Ukraine’s Survival Is Vital to Japan, South Korea and Taiwan
While concerns of war weariness grow in the US and Europe, there is no letup of support for Kyiv from key parts of East Asia.

https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2023-06-01/ukraine-victory-will-help-japan-south-korea-taiwan-against-china?srnd=premium-europe
Виживання України є життєво важливим для Японії, Південної Кореї та Тайваню
У той час як у США та Європі зростає занепокоєння щодо втоми від війни, підтримка Києва з ключових частин Східної Азії не припиняється.

Оскільки війна в Україні триває довше, заклики до США вийти з цього конфлікту та переорієнтуватися на Азію стають гучнішими. Цікаво, однак, що в самій Азії чути менше такої критики. Передові союзники Америки в регіоні розуміють, що те, що відбувається в Україні, не залишиться там — це або зміцнить, або послабить більший глобальний порядок, від якого вони залежать.

Це стало зрозуміло минулого місяця, коли я їздив до Сеула на Азійську конференцію лідерів . На заході, номінально зосередженому на Азії, Україна була в центрі.

Президент Південної Кореї Юн Сук Йоль відкрив конференцію, заявивши, що світ «ніколи не повинен допустити, щоб незаконне вторгнення в Україну... стало успішним прецедентом». Іншим хедлайнером була перша леді України Олена Зеленська, вибір, який красномовно говорить про значущість війни в дебатах про безпеку в Азії.

Коли я відвідав Токіо кілька місяців тому, чиновники Міністерства закордонних справ і Ради національної безпеки дали зрозуміти, що японський уряд дуже стурбований війною президента Росії Володимира Путіна. Японія навіть відмовилася від того, що колись було керівним принципом її зовнішньої політики — не плутатися з Китаєм і Росією одночасно — щоб приєднатися до коаліції, яка запровадила санкції проти режиму Путіна.

Навіть на Тайвані, який стикається з загрозою існуванню з боку Китаю, мало хто з офіційних осіб закликає Вашингтон звільнити Україну. «Виживання України — це виживання Тайваню», — стверджує найвищий дипломатичний чиновник Тайваню у Вашингтоні Сяо Біхім . «Успіх України – це успіх Тайваню».

Циніки можуть подумати, що це випадок, коли союзники США говорять своїм захисникам наддержави те, що вони хочуть, а не те, що їм потрібно почути. Але демократії Східної Азії не є геополітичними простаками. Причина, чому вторгнення Путіна їх так підбадьорило, полягає в тому, що воно нагадало їм про деякі елементарні стратегічні істини.

По-перше, війна в Україні є перевіркою того, чи можна використовувати ядерну зброю для звичайних агресій. Росія використовує ядерні загрози , щоб утримати Захід від прямого втручання, поки вона спустошує Україну та намагається вкрасти її територію. Якщо це вдасться, прецедент буде жахливим для Південної Кореї, Японії та Тайваню, всі з яких стикаються з ядерними супротивниками з ревізіоністськими намірами.

По-друге, історія свідчить про певну неподільність глобальної безпеки. Навряд чи мир збережеться в одному ключовому регіоні Євразії, якщо він зазнає краху в інших.

Виживання України є життєво важливим для Японії, Південної Кореї та Тайваню
У той час як у США та Європі зростає занепокоєння щодо втоми від війни, підтримка Києва з ключових частин Східної Азії не припиняється.
Оскільки війна в Україні триває довше, заклики до США вийти з цього конфлікту та переорієнтуватися на Азію стають гучнішими. Цікаво, однак, що в самій Азії чути менше такої критики. Передові союзники Америки в регіоні розуміють, що те, що відбувається в Україні, не залишиться там — це або зміцнить, або послабить більший глобальний порядок, від якого вони залежать.

Це стало зрозуміло минулого місяця, коли я їздив до Сеула на Азійську конференцію лідерів . На заході, номінально зосередженому на Азії, Україна була в центрі.


Президент Південної Кореї Юн Сук Йоль відкрив конференцію, заявивши, що світ «ніколи не повинен допустити, щоб незаконне вторгнення в Україну... стало успішним прецедентом». Іншим хедлайнером була перша леді України Олена Зеленська, вибір, який красномовно говорить про значущість війни в дебатах про безпеку в Азії.

Коли я відвідав Токіо кілька місяців тому, чиновники Міністерства закордонних справ і Ради національної безпеки дали зрозуміти, що японський уряд дуже стурбований війною президента Росії Володимира Путіна. Японія навіть відмовилася від того, що колись було керівним принципом її зовнішньої політики — не плутатися з Китаєм і Росією одночасно — щоб приєднатися до коаліції, яка запровадила санкції проти режиму Путіна.

Навіть на Тайвані, який стикається з загрозою існуванню з боку Китаю, мало хто з офіційних осіб закликає Вашингтон звільнити Україну. «Виживання України — це виживання Тайваню», — стверджує найвищий дипломатичний чиновник Тайваню у Вашингтоні Сяо Біхім . «Успіх України – це успіх Тайваню».

Циніки можуть подумати, що це випадок, коли союзники США говорять своїм захисникам наддержави те, що вони хочуть, а не те, що їм потрібно почути. Але демократії Східної Азії не є геополітичними простаками. Причина, чому вторгнення Путіна їх так підбадьорило, полягає в тому, що воно нагадало їм про деякі елементарні стратегічні істини.

По-перше, війна в Україні є перевіркою того, чи можна використовувати ядерну зброю для звичайних агресій. Росія використовує ядерні загрози , щоб утримати Захід від прямого втручання, поки вона спустошує Україну та намагається вкрасти її територію. Якщо це вдасться, прецедент буде жахливим для Південної Кореї, Японії та Тайваню, всі з яких стикаються з ядерними супротивниками з ревізіоністськими намірами.

По-друге, історія свідчить про певну неподільність глобальної безпеки. Навряд чи мир збережеться в одному ключовому регіоні Євразії, якщо він зазнає краху в інших.

Спонсорований вміст
Чому ESG проривається крізь критику
Бейкер Тіллі
Протягом 1930-х років подвиги Гітлера в Європі прискорили японську агресію в Азії: « світ розбитих вікон » заохочував хижаків усіх типів. У 1950 році США втрутилися в Південну Корею, щоб перешкодити Радянському Союзу випробувати крихке співтовариство вільного світу в Західній Європі.

Сьогодні тріумф Росії в Україні мав би глобальні наслідки . Це сигналізує про те, що автократична Антанта на чолі з Пекіном і Москвою зростає, тоді як західна коаліція на чолі з Вашингтоном хитається. Це створило б атмосферу небезпеки в Європі, поглинаючи увагу та ресурси США на багато років, можливо, десятиліть. Жоден із цих подій не покращить перспективи миру та стабільності в Азії, і лідери регіону це знають. «Сьогоднішня Україна завтра може стати Східною Азією», – заявив минулого року прем’єр-міністр Японії Фуміо Кісіда .

По-третє, стримування — це щось більше, ніж баланс військової сили. Так, чи буде Китай застосовувати силу в західній частині Тихого океану, значною мірою залежатиме від оцінок можливостей його ворогів. Тут критики політики США мають рацію в тому, що ні Вашингтон, ні його союзники не готуються достатньо швидко — хоча війна в Україні може насправді їм допомогти, зосередивши увагу на недоліках ланцюга поставок, неадекватних запасах боєприпасів та інших військових недоліках.

Але стримування також залежить від того, як нападник оцінює наміри своїх суперників і чи вважає він, що міжнародне співтовариство має бажання покарати найжорстокіші форми агресії. Країни мають небагато кращих способів зробити ці судження, ніж шляхом екстраполяції нещодавнього досвіду. Тож Японія, Тайвань і Південна Корея уважно стежать за тим, хто кого переживе в Україні, бо розуміють, що Китай і Північна Корея теж спостерігають

Ці питання стосуються останнього: війна в Україні є реєстром стійкості світу, в якому процвітали східноазійські демократії. Так звані реалісти на Заході можуть насміхатися над самою ідеєю міжнародного порядку. Проте офіційні особи Тайваню, Південної Кореї та Японії розуміють, наскільки їхні країни залежать від світу, де територіальне захоплення не заохочується, груба сила не єдине, що має значення, а вразливі демократії не покинуті на поталу тиранам по сусідству. Вони розуміють, що світ, у якому ці правила послаблені, є світом, у якому їх власна безпека — можливо, їх власне виживання — буде піддаватися більшому ризику.

Можливо, демократичний світ міг би не згадати шкоду від української поразки. Але друзі Америки у Східній Азії, у яких все поставлено на карту, на це не розраховують.

#істооія #світовіЗМІ #Черкаси #VIVAVIVAУКРАЇНА #Міжнароднеправопринципитазастосування
 
+2


2AG (02.06 в 07:09) № 2399626
-----------------------------------------
А ну, не трож Свєту! )
 

Найщиріші Вітання!
https://tsn.ua/ukrayina/valeriy-zaluzhniy-podilivsya-ridkisnim-foto-zi-svoyeyu-druzhinoyu-z-yakoyu-duzhe-shozhiy-2341063.html
ВАЛЕРІЙ ЗАЛУЖНИЙ ПОДІЛИВСЯ РІДКІСНИМ ФОТО ЗІ СВОЄЮ ДРУЖИНОЮ, З ЯКОЮ ДУЖЕ СХОЖИЙ

#історія #VIVAVIVAУКРАЇНА #ностальєі #Черкаси
Очільник ЗСУ одружений та має двох доньок.
Головнокомандувач Збройних сил України, генерал Валерій Залужний поділився рідкісним фото зі своєю дружиною Оленою.

Очільник ЗСУ вкрай рідко говорить про своє особисте життя. Відомо, що він уже протягом багатьох років одружений та має двох доньок. 24 липня 2022 року Залужний на сторінці в Facebook опублікував допис, який присвятив обраниці. В ньому він привітав дружину з днем народження і зізнався їй у коханні.

Не так давно в інтерв'ю Дмитру Комарову для його проєкту про війну "Рік. За кадром" Залужний розповідав, що від 2014 року дуже рідко бачить своїх рідних.

"Родина мене від 2014 року майже не бачила. Я розповідав, не пам'ятаю кому. А, скажу, головнокомандувачу Збройних сил Америки. Говорю, я влітку, в липні 2014 року поїхав. Повернувся за три місяці на два тижні. Знову поїхав. Повернувся за дев'ять місяців. Вони мене не бачили", - розповідав очільник ЗСУ.

Залужний додав, що його рідні вже звикли до такого графіку і з розумінням ставляться до його роботи.

Зазначимо, що старша донька головнокомандувача Збройних сил України військова та служить у Київському гарнізоні, а молодша в Одесі навчається на медичному і буде лікаркою за професією.
 

AG x
Антоха, Свєтка вдома?
 

Давайте про контрнаступ і про те що відбувається одним постом, щоб зразу відповісти на всі питання.

1) Контрнаступ вже почався.

2) Більшість заяв про контрнаступ від політиків - це данина піплу який чекає контрнаступ як чемпіонат світу по футболу. І в США, і в РФ розуміють що процес вже почався.

3) Контрнаступ- це не означає що в один день на штурм виїдуть всі Абрамси та Лєопарди, на вогневі виїде вся арта та хімарси, і з гаслом "Слава Україні" ЗСУ кинеться на штурм фортифікацій. Ну тобто РФ по суті так і зробила, але вони грубою силою і воюють.
Українській контрнаступ- це складний комплекс заходів, диверсійний, інформаційних, та включаючій в себе багато різних військових операцій. До кожної з них готувались багато місяців. І вони тільки почались. По інформаційній доречі ми взагалі виграли нокаутом, бо ще нічого не почалось- а ВС РФ вже обісрались с переляку. Нічого, у них буде можливість півторити цей процес неодноразово.

4) Контрнаступ буде йти декілька місяців, і як я розумію, F-16, абрамси та багато неанонсованих плюшек ми отримаєм якраз під саме активну фазу. Все розраховано та розплановано наперед, це велика шахматна партія.

5) На зараз план "розхитати оборону та не дати розвити атаки противника на інших напрямках" як я розумію. Саме тому зараз йде операція по зупиненню противника на Бахмуті. Сам Бахмут був потрібен противнику щоб пройшовши через нього зробити з міста плацдарм для подальшого наступу на Краматорск-Славʼянськ, йому потрібен вихід на оперативний простір за Бахмутом. Але вийшло так що буквально за тиждень ВСУ вибило ВС РФ з флангів, зайнявши висоти за Бахмутом, і все, в тактичному плані місце стало марним. Логістика у ЗСУ захищена, висоти зараз за ними, саме місто непридатне для розміщення там великих сил та засобів противника. Вся ця мʼясорубка в якій у ВС РФ були величезні втрати, втратила сенс за тиждень. Саме тому Пригожин, який не зміг взяти останній район Бахмуту сказав "юрідічєскі ми єго взялі" та почав звалювати. Все, ця партія в пройобі, він це розуміє. Щоб змінити ситуацію на полі бою, ВС РФ потрібні резерви, якіх вона не має, та якби і мала- то перед контрнаступом противника ніхто їх Пригожину не дасть. Тому залишається тільки інформаційне побєдобєсіє, іншого сенсу немає.
Коли всі напрямки на яких противник може пійти в атаку закриють, почнуть вже серьозно їх рубати. Багато де.

6) Чому ми граємо у багатокроківочкі, а ВС РФ- ніт?
Тому що в нас краща розвідка, координація та звʼязок, ми краще технічно завдяки партнерам, але в нас меньше особового складу. У ВС РФ більше застарілої техніки та особового складу. Кожен реалізує свої сильні сторони.

7) На яких напрямках будуть штурмувати? Я думаю що на всіх, і десь через місяць- два ми можемо зрозуміти що ціль може бути взагалі іншою. ВС РФ чекає наш прорив до Азовського моря, до Маріуполя та Мелітополя. Ми теж знаємо що вони цього чекають. Маю думку, що біля цієї константи і буде розвиватися все. ВС РФ вимушені там тримати основні резерви. Це дає і нам деякі можливості. Думаю Залужний іх реалізує.

Ще раз повторю. Зараз починається багатомісячна шахова партія до якої ми багато готувались. Війна- то путь обману. Так що не чекайте швидких дій та швидких результатів. Все розвивається як треба.

Мені подобаються такі аналізи ) Марко.
На відміну від усіх інших.
 
+6

2Green (01.06 в 23:46) № 2399612
-----------------------------------------
В " твоїй країні" 73 "тупих інфузорій". Це вже не просто нарід, це населення. З мого припущення ти зробив трагедію, як завжди.
Ну, я вже звик, це повсякденно.
Просто запам'ятай, якщо ти мене вже цітував -
Вони усі підараси.
))
Не псіхуй, усе помиємо, приберемо. Оберемо нових підарасів ))
 

Ох в києві було весело. Ще не лягав. Почали жінки др бордо відмічати с 2 ночі. Перший раз посув мопеда поряд. Газоно косарка
 

https://www.facebook.com/100002929513833/posts/pfbid02AR6rKrQZNkmABcCiW8GzwVqBEdr333bmypCC4VENmYLfNpJHfv1Kxq58G4grL3nml/

А в коментарях, какіє люді! Какіє скріни какіх людєй. Маліна,Сініцин. Команда фас від зеленого підараса і шакали гавкають до хрипоти. Печальне видовище, коли люди, які боронять Україну допомагають руйнувати її державність.
 

Українська тенісистка Леся Цуренко (WTA 66) вийшла до 1/16 фіналу Відкритого чемпіонату Франції з тенісу 2023 року.

У 2-му раунді Ролан Гаррос українка зіграла з Лорен Девіс (WTA 52). Леся виграла перший сет, а на старті другої партії представниця США знялася з поєдинку.

Ролан Гаррос 2023. 1/32 фіналу

Лорен Девіс (США) – Леся Цуренко (Україна) – 3:6, 0:1, RET., Девіс
 
+3


2Kshatry (02.06 в 00:46) № 2399617
-----------------------------------------
Так а хто сперечається? Головне питання - при чому тут Зеленський?
 

Шахеди, ту 95..

Тут фулл хаус намечается к 3 утра..

Как же надоело.
 
+1

2Green (02.06 в 00:16) № 2399615
-----------------------------------------
Є певні цінносні речі і глум над ними випукло характеризують обидва боки. Як носія так і сторону для якої ці цінності, навпаки предмет глуму та обструкції.
Хіба важливе моє ставлення до якоїсь особини, що би визнавати біле білим і не переходить на сторону тьми тільки керуючись персоналіськими мотивами.
 


2Kshatry (02.06 в 00:10) № 2399614
-----------------------------------------
Ти намагаєшся застосувати загальноприйнятні людські цінності до підараса. Нахуя?
 
+4

Думаю , всі усвідомлюють, що тролінг з мемасом "Боневтік" має ту ж природу, що й кацапський тролінг з набором понять "Гідність","Свідомість","Мова".
Те що для певної категорії людей має фундаментальну цінність в іншої викликає ненависть і несприйняття аж до рівня біологічного.
 

2Green (01.06 в 23:43) № 2399611
-----------------------------------------
ок - не турбуйся. будемо вважати що ми розмовляємо різними мовами.
 

2LongPlay (01.06 в 22:24) № 2399583
-----------------------------------------
Який тролінг від довбойоба,який опинився президентом моєї країни вибором тупих інфузорій? Воно НІХУЯ і ніколи не буде президентом України. Але можеш поцьомать. Бо не втік.
 
+5

2Silph79 (01.06 в 22:45) № 2399594
-----------------------------------------
Ти не бачиш невідповідностей? Тоді і пояснювати не бачу сенсу. Без образ.
 
+3

2AspІД (01.06 в 23:30) № 2399607
-----------------------------------------
та я все розумію, но все завжи не у рамках закону, а у рамках понять переходить.
 

Про "контракт" Пентагону із SpaceX на постачання Україні терміналів Starlink.
Там все значно цікавіше і гірше для Росії.
SpaceX отримав що хотів, Пентагон реалізував що хотів - всі задоволені :)

tZEinform
 

2Shura08 (01.06 в 23:28) № 2399606
-----------------------------------------
не єдине, а хто балансоутримувач? а на це повинні виділятись гроші? а були спроби ці гроші отримати? А офіційно була на папері відмова, що немає грошей? Треба про цих пунктах пройтись і тоді думаю ми отримаємо і відповіді і все інше. Поки всі ці дії виглядають як "тимурівці".
 

2Silph79 (01.06 в 23:23) № 2399605
-----------------------------------------
Та він тобі про інше...
Ніхуя нікому не треба було, а тут бля перевірка
 
+3

2Silph79 (01.06 в 23:23) № 2399605
-----------------------------------------
Це єдине запитання, що в тебе виникло, після мого допису?
Це укриття в школі. Хто туди має ще бігати? Трактористи з фермерських господарств, жителі села, які фізично туди не зможуть поміститися, навіть сота частина.
Більше укриттів в селі нема, офіційних. Погреби, в кращому випадку…
 

2Shura08 (01.06 в 23:05) № 2399600
-----------------------------------------
тобто, ви у державній установі за свій кошт зробили укриття, а тепер навчальний рік закінчився і нема потреби що б укриття там працювало?
 

2Здравый смысл (01.06 в 23:20) № 2399603
-----------------------------------------
Володар кубку сєсєсєр. Хуй доєбешся.))
 

22.06.2022 Маркевич: «Падати в незрозумілі команди не хочеться». Маркевич 6 років чекає пропозицію «серйозного проекту»

01.06.2023 ОФІЦІЙНО. Мирон Маркевич – новий тренер Карпат
 

Ну що, поехали. Шахеди с юга, баллистика с востока. Все по схеме.
 

2LongPlay (01.06 в 22:50) № 2399598
-----------------------------------------
Якщо в одному пості єрмак і манн, то нічого не буде. Це вже фініш.

? Щось ввижається?!
 

2Silph79 (01.06 в 22:51) № 2399599
-----------------------------------------
Радий вітати людей з космосу.)
Рік тому, я особисто, власним коштом з допомогою друзів та батьків зробив це укриття. Жодної копійки від держави/місцевої влади.
З підвалу, де останні 30 з хуєм років, жили щурі, кроти, використані гандони, пляшки і бляшанки від «елітних» напоїв і проча залупєнь в шокуючих об‘ємах - ми за місяць зробили укриття, що відповідає всім нормам, наскільки це взагалі можливо. Після цього дали: мило, серветки, антисептик, біосральник і галети. Від Юнісеф. Було кільканадцять перевірок перед початком навчального року, поки допустили до офлайн навчання.
Діти провчилися весь навчальний рік у школі, десятки, а може і сотні, разів спускалися у сховище, де проводили навчальний процес.
І ось, шухєр блядь! Терміново перевірити укриття 0106!
Навчальний рік тільки закінчився. Але - то дрібниці…
Повна януковищина з домішками режиму «старшого брата».
Хоч на газети не заставляють підписуватися. Поки що…
 
+5

2Shura08 (01.06 в 22:13) № 2399579
-----------------------------------------
21 вік на дворі. Хочете укриття - будь-ласка, СКД на кожне укриття, відеонагляд всередину, проти бомжів, і коли тривога - відкриваються усі замки (як при пожежі, СКД відкриває усі двері при евакуації. + у місцевих картки міфаре на вхід + оператори чергують. В Харкові побудували зупинки з бетоних блоків, що заважає у Києві зробити? Війна довготривала з таким сусідом під боком - треба комплексно підходити до бомбосховищ у кожному домі, не у домі - так у дворі. Благо грошей в країну дають багато, треба тільки будувати. Хоч на місцевому рівні, хоч на державному.
 
+1

2Shura08 (01.06 в 22:49) № 2399597
-----------------------------------------
До єрмака )))) я зрозумів.
Якщо в одному пості єрмак і манн, то нічого не буде. Це вже фініш.
 

2LongPlay (01.06 в 22:44) № 2399593
-----------------------------------------
Про мистецтво потрібно розмовляти тет-а-тет. З великою кількістю алкоголю та натхнення. А це - колупання в носі. Так, згадування знайомих імен, без прив‘язки до…
Добраніч.
 

2Silph79 (01.06 в 22:45) № 2399594
-----------------------------------------
Так ненавіжу, што аж кушать не могу.
 

2Shura08 (01.06 в 22:41) № 2399591
-----------------------------------------
Звичайно. На передній лінії все тіж "незалежні" блогери.
 
+1

2Green (01.06 в 22:17) № 2399581
-----------------------------------------
Грин - шо тут не так?
 

2Shura08 (01.06 в 22:40) № 2399589
-----------------------------------------
Та ну бля. Я сподівався перевести діскуссію у русло мистецтва, але ж ні. Ну то й хуй з ним.
Але ж ти згадав Манна, то я подумав, що тобі це може бути цікаво.
Добраніч.
 

2VPogoda (01.06 в 11:25) № 2399390
-----------------------------------------
Так. 13 и 3 рочки. В мене м. Героїв дніпра 7 хв не спіша. І тим не менш, чуя тривогу - спочатку виясняю, що і як, потім дію. 14 днів окупації за імпульсивне рішення навчили. І тобі раджу.
 
+1

2Widells (01.06 в 22:38) № 2399588
-----------------------------------------
Стєрнєнко не відстає?
 

Владу треба пиздити повсякденно. Не завжди вдається, але треба. Любу владу, як би вона вам не подобалась.
 
+1

2LongPlay (01.06 в 22:33) № 2399587
-----------------------------------------
Манн якийсь склизький

Слизький - то єрмакoff@ co. З єбучим шефом во главє.
Трагедія, що вкотре розігрується на наших очах. У формі фарсу, з елементами комедії. Виявляється, глядачу таке подобається…
 
+2

2VPogoda (01.06 в 22:16) № 2399580
-----------------------------------------
Там в твіттері цілий шакалячій експрес по Кличко несеться.
 

2Shura08 (01.06 в 22:31) № 2399585
-----------------------------------------
Це той, шо письменник? Тоді мені більше Кафка подобається. Манн якийсь склизький...
 

2Shura08 (01.06 в 22:13) № 2399579
-----------------------------------------
А спитай у дурника хоч щось, за що він сам відповідає (навіть якщо не брати купу його діянь, які мають ознаки кримінальних правопорушень) - там же фейл на фейлі - у відповідь замурчить одразу, що він не лох, а цілий президент (типу за свої вчинки на таких посадах тільки лохи відповідають, знайшли дурня).
 

2VPogoda (01.06 в 22:16) № 2399580
-----------------------------------------
По Одесі парєшалі. Січас качньом по Кієву. Це, я впевнений, пряма мова опаришєй з оточення мудака.
Кличко, при всіх його траблах, Томас Манн - у порівнянні з цим блядником…((
 
+3

Сука, хотел же спать, но опять пидары с востока. И шахедов новых ждём. Поэтому ...
 

2Green (01.06 в 22:17) № 2399581
-----------------------------------------
Нормальний діалог, майже тролінг. Не психуй. Тобі дай помідор, ти його звинуватиш.
Дивись ширше і глибше. Якщо можеш.
 

Мочить в сортире, отправить в нокаут.
 
+1


Последние новости
Названа зарплата Беседина в «Ордабасы» Джерело: "Динамо" може приєднатися до телепулу - кияни та УПЛ ведуть перемовини Валентин РУБЧИНСЬКИЙ: "Ванат та Бражко просили, щоб я перейшов до "Динамо" "Динамо" вивело жіночу команду зі структури клубу та підписало договір про співпрацю з СК "Ладомир" Гравець "Партизана", з яким "Динамо" зіграє у ЛЧ, цинічно розхвалив росіян: "Їм треба чекати на повернення" "Дай Бог, щоб ми пройшли якомога далі". Форвард "Партизана" зробив заяву, пов'язану з матчем проти "Динамо" в ЛЧ Официально. «Динамо» расформировало свою женскую команду "У нас такого ніколи не було". Вацко не стримався і озвучив жорстку претензію до Реброва і Шевченка Чи потрібна Україні Олімпіада? "Динамо" солідно затарилося, де Брейне поплив, Саутгейт чемпіон «Динамо» и «Шахтер» представляют Украину в еврокубках. Я на стороне клубов», — Фомин про ситуацию с Олимпиадой
Опрос
Скільки триватиме війна?
Менше місяця
13%
13%
Менше трьох місяців
26%
26%
До півроку
24%
24%
До року
13%
13%
Більше року
24%
24%
"У нас тут не армія", або Як виховують майбутніх зірок київського "Динамо"
Что привлекает юных футболистов в "Динамо"? Как с детства готовят к битвам с "Шахтером"? На каких звезд равняется молодежь, и от чего отказывается ради достижения цели? "Украинская правда" показывает закулисье легендарной динамовской школы, воспитавшей таких звезд, как Олег Блохин и Андрей Шевченко.
Читать
Вход на сайт
Введите ваш логин и пароль в эту форму. Регистрация на сайте доступна только по приглашениям, подробнее здесь.
Забыли пароль?