Дайджест


Green
Покровський напрямок.

Як написав в своєму тг-каналі Роман Шрайк
Ви, сподіваюся, помітили плюсик у вчорашньому зведенні?

Зверну вашу увагу на те, що за останній місяць СОУ створили 5 таких "плюсиків" на Покровському напрямку.

І я розповім як це сталось.

Перша, і сама найважливіша причина- це знекровлення російських підрозділів, за цю зиму. По думці Пітуна ми повинні були впасти як мінімум на території всій Донецькій області. Але ̶К̶а̶д̶і̶я̶ Покровськ досі стоїть.
Ми пережили дуже складну зиму. З дефіцитом дронів, з зірваною мобілізацію, з демотивованими новими бригадами, які збирали раму деякий час, з великою кількістю ворожого ІПСО та постійною помиральною ямою у фейсбуці.
Але пережили.

Зима була дуже поблажлива для росіян. Тумани, які не давали працювати нашим крилам та виявляти міста скупчень заздалегідь, мавіків мало, контролювали просування штурмових груп пішаком по посадкам в таких умовах було надскладною задачею. Але під кінець зими вдарили морози, і це прийшлось не на самий найкращий стан штурмових груп противника, які ще і посипались санітарними втратами, морози забирають тумани та підіймають хмари на висоту, а крилам пофіг на мороз їм би хмари повище, і за цей час був нанесенно сильне вигневе ураження по прицепній артилерії (САУ у пігдогів мало залишилось, в основному прицепуха). На лінії нашої бригади терор арти набув таких обсягів, що ми вже задовбались чути ниття по перехопленням. І це все сталось коли росіяни вже в деяких містах біжали в штурми на милицях. По деяким перехопленням противник в деяких містах вважає свої підрозділи небоєздатними, але їх вперто гонять вперед.

Друга- на напрям перекинули ряд підрозділів СБС, які підсилили складні напрямки. Деякий час пішов на координацію та підготовку, але коли все запрацювало- пігдоги завили. Ви коли небуть бачили невелике селище, будівлі якої разом з ворогом за два дні перетворюють в руїни дрони "Баби-Ягі", а потім виживших добивають фпв та мавікі зі скидами? Не бачили? Ну багато пігдогів це побачили в останю мить.
Це ще не контрнаступ, але ми з глухої оборони переходимо до активної оборони, лінія вже не сиплеться так швидко, а це означає що зʼявився час на те щоб будувати фортифікації.

Третя причина- досвід нових бригад. Ні, там не рекси поки що, але досвід потроху дозволяє зібрати раму і вони ростуть, і це важливо.
Росте координація приданих підрозділів, отримуються необхідні засоби, яких не було коли бригади стали на лінію, багато людей вийшло з панічного стану(дякую нашій інформаційній політиці), і почали працювати з результатом.

Поки не треба сильно радіти, це перші ознаки того, що скоро підрозділи РФ будуть вимушені перейти в оборону, як в 2023 влітку, щоб зайнятись акумулюванням нового піхотного мʼяса. Тоді і ми щось відіжмемо назад, і будемо мати час щоб побудувати лінію оборони згідно помилок минулих періодів, який доречі було ну сильно дохера. Корпусна система, лінія дронів, координація засобів РЕБ і багато іншого- це те, над чим зараз працюють, і це дасть свій результат, так чи інакше.

Тому тримаємо кулаки, донатимо на СОУ, результат перемовин по перемирʼю буде дуже залежати від стану на фронті. Діду Трампу складно буде розповідати про домінування РФ, "і тому треба підписати що я скажу, бо ви ж програєте", якщо війська РФ почнуть отримувати пиздюлей. Але для цього треба ще багато працювати.

UPD. Не про дрони. 425 ОШП "Скала"- красавчики. Повага.

Марко
 
+6

deeppurple78
2Fifan (05.03 в 09:35) № 2835622
-----------------------------------------
В нас молодий але не менш йобануте
 
+5

Kshatry
Лукашенко наказав розпочати пошук рідкоземельних металів у Білорусії.

Буде карту показувати. Звичка така.
 
+5

Здравый смысл
2dembel (04.03 в 16:36) № 2835578
-----------------------------------------
Важко не погодитися. Єдине що "не думаю що припинення вогню через півроку на лбз, за умови європейських військ в наших містах та відсутності обмежень на армію та озброєння - це капітуляція" - сумнівно, що нам таке пропонував хтось, бо судячи з риторики США, Трамп обісрався під час перемовин із кацапами і намагався нав'язати нам їх умови без будь-яких поступок (бо ми про жодну не почули не те, що від офіційних осіб, а навіть із чуток у пресі). Зеленський слабкий дипломат і нічому не навчився за ці три роки - саме це ми і побачили. Він звик давати емоції (привіт КВН), а тут треба було виявляти тактовність і хитрість. Це могло спрацювати, могло ні - тепер вже не дізнаємось.

P.S. Зеленський сам себе привчив до риторики у дусі "вийди розбійнику", а тепер йому в обличчя просто повторюють брехню, яку він казав Порошенку у 2019 році - але чомусь запозичена в нього самого ідея Трампа "проста пєрєстать стрєлять" йому вже не здається такою дотепною.
 
+8

dembel
Пост моего друга, воина 47 бригады, киевлянина, добровольца который уже почти два года проходит тяжелую реабилитацию после Роботино


На місяць був заблокований темними силами, а тут вже стільки сталося...
Наш президент примудрився епічно захистити власну особисту суб'єктність за рахунок України та всіх її громадян...
При тому, що я не хотів би щоб він вів себе як школяр якого виховують негідники, але ж він зобов'язаний, якщо вже почалась суперечка обрати абсолютно іншу поведінку, схожу на Макрона, наприклад, коли хворого рудого дурня перебивали, але вічливо, настійливо, але чемно.
Дискутанти в фб вперлись в крайнощі. Якщо погоджуєшся, що зеліна поведінка зробила гірше - то ти чистий капітулянт)))
Хоча умов тієї капітуляції ніхто не бачив. Я, наприклад, не думаю що припинення вогню через півроку на лбз, за умови європейських військ в наших містах та відсутності обмежень на армію та озброєння - це капітуляція. Вимагати від трампа нато чи інших гарантій немає ніякого сенсу.
На мій погляд можна було не закатувати очі, не перебивати нарцисів, не підвіщувати голос, не переконувати мудилу, що воно мудила у нього вдома, не називати суку сукою.
Достатньо було цього не робити, і це не було б капітуляцією.
Щодо конретики:
На момент візиту зелі нам чітко відмовили в гарантіях безпеки після припинення вогню та нато. Також нас вочевидь позбавили нових пакетів допомоги, але:
- нам обіцяли нову зброю за кошти Європи та
- не припиняли за зеліною ж інформацією пакети Байдена.
Тобто якщо з Байденом відносини були умовно на 8 балів, то з Трампом до цієї овальної зустрічі умовно на 3.
Ясна річ, що Трамп нам не друг, путінський посіпака та симпатик, скоріш за все агент впливу кц. Але це не значить, що він може робити легко що завгодно. В іншому випадку він би не маневрував, не давав би двозначні відповіді, не брехав так несамовито. Вочевидь він пов'язаний різними зобов'язаннями.
Тобто наші відносини все одно надважливі, втрачати було що, бо без байденовських пакетів дуже погано, без купівлі зброї сша дуже погано. Була б воля Трампа він би кинув нас взагалі, але не може через часткову позицію його партії, спонсорів, важливого для нього збройового лобі та населення. Тому певна допомога могла б залишатися, якщо вести себе адекватно. Адекватно...
Але наш найвеличніший перемовник поліз в публічну дискусію по темі, якій вони вже нам відмовили публічно - щодо гарантій безпеки. Тобто ця тема вже неодноразово публічно підкреслювалась.
Він думав, що присоромить зараз Трампа при пресі та вони передумають? Ну така в них позиція, погана, проросійська, зрадницька. Але що ти їм хотів довести, що вони мудаки?
Тому зраджували вони може і Україну, але наскільки буде поганою ситуація залежало від конкретної персоналії - пана Зеленського. І він її виконав для України максимально погано з можливого, хоча морально моє сердце було з ним. Однак політика та дипломатія має керуватися не серцем, не гонором, а раціональним інтересом, особливо коли ціна виживання цієї нації.
В принципі можна було одразу на одесу трампа взяти, бо він все одно ж зраджує саме України, змушує капітулювати... які претензії до Зеленського, він просто захистив Україну. Ну дякуємо, що тут скажеш.
Ось саме ця недолугість та розумова обмеженість, неможливість прорахувати наперед елементерне, привели до того що нас легко можуть позбавити або відтермінувати:
- байденовських пакетів
- можливості купувати американську зброю за гроші
Тому ось це: незадоволений даром Зеленського та його вчинками чи бездіяльністю дорівнює капітулянт - це маніпуляція та дурниця. Це позбавляє відповідальності пана президента. Та ще не зрозуміло, яка буде кінцева ціна потуг нашого перемовника. Думаю ми заплатим за це багатьма життями солдатів. Більшість провини безумовно на команді потвори Трампа, але зелін внесок теж буде істотний.
Всі дають емоційні коментарі, але майже не зустрічав адекватної оцінки того, що ми втратимо в разі тотальної блокади від Сша:
ППО.
Озброєння бк та запчастини, ремонт для ф16, петріот, насамс, ховк, авенжер, стінгер. Всю цю прекрасн техніку можна завести в гараж?
ФРОНТ.
Біля 10 тис одиниць бронетехніки різного рівня, бмп, бтр, танки, включно з хамві, біля 5 тис. Запчастини та бк. Артилерійські радари, гаубиці та сау, стволи, запчастини. Бк 155, 105.
Тут ми втратимо половину, тому що Європа нн зможе виробляти фізично. А касетні 155 проти навал піхоти, здається виключно американські. Протитанкова зброя, бк. Джавеліни, тоу, ат, гранати, міни. Дуже ще багато чого.
Частково можна щось замінити та обмежено використовувати насамс та ф16, ще щось, але це буде невелика частина від того що було.
Очевидно, що на сьогодні через тотальну дроновізацію наша залежність менша ніж в була в 22 чи 23 роках. Європа морально зовсім інша та її впк набирає обертів, але залежність від Сша все одно критична мабуть в піврічній перспективі.
Ціна суб'єктності... Суб'єктність держави, це не тоді коли ти можеш бути гордим та зухвалим, а тоді коли суб'єктність треба підтверджувати справою. Незалежною тотально від партнерів армією та економікою. У нас по обох позиція з цим не дуже в реальному світі.
 
+8

MGUkrMaks
2Cy (04.03 в 14:35) № 2835570
-----------------------------------------
Ні, це хитрий план Трампа і його шанувальників.
Роблять все для Росії, але таємно готують надзвичайно велику допомогу Україні.
 
+6

Коллайдер
Вчергове пересвідчився що мене читають дупою


https://i.ibb.co/Y7FRLhps/Gj-Sj-Zyd-Wg-AAy7-5.jpg
 
+3

Cy
Cy
Я так розумію Ілон нормально заробляє на інсайдерських новинах.
Біток з 78 стрибає до 95, а потім активно починають продавати і вертається до 84 наразі.
На рівному місці генератори новин (про резерви США в крипті) піднімають 20%.
 
+4

Здравый смысл
На роботі вимкнули світло, тож аналітики буде багато)
 
+6

Здравый смысл
Валерій Пекар

Товариство, наступні кілька тижнів буде потужна інформаційна атака на Україну з боку США. Ми дізнаємося, що Україна є штучно створена країна, її не має існувати. Україну створили разом австрійський генштаб та USAID. Україна населена в основному росіянами, які хочуть додому в росію. Україна є диктатурою, де ніколи не було виборів, а правлять нею нацисти. В Україні незаконно виробляється зброя масового знищення. (І в усьому цьому винен Байден.)

Наступні кілька тижнів буде дуже важко. Виглядатиме, що нас всі зрадили, бо Америка відкрито перейшла на бік ворога, а Європа не прокидається.

Це частина мирного плану Трампа. Йому треба негайно завершити війну, а Путін не готовий до переговорів -- він готовий лише прийняти українську капітуляцію у вигляді демілітаризації, "денацифікації" та повернення російських агентів у публічне поле заради розгортання чогось середнього між ічкерійським та грузинським сценаріями. Важелів впливу у США на росію нема (хоча це не так, але використання впливу виглядає скоріше як ескалація, а не як швидке завершення війни). Окрім того, не можна допустити колапсу російського режиму, адже росію треба зберегти й використати проти Китаю.

В таких умовах весь тиск піде на того, хто виглядає більш придатним для тиску, тобто на нас із вами. Україна заважає планам нової американської адміністрації у двох аспектах. По-перше, ми не даємо зробити Європу беззахисною. По-друге, ми не даємо укріпити росію, щоб розвернути її проти Китаю. Україна -- це прикра перешкода, яка має бути покарана.

Все, що ми можемо зробити, -- довести, що ми не більш, а менш придатні до тиску. Що ми не можемо поступитися тиску, бо це означає поступитися життям наших друзів, родичів, може, нашим власним. Я бачу, що чимало з вас не вірить у можливість Бучі й Маріуполя по всій країні, а вірить у чемність і порядність російських окупаційних військ. Я не знаю, що треба, щоб ці люди повірили. Сто років тому таке вже було.

(І не думайте, будь ласка, що українська поступливість призведе до збільшення військової допомоги. Адже військова допомога дозволяє продовжувати війну, а Трампу треба її негайно завершувати. Будь-які подяки та вибачення тут не допоможуть.)

Всі, хто може говорити, писати, впливати на американців та європейців, -- і так знають, що робити, і вже роблять. Всім решті треба просто триматися. Якщо ви не можете бути частиною рішення -- будь ласка, хоча би не будьте частиною проблеми. Не поширюйте чужу пропаганду й чужі наративи.

Ця інформаційна атака не буде вічною. Час рухається швидко. Вистоїмо -- далі буде. У світі є чимало сил, яким невигідна наша поразка. Передусім нам самим.
 
+4

Здравый смысл
Джон Сміт

Зараз абсолютно безперспективно звинувачувати клоуна у "провалі переговорів" з Срампом.
Срамп натиснув і явно розколов нашу спільноту, яка кинулась вимагати, що треба "бігти вибачатися" і "переступити его", ніби відсутність вибачень дійсно перепона до того, що ми хочемо.

Та ні. Якби питання було б в его Зе, то все було б дуже просто.

А так питання в тому, що орко свині дали Трампу отворот поворот. Вони чітко поставили питання, що Трамп має здати їм всю Україну. За їх вимогами умови перемир'я мають бути такими, що розвалюють Україну в доволі короткі терміни.

Тому Срамп сам розгублений, що його друг педофіл-владімір не збирається вестися на патякання про хороші стосунки.
1) Срамп не може виконати свою обіцянку зупинити війну за 24 години/2 тижні/100 днів.
2) Срамп не хоче і ніколи не хотів фінансувати поставки зброї Україні.

Звідси бикування в бік України.
Він діє як типовий психопат і ідіот.
Якщо зараз бігти вибачатися, то ми отримаємо лише те, що Зе прийде принижений, але Трамп йому впаяє ще більш принизливі умови. І шістки Трампа вже все озвучили: прийняти умови капітуляції від путіна. Це дозволить Трампу красиво вийти із ситуації - не він здав інтереси світу, а Україна "захотіла миру", бо "в неї немає карт".

Таким чином нікуди зараз бігти вибачатися ні в якому разі не треба. Принаймні попередньо, за кулісами, не узгодивши між двома адміністраціями деталі "вибачень": ми типу вибачаємося, а ви типу хлопаєте по плечу "нєрадівого коміка" і відновлюєте поставки зброї в ще більших об'ємах. Але для цього спершу ще доведеться провести тривалу дипломатичну роботу.

Зараз Україна має мобілізувати союзників (які і самі вже мобілізуються нажахані діями Срампа). Лідери ЄС зараз будуть пару місяців проводити візити в Білий дім і умовляти Трампа. А тим часом світові і американські ЗМІ будуть мочити рижого за здачу інтересів США і світу. Також Україна має тримати марку і статус, щоб не отримати потім знову вимоги капітулювати. І також треба почати обговорення відновлення ядерного статусу - для отримання козирів в переговорах.

Починається період, коли рижий психопат ходитиме на нас надутий. Нам треба цей період витримати. А далі реальність буде тиснути на цю свиню. Ключова проблема світу не зникне - російська агресія, яка загрожує Третьою світовою, триває.
А тому Трамп сам муситиме шукати вихід із ситуації.
На той момент ми маємо забезпечити, щоб все зійшлося в одній точці, і вибороти свій інтерес.
 
+3

AG
AG
Трамп зупинив доставку допомоги, яку відправив ще Байден.

Ну як тут не подякувати людині. Людина так старається заради миру. Не хоче, щоб гинули люди. Особливо його улюблені росіяни. Звісно, ті вже казали, що найбільш смертоносну зброю постачають канадійці, а американці - так собі. Але все ж..

Скажем же усі разом «дякую, Дональд». Якби ти був президентом у 2022 році, то війна точно б давно вже закінчилась. Просто тому що український армії було б нічим воювати. Ніхто б не постачав зброю. Не об єднував західний світ у єдину коаліцію. Не вводив би санкції. Який простий був шлях до миру. І тільки провісник миру, геніальний Трамп побачив це. Ну або вичитав у постах російської пропаганди, де вже три роки писали якраз про такий шлях до швидкого миру.

І головне не плутати причину і привід. Бо спровокований скандал у пʼятницю є типовим приводом. Але точно на є причиною. Бо такі фундаментальні рішення не приймають просто в результаті дитячих образ. А це фундаментальне рішення. Фундаментальний разворот.

Тому привід - це скандал. І привід завжди можна вигадати. Як вчора, коли Трамп готувався до прийняття цього рішення, він знов зробив пост, в якому доколупався до фрази Зеленського «що до миру ще далеко». Хоча сама фраза супер невинна. Це просто вербальний «костюм». Привід, який тобі потрібен.

Так, Зеленський піддався на провокацію і це була помилка. Але трагедія ситуації у тому, що там, у Білому Дому, в серці США, його хотіли спровокувати. Щоб отримати привід.

Що ж, тепер ми побачили другу серію.

Що далі? У сценариста такий забористий план, що уявити неможливо. Але є один момент. Трамп хоче примусити Україну до капітуляції. Але це вже так не працює. Пройшло три роки. Є європейська підтримка. Європа довго запрягає, їде не швидко, але невідворотньо. Є запас зброї, яку швидко доставили від Байдена. І швидкої перемоги у Трампа не вийде.

Чи йому буде просто достатньо, щоб Зеленський публічно вибачився?

Цікаво, чи ці сценаристи думають, що це серіал «чорне дзеркало» і Зеленський у ролі премʼєр міністра? Тоді вони помиляються. Бо, здається, сцена із свинею вже давно на екранах і там немає Зеленського, а є тільки Трамп, Маск і Венс…
 
+3

AG
AG
2dembel (04.03 в 12:02) № 2835548
-----------------------------------------
З власного дивана
 
+4

AG
AG
Франція припускає розміщення своєї ядерної зброї на території союзників замість аналогічного США в Європі

Президент Франції вважає, що європейці більше не можуть покладатися на НАТО, як раніше через дії Дональда Трампа.

НОВИНА🇺🇦 | Підписатися (https://t.me/+Nf4rbRyLI4k3NzRi)
Макрон погоджується з думкою про Трампа
 
+5

Green
Міха радить зробити наступне:
1. Терміново заявити, що згодні на зупинку вогню по лбз.
2. Попросити публічно Трампа подзвонити хуйлу і домовлятись про зупинку вогню.
3. Набрати попкорну і сидіти тихо спостерігати поки або хуйло не пошле Трампа, або Трамп не пошле хуйло. І взагалі не світитись.

Але у нас Єрмак і Зеленський.
 
+3


dembel
2LaTeraL (03.03 в 12:25) № 2835503
-----------------------------------------
Головне в слідстві не вийте на самого себе. Учебки то ж Драпатого відповідальність
 
+4

AspІД
Михайло Драпатий:
"Трагедія на полігоні — це жахливий наслідок ворожого удару. Війна вимагає швидких рішень, відповідальності та нових стандартів безпеки, інакше ми втрачаємо більше, ніж маємо.
Правду намагатимуться приховати “ у тумані бюрократії»
Але я цього не допущу. Призначив незалежну перевірку за участі військової контррозвідки, щоб жодна деталь не залишилася поза увагою, а винні були названі та не змогли „відмазатися“. Я вимагатиму найсуворішого покарання.
Я особисто стежу за кожним кроком, щоб з’ясувати все посекундно. Бо мені теж болить. Бо зсередини розʼїдає гнів.
Кожен, хто ухвалював рішення в той день, і кожен, хто не ухвалював їх вчасно, — усі понесуть відповідальність. Ніхто не сховається за поясненнями чи формальними рапортами".
 
+7



BlackJack
Довбик гол))))
 
+4

AG
AG
Прем’єр Британії Кір Стармер анонсував виділення Україні £1,6 млрд на зенітні ракети

Це дозволить Києву придбати понад 5 тисяч зенітних ракет, вироблених у місті Белфаст, а також створить нові робочі місця в межах оборонного сектора.

НОВИНА🇺🇦 | Підписатися
 
+4

AG
AG
Стармер оголосив, що лідери держав узгодили на саміті у Лондоні:

▪️Продовження надавання військової допомогу Україні, доки триває війна, а також посилення економічний тиск на Росію;

▪️Будь-який тривалий мир повинен забезпечити суверенітет і безпеку України. Україна повинна бути за столом будь-яких мирних переговорів;

▪️У разі укладення мирної угоди європейські лідери будуть прагнути стримати будь-яке майбутнє вторгнення Росії в Україну;

▪️Буде створена «коаліція охочих», щоб захистити Україну і гарантувати мир в країні.

📰 підписатися
 
+5

Здравый смысл
2AG (02.03 в 18:18) № 2835478
-----------------------------------------
А США потрібен лідер, який не буде цілуватись у десна з військовими злочинцями.
 
+5

Green
Хуясє)

"Це парадокс! 500 мільйонів європейців просять 300 мільйонів американців захистити їх від 140 мільйонів росіян"

Прем'єр Польщі в аеропорту перед вильотом на саміт у Лондон

Дубльовано🔊

@OstanniyCapitalist
 
+4

Здравый смысл
2AG (02.03 в 14:35) № 2835467
-----------------------------------------
Тобто, Трамп майже не збрехав - Зеленський таки має всього 4% "підтримки".
 
+7

Здравый смысл
2Smooth Pimp (02.03 в 14:22) № 2835464
-----------------------------------------
Європа із самого початку визнає та несе відповідальність, на відміну від президента країни мавп, який багато разів заявляв, що Бразилія залишається осторонь від цієї війни (яку він полюбляє називати "конфліктом"), але чомусь не втомлюється пиздіти на цю тему. Але тут та ж проблема, що і з США - якщо ти відмовляєшься брати участь (не маєш впливу), то чого вартує твоя думка з цього приводу?
 
+5

Здравый смысл
2Smooth Pimp (02.03 в 11:35) № 2835450
-----------------------------------------
Anonymous

JD Vance is hiding after being ran out of town like an 18th century monster. 👹 HAHAHAHAHA
 
+3

Здравый смысл
Serg Marco

Ітогі падвєдьом (с).

Передивився вчорашню сутичку в Білому домі, щоб спокійно скласти свою думку.
Думка тепер наступна- Венс і Трамп свідомо обрали тактику тиску, та озвучували брехню та російську пропаганду, і тиснули на Зелю щоб він це підтвердив.

Зеля почав спростовувати це, і це дуже не сподобалось Трампу і Венсу, які почали бикувати. Венс взагалі з самого початку почав грати "поганого поліцейського".

Можливо є громадяни України які вважають що Зеля заради дипломатії повинен був кивати гривою у відповідь, але я з ними не згоден.
По перше- тому що Трамп і Венс можуть собі дозволити бути пиздаболами та російськими консервами, лобіювати тези РФ, сьогодні казати одне, завтра друге. Їх основна аудиторія- фанатики, їм посрати на це.
На нас же дивляться весь світ, і якщо ми б в прямому ефірі погодились з тезами роспропагади- ну то так би нас і сприймали в світі. Якщо Україна це підтвердила, ну то які претензії до Трампа? Значить його позиція правильна.

По друге- якщо ви готові сприймати приниження- то я ніт. США зараз не наш стратегічний партнер, а країна на боці РФ, не дуже розумію сенсу лизати їй дупу. Зброю вони все одно б не дали. А лизати дупу керівництву яке за рік може перевзутись в стрибку, або отримати імпічмент- ну вибачте, я не вважаю це за розумну дипломатію. Тим паче що в США є ще люди яким треба доносити нашу позицію. І вони нікуди не ділись. Вони ще там.

Ви за те що Президент України заради дипломатії повинен був згодний на ганьбу- я з іншого лагеря.
Хоча моє відношення до Зелі відомо, я ну дуже не його фанат. Але є моменти коли Президенту України треба озвучувати позицію українців. Давайте хоч в деяких моментах побудемо просто українцями. Коли треба мати консолідовану позицію. Бо зашквари з Єрмаком, прокурорами, судами, Гетьманцевим ще будуть, і ми ще встигнемо їх похуєсосити. Але треба іноді і бути єдними.
Тому коли ряд українців в фейсбуці погоджуються з висловами чоловіка упоротої Марджорі Грін по темі одягу Зелі, чи підтримують Венса в якого на старті була задача перед камерами затролити Президента України - я не розумію цього.
Ви чого хотіли? Щоб Зелі підписав угоду по корисним копалинам без гарантій, поїв перед всім світом лайна, покивав гривою російській пропаганді, та повернувся додому в стилі "хлопці, можете обісцяти, тільки не бийте?".

Це прям би була потужна дипломатична перемога, ага. Достойна президента країни що воювала 11 років.

Далі.

Great America побудувалась у системі Другої світової війни. Спочатку Бреттон-Вудська система, яка сформувала в майбутньому доллар як світову валюту. І це була система побудована з союзниками часів Другої Світової. Потім ще була Ямайська.
Доречі "союзник" СССР цю систему тоді не ратифікував.

Це сформувало світову систему. США знаходиться на окремому континенті, але їх бази та флот знаходяться в на іншому кінці світу, для підтримки союзників. Торгові відносини та обмін технологіями формували відносини десятки років. Потім почалася Холодна війна, яка і зробила Америку тим світовим монстром, який є зараз. Світовим гегемоном, відповідальним за світову валюту, яка має великий вплив в Євразії, як економічний, так і військовий.

Трамп хоче знищити цю систему, зробивши зі США з світового гегемона регіонального лідера. Втративши тих союзників, які системно і робили десятиріччями Great America.

Вийти зі світової системи, та стати регіональним гравцем щоб ібати Мексику та Канаду, віддавши Європу Кітаю та Росії- це більше схоже на помсту всім від гіперактивного мстивого дідуся, який мстить Європі за підтримку демократів, ніж на реальний план. Але до кінця року в Трампа буде вікно можливостей, після якого з нього будуть питати про результати того, що він обіцяв виправити. А це закінчення війни, економічний підйом, вирішення мігрантської кризи.

Цей період треба протриматись, бо зараз завдяки карт-бланшу наданого Трампу народом США, він себе веде як гопник, а не як партнер. Я чесно сказати не вірю, що Трампу вдасться виконати обов'язки. Бо систему порушити легко, а будувати треба десятиріччами, постійно підвищувати економічні показники. А американці звикли до деякого рівня життя, і заради Трампа його залишати щоб будувати дивний новий світ регіонального лідера зі зменьшенням світових торгових відносин- на якомусь етапі ця концепція думаю почне відкатуватись назад.

Далі.

Байден дійсно давав менше зброї ніж потрібно і формував у Європи стратегію "не треба забагато всього, треба просто виснажити обидві сторони, а потім буде мир, і США далі буде захищати Європу".

Зараз Європа становиться самостійною, та починає грати вже свою партію. Як результат- стратегія виділення сотен мільярдів на новітнє озброєння. Тому нам мабуть треба не дупу Трампу лизати, а орієнтуватись на виклики Європи, бо саме вони наш спонсор. Європа нас підтримала вчора. Ми показали, що ми суб'єктивні. Залишилось забрати вплив США від нас, і тоді в них не буде козирів щоб нас так чмирити. Ну і не треба забувати що є ще Парламент та Сенат, демократи, опозиційні республіканці які прям лютий крінж на законодавчому рівні не зможуть протягнути. Типу знятті санкцій з РФ.

Ну і останнє. Перемирʼя та зняття санкцій дуже потрібні Пітуну. Бо з економікою в них погано. Європа нас забезпечить у 2025 році. А РФ щоб втриматись на плаву в 2024 році вже продала 48% свого золота з ФНД, тобто 171.2 тонни. Тобто кубишка вже почала закінчуватись. Людей на контракт йде меньше. Для Пітуна зараз дуже складний момент, треба робити мобілізацію при падінні економіки, а це дає ризики набагато більші, ніж при повстанні Пригожина.

Тобто в нас теж є козирі, які ми сформували очікуванням поки нарешті санкції обезкровлять РФ, закінчаться контрікі, зекі, мобікі, "куплене мʼясо" (ще не закінчились, але ми над цим працюємо), техніка, і навіть північні корейці.
Нас чекають дуже складні місяці, але якщо протримаємось та покажемо що ми можемо триматись завдяки Європі, без допомоги США- це і стане основою майбутнього перемирʼя та формування системи противаг на континенті.

А це означає що в нас багато роботи, і треба поібашити ще. Ну або вклонитись Трампу, бути згодним на все, на чому він наполягає, і це по вашій думці призведе до стабільному миру. Он в як в Афганістані, який Трамп віддав талібам і тепер там заєбок.
Тут в кожного звісно своя думка. Але я ще планую поїбашити. Цей чемодан без ручок треба все ж донести гідно.
 
+3

Green
БАНДЕРІВЕЦЬ НА СЛУЖБІ ДЯДЕЧКА СЕМА:
ПЕРЕГОВОРНЕ.

1. Відбулися переговори у трикутнику Держсекретар США - голова МЗС Франції - голова ОПУ. Ціль - "повернути американо-український дііалог у спокійну та ділову площину". Рубіо від імені Трампа висловився за "Швидке та беззаперечне підписання "Угоди про надра" або у США після публічних вибачень Зеленського і його участі, або без вибачень на рівні "Бассет - Сибіга", "Бассет - Шмигаль", "Рубіо - Сибіга". Також, на переконання Рубіо, Зеленський повинен зробити публічну заяву про готовність підписати якомога швидше "Угоду про припинення вогню" для відновлення відносин з Президентом Трампом. 

 Нагадую. Рубіо був єдиним на обговоренні ситуації яка виникла після суперечки Трампа, Венса та Зеленського, хто виступив за подальші переговори та за підписання "Угоди про надра". Уолтц, Венс та Трамп були проти.

2. Відбулися переговори між Президентами США та Франції. Ціль та ж, що і на міністерському рівні. Макрон висловив Трампу "Спокійну та впевнену підтримку України" та заявив, що готовий бути посередником у спілкування між  Президентами України та США.

Трамп заявив, що не проти такої ініціативи при умові що Зеленський у письмовій чи іншій формі принесе свої вибачення за "конфлікт" та займе "конструктивну позицію на переговорах щодо закінчення війни". 

 Президент Франції висловився проти вибачень Зеленського "у будь якій формі", проте готовий поговорити з Зеленським щоби той написав листа Трампу у якому б висловив свої "сожаління" над тим, що трапилося та взяв на себе частину провини за те, що сталося на переговорах. Президент Трамп висловився не проти "подібної спроби". 

3. Відбулися переговори між Прем'єром Італії Мелоні та Президентом США Трампом. Прем'єр готова організувати на своїй території "Глобальний саміт" у форматі "США - Європа - Японія - Австралія" на якому "Остаточно прояснити позиції сторін та ліквідувати всі невизначеності у союзницьких стосунках". Трамп готовий або особисто бути присутнім на подібній зустрічі, або прислати туди Держсекретара США в умовах, коли всі європейці виступають проти участі у подібній зустрічі Віце-Президента США. 

 Обговорювалася "вкрай необхідна" нормалізація відносин між Президентами США та України". Трамп висловив Мелоні ту ж позицію, яку він заявив Макрону.

4. Відбулися переговори між Прем'єром Великобританії та Президентом США. Стармер заявив, що Франція та його Держава готові "взяти на себе повні зобов'язання" щодо Безпеки України в обмін на "збереження на комерційнії основі наявних обсягів взаємодії у трикутнику США- ЄС - Україна. Це в першу чергу про купівлю американської зброї для України за європейські гроші, обмін розвідданими, кіберспівробітництві та іншому. Трамп пообіцяв не чинити препони постачанню узгоджених та законтрактованих об'ємов зброї до України, проте наголосив, що подальше постачання та купівля стануть можливими тільки у разі доброї волі Зеленського щодо укладення "Угоди про припинення вогню". 

Стармер наполягав на відновленні діалогу між Трампом та Зеленським. Відповіддю була заява Трампа яку той транслював Мелоні та Макрону. 

5. Президент України отримав від усіх лідерів ЄС, окрім Орбана та Фіцо, від Макрона, Мелоні, Стармера, Схофа, Санчеса та лідерів скандинавських країн особисто, запевнення у "абсолютній підтримці України" та у готоності взяти на себе обов'язки по фінансовій та військовій підтримці нашої Держави на будь який строк. 

 Підсумок. 

 Як я написав у попередньому дописі, "потепління" у відносинах між Трампом та Зеленським абсолютно неминуче. Трамп піде на великі поступки навіть нам заради підписання "Угоди про припинення вогню" та "Нобелевці" за це особисто для нього. Після підписання "Угоди про копалини" Трамп повністю перекладе Україну на плечі Рубіо і планує особисто займатися майже виключно Близьким Сходом та Китаєм. 
По великому рахунку Україна з цієї ситуації може вийти з плюсом. 

1. Припиняться будь які спекуляції щодо "Гарантій безпеки" для України - їх будуть гарантувати "ядерні" Франція, Великобританія та "потужні" Німеччина, Нідерланди, Італія та інші союзники по ЄС. 

2. Україна буде отримувати американську зброю та інше без "нервів" та щорічного затверддення, чи не затвердження, Конгресом. 

3. Від заяви про готовність до пидписання "Угоди про припинення вогню" Україна нічого не втрачає по великому рахунку, а може ще й виграти на обміні Курщини та Енергодар та ЗАЕС у разі вступу у дію подібної "Угоди", а у разі прогнозованої відмови путіна її підписати, ми будемо мати виграшну позицію на переговорах з США по санкціях та інших способах примушення рф до переговорів. 

4. Україна практично напевне стане, після вступу у дію "Угоди про припинення вогню", чи наступної "Угоди про перемир'я", учасницею євро-тихоокеанського (у разі нормального відпрацювання європейсько-української дипломатії на переговорах з Японією та Австралією) нового політично-оборонного утворення за принципом НАТО. 

5. Україна порівняно швидко вступить до ЄС, а на ближню перспективу отримає вже не від США, а від Європи системи примусу до реформ, контролю над за витратами європейських грошей та "поліцейський" нагляд за нашими внутрішньо- політичними процесами. 
 Вилазьте з помиральної ями - там сумно та холодно. ))) Будемо жити. 
 Наступної ночі мене вже не розбудять майже напевно, сьогодні ж почну відповідати на ваші питання. Старі відфільтрую, бо багато неактуальних та таких, на які дало відповідь саме життя, і почну з нових, їх вже дуже багато. 

Гарної неділі та відпочинку від новин.
 
+3

BlackJack
Залежи кабанів под прицелом )
 
+4

Коллайдер
я в лесу говноеды.....
 
+3

AG
AG
Протестувальники зустріли кортеж віцепрезидента США Джей Ді Венса у штаті Вермонт, куди той прибув на відпочинок із сім'єю, з гаслами на підтримку України.

Більше протестувальників зустріли сім'ю Венса біля курорту. Врешті сім'я поїхала в невідомому напрямку.

📰 підписатися
єрмак всюдисущій
 
+4

AG
AG
2Green (01.03 в 22:37) № 2835429
-----------------------------------------
Yougov polling, Feb’25
-who americans think Trump sympathizes with more
RU: 41%
UKR: 13%

-who americans sympathize with more
RU: 3%
UKR: 58%
тижні зодва рубіо сам повернеться з пропозицією відновити стосунки
 
+4

Shura08
2dembel (01.03 в 22:26) № 2835428
-----------------------------------------
Ось я і блогер. Займуся монетизацією.))
 
+3

Shura08
2dembel (01.03 в 22:03) № 2835425
-----------------------------------------
Згоден з майже кожним словом. Звідки були такі сподівання на Трампа?!
Він не міг, не може зараз і не зможе в осяжному майбутньому закінчити нашу з кацапією війну. Крім того, він цього й не хоче, на превеликий жаль. І «хуйові» демократи із «деменційним» Байденом, здадуться тобі (і всім нам) архангелами-охоронцями України вже через кілька тижнів.
Дуже хочу помилятися. (але не вийде).
 
+8

Shura08
Олег, тут найменший відсоток людей, що голосували, чи планують голосувати за Зє. Близький до статистичної похибки. Кого і в чому ти намагаєшся переконати, впрягаючись на такого ж мудака, тільки з набагато більшими можливостями?!
 
+8

AG
AG
❗️Одна з найбільших норвезьких компаній Haltbakk Bunkers заявила, що припиняє постачання пального ВМС США. Вони закликали й інші компанії Європи припинити обслуговування їхніх військ

НОВИНА🇺🇦 | Підписатися
!!
 
+3

AG
AG
ТАЛОВЄРОВ ЗАБИВАЄ В ВОРОТА СІТІ, АХАХАХ
 
+6

MGUkrMaks
За останній тиждень:

Двічі перемовини з Росією за спиною України і Європи
Звинувачення України в початку війни
Багатократна брехня про розмір допомоги
Пиздьож про 4 % і диктатуру Зеленського
Постійне облизування Росії
Домовленість про відкриття консульств між США і Росією
Натяки на економічні договори з Росією
Тарифи проти Європи
Закриття бази в Греції
Брехня про втрати України
Брехня про те що Європа дає гроші в борг
Намагання наєбати на умові про ресурси
Пиздьож вкотре, що Трамп надав нам зброй при першій каденції, хоча його продав в Конгрес, а він був проти
Хуєта Венса у Мюнхені
Керівник розвідки - чисто російська шльондра
Голосування в ООН з Росією і Північною Кореєю

А винен одяг Зеленського.


 
+6

Kshatry
2dembel (01.03 в 18:29) № 2835393
-----------------------------------------
Так, дрібниць немає. Але в даному випадку, для самозакоханого Донні полупокери всі, хто не захоплюється його величчю.
Тут варто звернути увагу на внутрішньоамериканську повістку - чим зайнято 90 відсотків початку другого терміну Дональда? Помстою своїм суперникам та нєдоброжелатєлям і конкурентам! Більш дріб"язкової особі серед світових лідерів просто важко знайти.
ПиСи Про слідування строгому протоколу у Трампушняка особливо няшно вигляда, коли він зустрічається з бородатими Шейхами в бурнусах та кедах.
 
+3

Kshatry
2dembel (01.03 в 17:57) № 2835387
-----------------------------------------
Тобто ти щиро віриш, що вся справа в костюмі зеленого гандона? Що він своїм виглядом переповнив чашу терпіння ранімого Донні?
 
+4

AG
AG
⚡️⚡️⚡️ Зеленский дал развёрнутый комментарий в X по итогам провальной встречи с Трампом и объяснил свою позицию

Собрали главные выдержки:

📍Мы очень благодарны Соединённым Штатам за всю поддержку. Я благодарен президенту Трампу, Конгрессу за их двухпартийную поддержку и американскому народу. Украинцы всегда ценили эту поддержку, особенно в течение этих трёх лет полномасштабного вторжения.

📍Для нас крайне важна поддержка президента Трампа. Он стремится завершить войну. Но никто не хочет мира больше, чем мы. Это мы живём в условиях войны в Украине. Это борьба за нашу свободу и буквально наше выживание.

📍Мы готовы подписать соглашение о минералах, и это будет первым шагом к гарантиям безопасности. Но этого недостаточно, нам нужно больше, чем это. Перемирие без гарантий опасно для Украины.

📍Россияне убивают нас. Россия — враг, это наша реальность. Украина хочет мира, но это должен быть справедливый и устойчивый мир. А для этого мы должны быть в сильной позиции за столом переговоров. Мир может наступить только тогда, когда у нас будут гарантии безопасности, когда наша армия будет сильной, и наши партнёры будут нас поддерживать. Мы не можем просто прекратить борьбу, не имея гарантий, что Путин не вернётся завтра.

📍Никто не хочет ещё одной волны оккупации. Если нас не берут в НАТО — нужна какая-то чёткая структура гарантий безопасности от наших союзников в США.

📍Мы также нуждаемся в участии США в определении гарантий безопасности.

📍Я бы хотел, чтобы США были больше на нашей стороне. Это не просто какая-то война между двумя странами. Россия принесла эту войну на нашу землю, в наши дома. Понятно, что США могут стремиться к диалогу с Путиным. Но США всегда говорили о «мире благодаря силе». И вместе мы можем сделать сильные шаги против Путина.

@nexta_live
 
+3

Здравый смысл
Iryna Geraschenko

Всі ми, як би хто не ставився до Зеленського, бажали успіху українській делегації в США, усвідомлюючи рівень загроз перед країною і наскільки мирний процес залежить від результатів цих перемовин.

Ніхто не мав ілюзій щодо ставлення нової адміністрації до команди Зеленського. Правда і в тому, що Україна для них- «частина проблеми», яку хочеться якнайшвидше вирішити за рахунок самої України. І саме тому ключовою метою візиту мало бути одне- відновлення діалогу.

Очевидним є і те, що завершити війну за 24 години чи три місяці неможливо, тому найлегше вимагати від слабшого «перестати стріляти» без будь яких гарантій безпеки.

Але Україна настільки критично залежить від військової і фінансової підтримки США, не лише від зброї, а від ППО, Patriot, Starlink, звʼязку, розвідданих, що першими дипломатичні провали відчує фронт.

Все це настільки очевидні речі, про них точно знали і на Банковій, і були зобовʼязані все прорахувати і передбачити, пропрацювати кризові сценарії, кожну репліку і реакцію, вивірити кожен крок, виходячи з ключового - цей візит і його результати критично важливі для України.

Зеленський в Овальному кабінеті опинилися в компанії ще більш хамовитих хлопців. Яких перебиваннями на чужій території з мовним барʼєром - апріорі неможливо було переграти. Кілька днів тому в цьому ж кабінеті були Макрон і Стармер. Які демонстрували іншу дипломатичну школу, бо мета мета зустрічі - не реакція соцмереж, а майбутні взаємини між країнами.

Після зустрічі в Білому домі наші взаємини з США знаходяться на найнижчій точці з часів «Кольчуги». Я поділяю емоції Зеленського на Fox News, що він мав захистити гідність українських солдатів, але як Верховний головнокомандуючий і відповідальний за зовнішню політику в першу чергу він має захистити Україну , забезпечити нашу сильну позицію і зброю для воїнів.

Тому треба припинити емоції і антиамериканські настрої. Україна і США- це не Зеленський і Трамп, а набагато ширше. Це дві країни - стратегічні партнери і два дружні народи, це двопартійна підтримка, яку необхідно відновити. Ключова задача всіх, хто може цьому сприяти- відновити діалог між Україною і США. Ми маємо бути за столом переговорів зараз.

Українські воїни чудово роблять свою роботу- знищують ворога, і вони вправі вимагати від всіх нас , від влади в першу чергу теж фахово виконувати свою роботу на дипломатичному напрямку.

З позитивного. Європейські лідери підтримали Україну! І український народ. Від української влади зараз залежить як ця підтримка конвертується в зброю, гроші і миротворчу місію. Ми всі чекаємо результатів самітів в Лондоні і Брюсселі. Дуже важливо, аби лідери ЄС виступили з посередницькою місією і повернули США до діалогу, бо , наголошую, США і Украіна- це набагато більше, ніж Трамп і Зеленський.

Нас підтримали багато американців, демократи і навіть деякі республіканці. На щастя, в США немає єдиного марафону, то ж зараз час максимальної медійної активності в західних медіа, з розʼясненням позиції, що Америка може бути великою тільки захищаючи цінності. Наш ворог - це Росія, її посилення посилює вісь зла.

Зеленський і його команда зобовʼязані чесно поговорити з українцями і розказати план Б, якщо ми залишимося без американської зброї і грошей. Чи точно ми можемо витрачати зараз 600 млн євро на російське обладнання для ХАЕС, мільярди на дороги і на марафон? Очевидно, що ні. Якщо ми чесні перед собою, нас чекає секвестр бюджету і затягування пасків. Це має сказати суспільству Зеленський.

Мені було боляче дивитися на сварку в Овальному кабінеті. Я не маю ілюзій щодо позиції нової американської адміністрації. Але державне управління, особливо в час війни, потребує державницьких рішень, хронові голови і менше емоцій.

Світ підтримує Україну. Час підтримати Україну, а не прізвища, всередині країни. Час єднання навколо ЗСУ. Переформатування більшості, створення нового уряду. Банкова не має більше права поводитися з парламентом як Венс в Овальному кабінеті.

І здається, декому час забути про вибори і зосередитися на війні. Це точно зобовʼязання Зеленського, бо ані Трамп, ані хто інший не несе відповідальності за ситуацію на фронті.

Нам треба спуститися на землю і повернутися в реальність, все набагато складніше. Будь які порівняні з Черчіллем - не працюють, бо Черчілль не сварився з Рузвельтом, хоч той роками на давав йому зброю і не відкривав другий фронт. Але без їх непростого діалогу неможлива була б перемога над злом. В сучасному світі критичний брак Черчіллів і Рузвельтів. Але ми маємо перемогти зло. Разом, якби важко це не було.
 
+3

LaTeraL
Наступний тиждень пройде під гаслом "ми всє діпломати". І гєополітіки.
 
+4

Здравый смысл
Як хтось правильно писав, для того, щоб подарувати Хуйлу 4 області, відмовитись від НАТО та скоротити армію, посередництво клоуна Трампа Україні не потрібно.
 
+4

Здравый смысл
2Smooth Pimp (01.03 в 10:46) № 2835314
-----------------------------------------
Якщо умовою подальшого отримання зброї була капітуляція, то незрозуміло, навіщо вона потім буде потрібна. Складається стійке враження, що дехто намагався нас наїбати і подальшої допомоги не було б у будь-якому випадку (ну окрім умовних пари десятків джавелінів). Потім утирки з Білого будинку так би і сказали: а навіщо вам багато зброї, якщо ви погодилися капітулювати та скорочувати армію? Це очевидно витікає з риторики Трампа, який бреше буквально на кожному кроці.
 
+7

AG
AG
Я кілька разів продивився відео, щоб зрозуміти, чому саме вибухнули JD Vance і Дональд Трамп, і можливо, президент Володимир Зеленський їх чимось спровокував.

Але ні, вони використали чисельну і лінгвістичну перевагу рідної мови, щоб публічно принизити його і загнати в кут. Їх було двоє проти одного і вони говорили англійською вдвічі швидше, ніж він. І головне, вони це робили публічно і навмисно, бо якщо б вони хотіли порозумітися, вони б такі розмови вели непублічно, а й якби публічно, то намагалися балансувати в тональності, якби хотіли дійти згоди.

Зеленський розказав, що Україна намагалася домовитися з Росією з 2014 року, але Путін весь час порушував угоди. Не впевнений, що Венс це знає чи що це взагалі його цікавить. Потім Трамп зробив одну поправку, коли напав Путін на Крим і Донбас, тому що його цікавить лише, чи це було за його президентства чи ні, решта - байдуже.

І потім Зеленський з тим набором емоцій і англ мови, які в нього лишилися, запитав Венса, що це за дипломатія і з ким домовлятися. Це трохи виглядало як наїзд, але це те, чого чекали Венс і потім Трамп.

Абсолютно цинічна претензія від Венса, що в України проблеми з мобілізацією. Серйозно? Після трьох років війни проти набагато більшої країни в України мають бути проблеми з мобілізацією. Трамп його підтримав і доєднався до побиття по іншим питанням, користуючись статусом хазяїна і носія англійської мови. Пропаганда турз - це окрема історія, яка мене включила. Приїжджай і побачиш, що таке пропаганда турз. Виявляється, що у Венса нема жодної поваги до втрат і тієї надважкої боротьби, яку українці ведуть три роки.

Ми знаємо, які в нас проблеми. Але союзники себе так не поводять. Тим більше, публічно.

Це було дворова, огидна спроба побиття президента країни, яка воює, використовуючи усі слабкості, які тільки можливо.

Це просто недостойно Америки.

Гоп-стоп, дворові наїзди і дешеві спроби перекинути відповідальність на українців за те, що в них є якійсь проблеми. І невимовний популізм сподобатися на камери будь-кому.

Ми можемо і маємо домовлятися з адміністрацією Трампа по різних питаннях. Але схоже, це не просто опортуністи, в них червоні труси, про-російська природа. Вони це не визнають публічно, бо це проти Америки, але це реальність.

Думаю, вони будуть мати в Америці великі проблеми, бо одна історія, підтримувати чи не підтримувати Україну фінансово, а інша історія стати на один бік із злом, Росією, в країні, де є велика анти-російська традиція і де це є частиною національного ДНК.

Але це проблеми Венса і Трампа.

Ми будемо боротися і шукати шляхи далі. Вже три роки це робимо. Чи ми знайдемо ці шляхи з американцями, чи ми їх знайдемо з кимось іншим.

Але такі розмови як сьогодні, вони просто недостойні Америки. І нас.
 
+4

AG
AG
2dembel (01.03 в 11:49) № 2835333
-----------------------------------------
350 млрд від демів )

Це при повній домінації респів в Конгресі
 
+3

Последние новости
Олег Кузнецов: «Есть одно условие, при котором «Динамо» может заставить «Маккаби» «поплыть» Сергей Ковалец: «Болельщики «Динамо» простят все, кроме равнодушия и трусости» Миколенко впервые в сезоне сыграл за «Эвертон» Букмекеры считают «Динамо» фаворитом в ответном матче с «Маккаби», но ожидают ничью 1:1 Жеребкування 1/16 фіналу Кубка України. Прев'ю. LIVE 14:00. З ким зіграє "Динамо"? Миколенко зіграв у переможному для "Евертона" матчі Кубку англійської ліги Півзахисник "Динамо" поповнив лави новачка УПЛ Олег КУЗНЕЦОВ: "Раніше, якби центральний захисник "Динамо" допустив кричущу помилку, то його б у команді вже не було. Зараз, на жаль, вибору немає" Сергій КОВАЛЕЦЬ: "Якщо ми не вміємо контролювати м'яч, як іспанці, то тоді має бути пресинг, чого ми у виконанні "Динамо" поки не бачимо" «Динамо» — «Маккаби»: где смотреть, онлайн трансляция. Ответный матч раунда плей-офф квалификации Лиги Европы
Опрос
Скільки триватиме війна?
Менше місяця
13%
13%
Менше трьох місяців
26%
26%
До півроку
23%
23%
До року
15%
15%
Більше року
23%
23%
Оценки
Оцените действия игроков Динамо в матче с Мариуполем
Бущан
5,0
50%
Кендзера
4,0
40%
Забарный
5,0
50%
Сирота
5,0
50%
Караваев
3,0
30%
Сидорчук
6,0
60%
Шапаренко
6,0
60%
Буяльский
4,0
40%
Де Пена
4,0
40%
Цыганков
3,0
30%
Вербич
3,0
30%
Гармаш
4,0
40%
Тымчик
4,0
40%
Витиньо
4,0
40%