" :D
 
+3

Fifan
Ейск — город в России, в Краснодарском крае. Сегодня вечером там произошел взрыв. Рядом с городом находится российский военный аэропорт, с которого взлетают бомбардировщики и истребители для ударов по территории Украины.

Гойда к нам приходит, гойда к нам приходит
 
+5

LongPlay
2Green (26.12 в 20:02) № 2568142
-----------------------------------------
Пидарас твой чаплыга.
Там, где он про медиков пишет, его вообще распять нужно.
 
+5

Kshatry
2LaTeraL (26.12 в 18:03) № 2568119
-----------------------------------------
Так. І дуже показово, що найбільша хвиля правєдного гнєва стосовно мобілізаційних заходів від каліброваних радєтєлєй за Україну. Чаплига, Шарій просто з штанів вискакують, так переймаються...Нада ще знайти Монтян та Царьова для повноти експеременту. Хоча, можна й не шукати, як правило, на 99відсотків все по лєкалам писано.
 
+4

Здравый смысл
2Smooth Pimp (26.12 в 19:08) № 2568125
-----------------------------------------
Грін, коли викладає на Футволі чергові прогнози Чаплиги:
https://lifeimg.pravda.com/images/doc/4/a/4a53df9-zmusyty-sebe-sluhaty1320.jpg
 
+6

Shura08
Ще один щось виторгував.
Парламентський комітет Туреччини підтримав вступ Швеції в НАТО
 
+7

Smooth Pimp
Чаплига радить

!
 
+5

LaTeraL
2Kshatry (26.12 в 15:16) № 2568092
-----------------------------------------
Єдиний варіант - забити на них хєр і робити те що потрібно. Держава - це апарат примусу. Точка. Якщо до ідіотів не доходить що вони у будь-якому випадку є м`ясом, то треба брати за роги і направляти в потрібне русло.
Якщо прийдуть кацапи то вони всіх цих далбайобів все одно дуже швидко мобілізують. Не хочеш воювати за свою армію - будеш вмирати в чужій.
Зараз ні в кого вже немає права вибору йти чи не йти. Вмирати все одно колись прийдеться. Але ж можна і перемогти. І залишитися живим.
Як там кажуть - найтемніша пора наступає перед сходом сонця. Кацапи можуть посипатись, бо у них є вибір, для них закінчити війну, то просто "прєкратіть стрєлять". А для нас такого вибору просто немає.
 
+4

LaTeraL
Ну і зрештою - ф-16 це не панацея. Повітряних битв не буде. Це лише засіб для повного паритету у сфері ППО+літаки з кацапами. Ні ми їх ні вони нас.
Але...наступати все одно доведеться без авіації. Так, вони майже не будуть кидати ті йобані каби, які реально вибивають піхоту і дуже сильно вибивають. Навіть якщо не зачепить, то контузія...коли недалеко падає каб то все тіло мовби німіє. Як локтем в`єбатись об кут стола. Ну приблизно. Тільки всім тілом. А ще може заживо похоронити. Просто присипати землею - у нас так присипало трьох бійців. Всі - 200.
Відкапували їх тиждень. Відкопали. Бо ми своїх не кидаєм, навіть неживих.
 
+5

LaTeraL
2Fil (26.12 в 15:14) № 2568091
-----------------------------------------
До кінця 2024?
Передача літаків і їх застосування це питання у двох плоскостях. Перша - політична. Друга - інфраструктура.
Які переваги у су-24 і міг-29 (су-27 не розглядаєм, бо у нього зараз немає практичної можливості реалізації його можливостей. Хіба шо такі ж самі каби скидати на кацапів). Радянськи літачки можуть експлуатуватись у будь-яких (майже) наземних умовах. Є досвід ремонту, є ті хто вміє їх діагностувати, ремонтувати і обслуговувати, є запчастини, є навіть мережа польових аеродромів. Такий собі жигуль.
ф-16 - для наших техніків абсолютно нова техніка. Іномарка. Ризикну висказати гіпотезу про те що зараз не лише пілоти навчаються, а і наземний персонал. Причому у них задача не менш масштабна ніж у пілотів. Вони повинні вміти у мінімальні строки штатно обслуговувати літак, заправляти та "заряжати" його бк (причому правильно підвішувати десяток різних типів ракет на призначені для цього підвіси і не з десятого разу, а з першого. Бо вйібуть іскандером і добрий вечір). А якщо срака і він вийшов з ладу? Треба діагностувати і хоча б розуміти які запчастини треба. Бо американці не приїдуть сюди, ну хіба шо в режимі відеоконференції - це буде епічно. Як лікувати по інтернету.

Політичне рішення вродє би прийняли. Перші кілька десятків літаків на старті. Тепер чекаємо готовності всіх компонентів для їх використання. Дай бог це буде у квітні-травні. Це найбільш оптимістичний прогноз який я би міг дати. Можливо і пізніше. Якщо буде раніше, то це будуть одиничні епізоди, польові випробування, не більше.
 
+4

Kshatry
Авиаудар по БДК «Новочеркасск» в Феодосии. Что известно на данный момент
https://www.bbc.com/russian/articles/c19yv1vne4no
 
+5

Fil
Fil
2FtAll (26.12 в 16:08) № 2568104
-----------------------------------------
Зараз ще мановар зі скорпіоном , як фігануть експромтом!)
 
+4

FtAll
Діп увірвався в дискусію
 
+4

Smooth Pimp
2Здравый смысл (26.12 в 15:39) № 2568097

Гадаю, що у таких болючих для себе питаннях мудрий нарід буде розбиратися)
-----------------------------------------
Ні.
 
+6

Kshatry
2LaTeraL (26.12 в 14:12) № 2568068
-----------------------------------------
Так сутність нікого не цікавить. Всі оті Берези з Чаплигами та різномасні Швеці заповнюють інфопростір не для інформування й, ще в меншій мірі, не для пошуку найкорисніших варіантів. (один в один, як ситуація з Яйця по 17). Головне для цієї, скажемо так, страти- задоволення власного его. І, мо, це можна б зрозуміти, бо це притамано, просто в різних формах, всім. Але їх ігрища на больових суспільних точках, цей хайп на чужому болю- безвідмовний маркер статусу "Підріли".
Правда, є ще гірший варіант пояснення- створення точок розломів, конфліктів та дестабілізації. Це вже фірмовий почерк УзкаваМіра. Він їм масово користується з часів створення Комінтерну.
 
+3

Green
Хуяк.
‼️Залужний стверджує, що військове командування не робило запиту на мобілізацію півмільйона людей

Головнокомандувач включився в ефір нацмарафону і трохи пояснив по мобілізаційному законопроекту.

Основні тези:

1) Військові як воювали, так і воюють. Запитів на кокретну кількість людей не робили. Але поповнювати військо треба.

2) Законопроект вносив не Генштаб, а Міноборони. Тому основні питання до нього та депутатів. Мається на увазі щодо деталей і норм.

Але Генштаб, звісно, співпрацював із Міноборони.

3) Залужний проти розділення людей за групами інвалідності. Він - за висновок військово-лікарської комісії, який би міг встановити, чи придатна людина до служби, чи ні.

@pekhno_news
 
+5

LaTeraL
2deeppurple78 (26.12 в 14:46) № 2568084
-----------------------------------------
Прирівнюються до неповнолітніх.
 
+5

Smooth Pimp
2Здравый смысл (26.12 в 14:21) № 2568070

так що яким чином вони планують перекласти відповідальність на Залужного - для мене особисто загадка.
-----------------------------------------
Вони вже переклали. Два місяці мочилова Залужного від Безуглої тощо для чого було?

ОПівська Вертикаль прямо бреше, що це Залужний розробив та подав цей законопроект. Гадаєш, величний український електорат критично сприйняв цю інформацію та пішов перевірити, що законопроект насправді подав Шмигаль?

Винних визначає марафон. Що там скажуть - те 73% і будуть думати. За вважай 5 років це вже аксіома.
 
+5

Здравый смысл
Зеленський провів засідання Ставки. Джерело інформації - якийсь телеграм-канал.
Те, що я люблю - достовірні джерела.
 
+5

Green
Пане президенте, Володимир Зеленський, а ви пам'ятаєте, що відповідальним за мобілізацію є виключно Президент України як Верховний Головнокомандувач? Хочу нагадати, що це ви. Не лох якийсь, не тряпка, а ви, Володимире Олександровичу.

Стаття 4 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» встановлює, що «Вид, обсяги, порядок і строк проведення мобілізації визначаються Президентом України в рішенні про її проведення».

Тоді, чому ви не наважилися подати закон про мобілізацію особисто, а зробили це руками міністра оборони, який теж поданий вами на цю посаду? Чи ви так боїтеся негативу, що готові на все, щоб відсторонитися та дистанціюватися від питань мобілізації. І ваші слуги теж? А де ж ваша державницька позиція?

Береза
 
+4

Smooth Pimp
2OldBlack (26.12 в 09:14) № 2568017

скікі після того зеРмак просидить на троні
-----------------------------------------
Усіх протестувальників будуть забирати в ТЦК.
 
+5

Smooth Pimp
Завтра покажу это депам в ЕП...

Цікаво кличе собутильників.
 
+3


LongPlay
Цього разу услід за флагманом ЧФ рф – крейсером «Москва», прямує великий десантний корабель «Новочеркаськ» – командувач Повітряних сил ЗСУ Олещук про вибухи в Феодосії

@operatyvnohlep

Такі да.
 
+5

deeppurple78
⚡️ У порту тимчасово окупованої Феодосії атаковано корабель, який віз "шахеди" з Ірану.

Про це повідомляють кримські опозиційні ЗМІ.

Услід за флагманом ЧФ рф — крейсером «Москва», прямує великий десантний корабель «Новочеркаськ», повідомив командувач ПС ЗСУ Микола Олещук.
 
+13

Green
 
+7

Shura08
2MGUkrMaks (25.12 в 20:19) № 2567915
-----------------------------------------
Бо люди воюють не за зелену хуйню.

Є одне маленьке «але».
Не за, а через Це багато пояснює.
 
+7

Green
2MGUkrMaks (25.12 в 20:03) № 2567907
-----------------------------------------
Неначасі? Та бля...
 
+3

Green
2MGUkrMaks (25.12 в 19:55) № 2567905
-----------------------------------------
Дивно, що тобі треба пояснювати, що є факти. І від того, що використовують ці факти кацапи у своїй пропаганді, вони не перестануть бути фактами.
Це ж елементарно, хіба ні?
 
+5

AspІД
Взяв темне Львівське Різдвяне.
Не очікував, мені сподобалося )
 
+4

FtAll
25 декабря. Сегодня родились... Нинковичу — 39

У улюбленого гравця Дудара те-ж ДНерік сьогодні
 
+4

AG
AG
мужнього Панча з ДРом!!

а для deGeneral'a особисто хочу замовити пісню, назву якої не пам'ятаю, але складається вона з двох слів: Шахтар - гімно!
 
+6

Fifan
ЗСУ отбили ранее утраченные позиции в районе Хромового
 
+8

Green
Дідо красень.

https://t.me/MihaAnarchyst/20646
 
+3

Green
Іпсошка?)

учитывая, что вчера обещал

смотрите, никто супер детально сейчас естественно не будет сообщать об этих операциях по сбитиям («петухорезы»), кто сбивает петухов и чем

у нас на юге за последний месяц «упали» и Су-24М (5 декабря), и несколько бортов СУ-34 (не включаю в перечень сегодняшние данные)

могу только сообщить, учитывая все слухи и домыслы, что часть из этого всего добра была сбита… исключительно украинским оружием

появляться оно может (или уже появилось) в самых неожиданных для противника участках, а учитывая что петушки летают всё ещё «на расслабоне» - этим грех не воспользоваться

если раньше эксперименты проводили на мышах, то теперь в наших реалиях - на петухах :)

Ваньок
 
+3

Fil
Fil
враховуючи, що вчора обіцяв

дивіться, ніхто супер детально зараз природно не повідомлятиме ці операції зі збитків («півняки»), хто збиває півнів і чим

у нас на півдні за останній місяць «упали» і Су-24М (5 грудня), і кілька бортів СУ-34 (не включаю до переліку сьогоднішні дані)

можу тільки повідомити, враховуючи всі чутки та домисли, що частина з цього всього добра була збита… виключно українською зброєю

з'являтися воно може (або вже з'явилося) в найнесподіваніших для противника ділянках, а враховуючи, що півники літають все ще «на розслабоні» - цим гріх не скористатися

якщо раніше експерименти проводили на мишах, то тепер у наших реаліях – на півнях :)

Взято у @vanek_nikolaev
Переклав @vanek_nikolaev_ukr
 
+6

Здравый смысл
Panch та deGeneral, із днем народження!
Бажаю, щоб ви були живі, здорові та щасливі, а кацапи - навпаки.
Всіх із Різдвом та божого благословіння!
 
+5

Fil
Fil
Panch та deGeneral, з Днем народження та Різдвом!
Мирного неба та здоров`я!

П.С. Усіх (крім Чаплиги :) ) з Різдвом!
 
+3

Kshatry
Латвія конфіскувала у п’яних водіїв та передала Україні авто майже на мільйон євро

Як казав Марк Твен: Ніколи не втрачайте можливість випити! -За жодних обставин. :)
 
+4

Опрос
Скільки триватиме війна?
Менше місяця
13%
13%
Менше трьох місяців
26%
26%
До півроку
23%
23%
До року
15%
15%
Більше року
23%
23%
Оценки
Оцените действия игроков Динамо в матче с Мариуполем
Бущан
5,0
50%
Кендзера
4,0
40%
Забарный
5,0
50%
Сирота
5,0
50%
Караваев
3,0
30%
Сидорчук
6,0
60%
Шапаренко
6,0
60%
Буяльский
4,0
40%
Де Пена
4,0
40%
Цыганков
3,0
30%
Вербич
3,0
30%
Гармаш
4,0
40%
Тымчик
4,0
40%
Витиньо
4,0
40%